Husk meg
Brukernavn
Passord

Rushfeldt

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 jan 06, 14:53
Opprinnelig postet av Tiger
Det er en ting som er sikkert og det er at ingen av disse kommer til Fredrikstad.
Slutt å spre rykter dere ikke har noen dekning for.


Det er vel ingen som har HEVDET av noen av de to nevnte spillerne KOMMER til FFK, er det vel?  Det er vel et par som mener at de hadde vært gode forsterkninger... 

Vi må kunne nevne navn vi ønsker til FFK uten at det dermed skal sees på som et rykte, vel?

D`uh!

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 jan 06, 15:28
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Tiger
Det er en ting som er sikkert og det er at ingen av disse kommer til Fredrikstad.
Slutt å spre rykter dere ikke har noen dekning for.


Det er vel ingen som har HEVDET av noen av de to nevnte spillerne KOMMER til FFK, er det vel?  Det er vel et par som mener at de hadde vært gode forsterkninger... 

Vi må kunne nevne navn vi ønsker til FFK uten at det dermed skal sees på som et rykte, vel?

D`uh!
tja da kan vi vel like godt begynne med Rooney å sånt da vel så lenge det er bare å komme med ønsker uansett ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 09 jan 06, 16:13
Keiko.... det er folk med andre meninger enn deg...
vær snill og fatt det...folk skriver hva de føler for...og etter det jeg har lest av deg då gjør du det samme...

---------------------------

Heia FFK


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 jan 06, 18:08
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Tiger
Det er en ting som er sikkert og det er at ingen av disse kommer til Fredrikstad.
Slutt å spre rykter dere ikke har noen dekning for.


Det er vel ingen som har HEVDET av noen av de to nevnte spillerne KOMMER til FFK, er det vel?  Det er vel et par som mener at de hadde vært gode forsterkninger... 

Vi må kunne nevne navn vi ønsker til FFK uten at det dermed skal sees på som et rykte, vel?

D`uh!
tja da kan vi vel like godt begynne med Rooney å sånt da vel så lenge det er bare å komme med ønsker uansett ?


Ikke gjør deg dummere enn nødvendig, da... 

Hvis du ikke ser at det til en viss grad kan være realistisk at Rush og Azar tar turen til Norge (og i tillegg sammenlikner dem med Rooney, som er et av fotballøyas største talenter og Manchester Uniteds arvesølv), bør du virkelig ta en vurdering av dine evner og kompetanse innen fotball... 

Rush er i dialog med Tromsø. Hans kontrakt går ut til sommeren - og det vil være en oppnåelig sum for en norsk klubb å kjøpe ham fri nå.

Azar er det nok litt verre med, siden han allerede har blitt kontaktet av en ny større klubb.

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 jan 06, 22:16
Jeg sammenliknet ikke patrioten om du trodde det. du sier selv at Azar blir det værre med samt at du sier at Rush er i samtaler med tromsø og da tror jeg neppe han kommer hit.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 10 jan 06, 08:35
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg sammenliknet ikke patrioten om du trodde det. du sier selv at Azar blir det værre med samt at du sier at Rush er i samtaler med tromsø og da tror jeg neppe han kommer hit.


Like fullt er det kvantesprang mellom Rooney og Rush/Azar...  Det faktum at Rush er i samtaler med en norsk (!) klubb kan indikere at han er åpen for en retur til Norge. 

Så, for å få frem mitt poeng (så tydelig så du også forstår det, keiken): Mener du at FFK burde gitt blaffen i å kontakte Shaaban fordi han var i dialog med Molde? 

Hmmm? Hmm? Hmm? Ikke?

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jan 06, 09:20
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg sammenliknet ikke patrioten om du trodde det. du sier selv at Azar blir det værre med samt at du sier at Rush er i samtaler med tromsø og da tror jeg neppe han kommer hit.


Like fullt er det kvantesprang mellom Rooney og Rush/Azar...  Det faktum at Rush er i samtaler med en norsk (!) klubb kan indikere at han er åpen for en retur til Norge. 

Så, for å få frem mitt poeng (så tydelig så du også forstår det, keiken): Mener du at FFK burde gitt blaffen i å kontakte Shaaban fordi han var i dialog med Molde? 

Hmmm? Hmm? Hmm? Ikke?
nå må du gi deg...  slutt å ta opp noe helt annet da. så heter jeg keiko99.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jan 06, 09:21
Endret: 10 jan 06, 09:22
Opprinnelig postet av Lex
Keiko.... det er folk med andre meninger enn deg...
vær snill og fatt det...folk skriver hva de føler for...og etter det jeg har lest av deg då gjør du det samme...

ja da pappa   (jeg heter forsatt keiko99) Det at jeg sa pappa en en ren fleip.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 10 jan 06, 09:26
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg sammenliknet ikke patrioten om du trodde det. du sier selv at Azar blir det værre med samt at du sier at Rush er i samtaler med tromsø og da tror jeg neppe han kommer hit.


Like fullt er det kvantesprang mellom Rooney og Rush/Azar...  Det faktum at Rush er i samtaler med en norsk (!) klubb kan indikere at han er åpen for en retur til Norge. 

Så, for å få frem mitt poeng (så tydelig så du også forstår det, keiken): Mener du at FFK burde gitt blaffen i å kontakte Shaaban fordi han var i dialog med Molde? 

Hmmm? Hmm? Hmm? Ikke?
nå må du gi deg...  slutt å ta opp noe helt annet da. så heter jeg keiko99.


Herre. Slutt å ta opp noe helt annet?  NÅR tok jeg opp noe annet enn det tråden handler om?  Jeg forsøkte, til tross for at jeg egentlig innser det er nyttesløst, å forklare deg noe... 

Men jeg skal gi meg. Å kjempe mot vindmøller får andre ta seg av.

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 10 jan 06, 12:16
Lager du ikke trådene litt unødvendig lange nå keiko99?
Selvfølgelig må det være minimum to for å holde en diskusjon igang, så du kan jo ikke bære hele ansvaret alene, men dersom man helt åpenbart er uenige, så kan det jo være lurt å bare være enige om ihvertfall det, også avslutte tråden.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 10 jan 06, 12:23
Jeg tror vi stanser denne tråden. Veldig lite konstruktiv!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340