Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK jakter spiss

Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 des 05, 16:37
I følge Eggen ønsker de seg en spiss istdenfor en ekstern erstatter for Enerly. Hvis de har penger starter jakten i januar, fikk ikke med alt fra Radio Fredrikstad, men det var noe av det, noen som fikk noe mere?
Jo, de ville også gi Toth sjansen i treningskampene i vinter, være, eller ikke være for han.

Kanskje Cunningham er spiss de ser etter, eller ønsker seg

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 20 des 05, 17:08
Leste et sted at Cunningham er klar for en amerikansk klubb...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 20 des 05, 17:38
Etter en sommer med bomkjøp og bomsalg på spissplassen, er jeg helt enig i at det vi trenger nå er en skikkelig god gammel tanksenter.......

134912

Juniorspiller
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 96

Lagt til: 20 des 05, 17:40
Toth og Hoås på topp!

---------------------------

Enerly # 8 på drakta mi neste år...


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 20 des 05, 18:43
Opprinnelig postet av 134912
Toth og Hoås på topp!

La oss heller fokusere på å forsterke stallen, framfor å foreslå spissmakkere. Hvor leste du at Cunningham har signert for en amerikansk klubb Costanza?

---------------------------

Dagfinn Enerly i våre hjerter!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 20 des 05, 20:26
Jeg har lest det samme, men jeg husker ikke hvor. En amerikansk side tror jeg. Han har visstnok gått til Atlanta.

---------------------------

Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!

FFK i Tippeligaen 2006!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 des 05, 19:47
Tror ikke det er spisser FFK kommer til å mangle. Visst savnet vi et skikelig målgjører i fjor, men tror vi får fram de spissene  vi trenger selv de nærmeste 3 - 4 årene. Tenker da på talenter som Tarik, Hoås og Wiig etc.. Disse var ikke all verdens i fjord, men utvikler seg. Tror dette bare blir bedre og bedre. 

Forsterkningene vi trenger er heller styrking av  midtbanen, forbedre dekningen der vi er tynne. Forsvaret rant som ei sil i fjor, og kommer til å gjøre det i år også hvis ikke vi forsterker ytterligere. Både Bora og Raio er ustabile, ikke minst skademessig. Tronseth har jeg forhåpninger til, men er ikke 100% sikker på hvor god han virkelig er.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 22 des 05, 00:27
Opprinnelig postet av Costanza
Leste et sted at Cunningham er klar for en amerikansk klubb...



Cunningham er helt uaktuell for FFK iflg. Eggen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 22 des 05, 08:39
Det er derfor jeg har prøvd noe med han Ljubojevic , men 400 000 Euro er formye for FFK...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 22 des 05, 08:49
På tide at investorpoolen kommer på banen igjen?

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 22 des 05, 10:49
FFK har fem spisser i stallen som jeg mener er gode nok. Toth, Hoås, West, Wiig og Tarik. Skulle ønske vi hadde like god dekning i forsvaret.  Dette mener jeg til tross for at West er skadeutsatt. Det skal en veldig god, og dyr, spiller til for å toppe dette. Mulig at det er tiltenkt at Wiig, West eller Tarik kan spille høyre kant?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 des 05, 11:48
Opprinnelig postet av DrDRE
På tide at investorpoolen kommer på banen igjen?


Det er ikke lenge siden jeg skrev at de burde komme på banen.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 des 05, 11:59
kan Azar Karadas være noe for oss.. han er ute i kulden i Portsmouth.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 22 des 05, 12:55
Opprinnelig postet av keiko99
kan Azar Karadas være noe for oss.. han er ute i kulden i Portsmouth.


Karadas har vel kontrakt med Benfica i 2.5 år til tror jeg.
Han er ønsket tilbake til Benfica så fort som mulig, og returnerer vel dit når leieoppholdet i Portsmouth går ut. (tror det er ved nyttår).

Han er derfor ganske uoppnåelig for oss, og han har i tillegg sagt han han ikke vil tilbake til Norge på en stund enda.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 des 05, 13:08
Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av keiko99
kan Azar Karadas være noe for oss.. han er ute i kulden i Portsmouth.


Karadas har vel kontrakt med Benfica i 2.5 år til tror jeg.
Han er ønsket tilbake til Benfica så fort som mulig, og returnerer vel dit når leieoppholdet i Portsmouth går ut. (tror det er ved nyttår).

Han er derfor ganske uoppnåelig for oss, og han har i tillegg sagt han han ikke vil tilbake til Norge på en stund enda.
det stemmer det. leste bare litt av at han var ute i kulden så tenkte jeg der kansje vi har en..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 des 05, 13:36
Opprinnelig postet av keiko99
kan Azar Karadas være noe for oss.. han er ute i kulden i Portsmouth.


Du må ikke komme her med uoppnåelige kællær.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 des 05, 15:50
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
kan Azar Karadas være noe for oss.. han er ute i kulden i Portsmouth.


