Plankehaugens nettservice
Fungerer egentlig Plankehaugens nettservice ?
Etter å ha flyttet i april måned har jeg ved flere anledninger sendt mail for å melde adresseendring.
Dessverre får jeg fortsatt all post til gammel adresse.
Ved innmeldingen derimot, tok det ikke mange dagene før giroblanketten lå i postkassen.
Har særdeles lite til overs for slike Next Gen Tel -tendenser hva kundebehandling angår.
Gode råd for hvordan man skal klare å kommunisere med Plankehaugens medlemsservice i forbindelse med adresseendring, mottas derfor med takk...
Etter å ha flyttet i april måned har jeg ved flere anledninger sendt mail for å melde adresseendring.
Ved innmeldingen derimot, tok det ikke mange dagene før giroblanketten lå i postkassen.
Har særdeles lite til overs for slike Next Gen Tel -tendenser hva kundebehandling angår.
Gode råd for hvordan man skal klare å kommunisere med Plankehaugens medlemsservice i forbindelse med adresseendring, mottas derfor med takk...
---------------------------
FFK and Wisla Krakow forever...
Opprinnelig postet av Radoslaw
Fungerer egentlig Plankehaugens nettservice ?
Jeg har akkurat flyttet ( 1. des. ). Jeg fylte ut adresseforandringsskjema i midten av november ). Jeg ante ugler i mosen, og på medlemsmøte før jul tok jeg det opp med Ulf Berg. Han ba meg snakke med Roy Mathisen ( han har med medlemslister å gjøre ). Greit så langt. Jeg henvendte meg til Roy, og han fikk min nye adresse. Allikevel kommer regninga til min gamle adresse. Så nå har jeg sendt e-mail til Roy for å få det bekrefta at han har lagt meg inn med ny adresse. Så nå venter jeg spent på svar. Hvis du ønsker å snakke med han så er han tilgjengelig på 97506288.
Takk for svaret, Rune.
Synes egentlig ikke noe særlig om å ringe privat i slike "banale" saker.
Kanskje jeg heller skulle prøve å sende dette som en rek. sending eller eventuelt verdibrev...?
Ett års ettersending av brev opphører nemlig allerede i mai for mitt vedkommende,
...altså har jeg veldig knapt med tid !
Kanskje jeg heller skulle prøve å sende dette som en rek. sending eller eventuelt verdibrev...?
Ett års ettersending av brev opphører nemlig allerede i mai for mitt vedkommende,
---------------------------
FFK and Wisla Krakow forever...
Opprinnelig postet av Radoslaw
Takk for svaret, Rune.
Tlf.nr. til Roy står titt og ofte i avisa. Hver gang Lars Thoresen har sitt " leserbrev " så står antall medlemmer m.m. + tlf.nr. til de viktigste i styret på samme remsen nedenfor. Så privat er vel ikke Roy sitt nr.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23