Fengsel for FFK-supporter
:(
---------------------------
Fuh! Fuh! Fuh!
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av FFK1903
Hvorfor slapp vaktene han inn på kampen? Hvis folk har drukket store mengder alkohol bør jo det kunne ses på personen...
Tyder på at han enten klarte å skjule det godt, eller at vaktene blåste i det. Uansett er det skammelig. Sånne supportere ønsker ingen å ha med seg!
Dagfinn Enerly i våre hjerter!
Hater nassemediene!
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
spillere og ledere går klubben består!
Lasse Båtstad
Slike episoder kan skje uansett hvilke supporterklubb eller lag man tilhører.
Litt møkk finner man overalt, selv om det er synd at slike ting skjer!
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Her i landet kan man få 3 år for å voldta et lite barn. En narkoman fikk 3 mnd for 5-6 bilinbrudd, en god del heleri, bli tatt med narkotika, og et større hytteinnbrudd. 8 mnd for å slå ned en annen. Og han var vel så skitings at han ikke tenkte klart... Merkelig land vi lever i...
Enerly # 8 på drakta mi neste år...
Opprinnelig postet av Kristian B
Slike episoder kan skje uansett hvilke supporterklubb eller lag man tilhører.
Litt møkk finner man overalt, selv om det er synd at slike ting skjer!
Jeg håper da ikke denne mannen har tilhørt eller tilhører Plankehaugen, da bør han ihvertfall ekskluderes, hvis det ikke allerede har skjedd.
Men jeg både tror og håper at han ikke er en av Plankehaugens medlemmer. Folk som oppfører seg som idioter finnes det jo alle steder, det kan hverken Plankehaugen eller FFK gardere seg mot. Men kjedelig er det for både klubben og byen vår.
FFK på toppen i 2006
Uansett dårlig pr for FFK og klubbens tilhengere.. Plankehaugmedlem eller ei..
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Opprinnelig postet av 134912
Her i landet kan man få 3 år for å voldta et lite barn. En narkoman fikk 3 mnd for 5-6 bilinbrudd, en god del heleri, bli tatt med narkotika, og et større hytteinnbrudd. 8 mnd for å slå ned en annen. Og han var vel så skitings at han ikke tenkte klart... Merkelig land vi lever i...
Bare lurer, men hva mener du med det her? Mener du han her skulle hatt mindre straff enn han narkomane som stjal et par usle biler å gikk med litt stoff?
Opprinnelig postet av frekkrik
Er enig i at det kunne værre litt vanskelig å tolke ja... Men jeg mener at straffer bør være strengere... Særlig blind vold... Men vaktene på Ullevål må ta en del av skylden siden de slapp inn en beruset person... Jeg er sikker på at den personen ikke ville gjort det i edru tilstand...Opprinnelig postet av 134912
Bare lurer, men hva mener du med det her? Mener du han her skulle hatt mindre straff enn han narkomane som stjal et par usle biler å gikk med litt stoff?
Enerly # 8 på drakta mi neste år...
Blind vold er definitivt noe man ikke bør slippe unna med uten en hard straff.. Stygge greier.. Det som står om saken høres helt drøyt ut..
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Halo klart at fotball og øl hører sammen men det finnes grenser hva en gjør når en drikker. derfor fikk han vel 8 måneder...
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Det er jo slik at de som er beruset gjør alt de kan for å skjule dette og blande seg i mengden, de er ikke mer berusa enn de vet hvor de skal og hva de må gjøre for å slippe inn.
Derfor mener jeg at det også er helt på sine plass med strenge straffer for denne type vold!
Min påstand blir når de er så "klare" at de klare å "snike" seg inn er de også så "klare" at de vet hva de gjør.
DSlutt å skylde på fylla.
Det er den enkeltes ansvar.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av 134912
Opprinnelig postet av frekkrik
Er enig i at det kunne værre litt vanskelig å tolke ja... Men jeg mener at straffer bør være strengere... Særlig blind vold... Men vaktene på Ullevål må ta en del av skylden siden de slapp inn en beruset person... Jeg er sikker på at den personen ikke ville gjort det i edru tilstand...Opprinnelig postet av 134912
Da er vi veldig enige Hehe
Opprinnelig postet av FFK-pus
Men det jeg mener er at hver og en må begynne å bruke hodet og sunn fornuft.
Ja hadde vi bare levd i en perfekt verden.......
Det er komplett umulig for vakter å gjennomskue alle personer, det er mange det ikke syns på at har drukket hvis de holder kjeft.
Sommer og solbriller hjelper også...
Jeg så forresten hva som skjedde og alt jeg har å si om episoden er : thihi
Acht Monate Haft für norwegischen Fußballfan
Seine Nerven gar nicht im Griff hatte ein Stadionbesucher in Norwegen. Der Anhänger des Fuballclubs Fredrikstad FK wurde wegen einer Prügeleinlage zu einer Gefängnisstrafe verurteilt.
Oslo - Der Zwischenfall hatte sich beim Erstliga-Spiel Lyn Oslo gegen Fredrikstad FK am ersten Spieltag der vergangenen Saison ereignet. Der 27 Jahre alte Anhänger von Fredrikstad, der schon auf dem Weg nach Oslo eine halbe Flasche Schnaps und in der Stadt weiter getrunken haben soll, war in der Halbzeitpause der Partie mit einem anderen Fan aneinander geraten.
Als ein Dritter die Streithähne trennen wollte, schlug der Verurteilte den Schlichter auf der Toilette des Ullevaal Stadions in Oslo nieder. Das Opfer erlitt beim Sturz einen Knöchelbruch.
Der Spiegel har denne artikkelen i dag. Så nå har det nådd ut over landets grenser.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914