Du må ikke komme her med uoppnåelige kællær.
det er jeg ikke alene om det  her på supporter.net.. heldigvis

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 des 05, 13:55
haddad forlenger ikke med LSK...

http://www.dagbladet.no/sport/2005/12/23/452977.html


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 23 des 05, 14:34
Endret: 23 des 05, 14:35
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av DrDRE
På tide at investorpoolen kommer på banen igjen?


Det er ikke lenge siden jeg skrev at de burde komme på banen.

Skrev du det i forbindelse med å hente inn Ljubojevic? Det var i den anledning jeg nevnte investorpoolen. Kjekt om de kommer på banen uansett, men det var altså for å evt. få inn Ljubojevic jeg skrev det. Fant forøvrig ikke innlegget dit der du skrev det, hverken ved å gå inn på din bruker og se på siste innlegg, eller via google. 
(investor rune haugen site:ffksupporter.net)

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 des 05, 15:57
Opprinnelig postet av DrDRE
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av DrDRE
På tide at investorpoolen kommer på banen igjen?


Det er ikke lenge siden jeg skrev at de burde komme på banen.

Skrev du det i forbindelse med å hente inn Ljubojevic? Det var i den anledning jeg nevnte investorpoolen. Kjekt om de kommer på banen uansett, men det var altså for å evt. få inn Ljubojevic jeg skrev det. Fant forøvrig ikke innlegget dit der du skrev det, hverken ved å gå inn på din bruker og se på siste innlegg, eller via google. 
(investor rune haugen site:ffksupporter.net)


Jeg har nevnt det i forbindelse med spisskjøp.

Det i parantes skjønte jeg ikke bæret av. Jeg har i hvertfall ikke tenkt å investere i noen spillere. Det har jeg ikke råd til.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 24 des 05, 13:42
Sorry. Bare skrev inn søkeordene jeg brukte på google. Startet med å forklare hva jeg hadde i parentesen, men det ble bare enda mer rotete. Jeg liker den siste søkemuligheten, site:... - der søker man bare innenfor et visst sted, f.eks. site:vg.no så søker google bare innen vg sine sider, eller som her innen ffksupporter.net

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 des 05, 15:40
Vet at Fredrikstad vurderer Bernt Huskler, han er forrøvrig aktuell for AIK



Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 des 05, 15:56
Opprinnelig postet av Patrioten
Vet at Fredrikstad vurderer Bernt Huskler, han er forrøvrig aktuell for AIK




Flesteparten her inne tåler ikke tryne på`n.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 29 des 05, 16:12

Nei takk til Hulsker! Udregelig spiller!

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1207

Lagt til: 29 des 05, 20:26
Opprinnelig postet av Patrioten
Vet at Fredrikstad vurderer Bernt Huskler, han er forrøvrig aktuell for AIK





Håper virkelig ikke det skjer.....

---------------------------

Fredd


Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 29 des 05, 20:46
Opprinnelig postet av Fredd
Opprinnelig postet av Patrioten
Vet at Fredrikstad vurderer Bernt Huskler, han er forrøvrig aktuell for AIK





Håper virkelig ikke det skjer.....


Alt annet enn han...

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 des 05, 23:36
http://www.dagbladet.no/sport/2005/12/29/453376.html

i tillegg til AIK har VIF fått henveldelser fra Strømsgodset, Sandefjord og et belgisk lag. FFK nevnes heldigvis ikke som en av de interesserte klubbene..

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 30 des 05, 00:25
Opprinnelig postet av Anne_ffk
Opprinnelig postet av Fredd
Opprinnelig postet av Patrioten
Vet at Fredrikstad vurderer Bernt Huskler, han er forrøvrig aktuell for AIK





Håper virkelig ikke det skjer.....


Alt annet enn han...


Langt på veg enig, skjønt jeg kunne nok nevne en håndfull spisser som er værre enn ham også...

Men kommer Hulsker, ja da vet jeg ikke hva jeg gjør

---------------------------

"det er i oppoverbakke det går oppover" - Morten Gamst Pedersen

veeeeel, sier nå jeg

God bedring Enerly


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 des 05, 11:57
Hadde vært moro om han kom også da. Da hadde det blitt mange lange masker rundt omkring.

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 30 des 05, 12:08
Opprinnelig postet av kanogvetalt
FFK har fem spisser i stallen som jeg mener er gode nok. Toth, Hoås, West, Wiig og Tarik. Skulle ønske vi hadde like god dekning i forsvaret.  Dette mener jeg til tross for at West er skadeutsatt. Det skal en veldig god, og dyr, spiller til for å toppe dette. Mulig at det er tiltenkt at Wiig, West eller Tarik kan spille høyre kant?


Jeg bare må spørre. Hvordan i all verden kan du mene Toth er god nok? Han har ikke vist noen ting, og var i fjor noe sånt som et 7. eller 8. valg på spissplassen. Bak Enerly, Brenne, Wiig, Tarik, Hoås og West.

---------------------------

Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 des 05, 13:30
Ser at RBK, VIF, Brann og Besiktas sikler etter Steffen Iversen nå. Men vi har vel neppe penger til lønna hans. Og han imponerte vel ikke nevneverdig sesongen som var, selv om han bidrar med en del mer enn det antall mål han scorer.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 des 05, 13:31
Opprinnelig postet av Carlsberg
Opprinnelig postet av kanogvetalt
FFK har fem spisser i stallen som jeg mener er gode nok. Toth, Hoås, West, Wiig og Tarik. Skulle ønske vi hadde like god dekning i forsvaret.  Dette mener jeg til tross for at West er skadeutsatt. Det skal en veldig god, og dyr, spiller til for å toppe dette. Mulig at det er tiltenkt at Wiig, West eller Tarik kan spille høyre kant?


Jeg bare må spørre. Hvordan i all verden kan du mene Toth er god nok? Han har ikke vist noen ting, og var i fjor noe sånt som et 7. eller 8. valg på spissplassen. Bak Enerly, Brenne, Wiig, Tarik, Hoås og West.
så må vi si at han har vært uheldig.. har har ikke vært godt nok trent og fikk skade. la oss nå bruke vinteren til å teste Toth så for eggen se hva han gjør. Toth kan eller kan ikke slå til.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 des 05, 13:34
Opprinnelig postet av FFK1903
Ser at RBK, VIF, Brann og Besiktas sikler etter Steffen Iversen nå. Men vi har vel neppe penger til lønna hans. Og han imponerte vel ikke nevneverdig sesongen som var, selv om han bidrar med en del mer enn det antall mål han scorer.
har snakker vi penger. Jeg tror ikke ivers vil han noe lang kontrakt. han vil nok ut. så det og pøse ut penger for å han han i tjeneste i en periode er vel heller ikke noe bra stil. la den krangle i fred du

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 30 des 05, 13:43
Opprinnelig postet av Carlsberg
Opprinnelig postet av kanogvetalt
FFK har fem spisser i stallen som jeg mener er gode nok. Toth, Hoås, West, Wiig og Tarik. Skulle ønske vi hadde like god dekning i forsvaret.  Dette mener jeg til tross for at West er skadeutsatt. Det skal en veldig god, og dyr, spiller til for å toppe dette. Mulig at det er tiltenkt at Wiig, West eller Tarik kan spille høyre kant?


Jeg bare må spørre. Hvordan i all verden kan du mene Toth er god nok? Han har ikke vist noen ting, og var i fjor noe sånt som et 7. eller 8. valg på spissplassen. Bak Enerly, Brenne, Wiig, Tarik, Hoås og West.


Hvordan kan du mene han ikke er god nok?  Han kom til oss dårlig trent, ble deretter skadd og kom aldri tilbake før sesongen var over. 

Jeg er av den oppfatning at de minuttene han var på banen viste han at han har ferdigheter FFK behøver... 

Men det gjenstår å se. Jeg har iallefall troen på Toth helt til han har spilt en del kamper og eventuelt da kan vi evaluere om han er god nok eller ikke. 

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 des 05, 13:48
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Carlsberg
Opprinnelig postet av kanogvetalt
FFK har fem spisser i stallen som jeg mener er gode nok. Toth, Hoås, West, Wiig og Tarik. Skulle ønske vi hadde like god dekning i forsvaret.  Dette mener jeg til tross for at West er skadeutsatt. Det skal en veldig god, og dyr, spiller til for å toppe dette. Mulig at det er tiltenkt at Wiig, West eller Tarik kan spille høyre kant?


Jeg bare må spørre. Hvordan i all verden kan du mene Toth er god nok? Han har ikke vist noen ting, og var i fjor noe sånt som et 7. eller 8. valg på spissplassen. Bak Enerly, Brenne, Wiig, Tarik, Hoås og West.


Hvordan kan du mene han ikke er god nok?  Han kom til oss dårlig trent, ble deretter skadd og kom aldri tilbake før sesongen var over. 

Jeg er av den oppfatning at de minuttene han var på banen viste han at han har ferdigheter FFK behøver... 

Men det gjenstår å se. Jeg har iallefall troen på Toth helt til han har spilt en del kamper og eventuelt da kan vi evaluere om han er god nok eller ikke. 


Er enig med deg. Han må få lov til å prestere litt han også ( ikke bare noen få minutter her og der ). På 2-laget har man lett for å ramle ned på samme nivå som de andre. Jeg hugger i hvertfall ikke hodet av han ennå.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 des 05, 15:02
Eggen skal gi han sjansen til i treningskampene for å se om han duger, sikkert enten eller for han

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 des 05, 15:50
Opprinnelig postet av Patrioten
Eggen skal gi han sjansen til i treningskampene for å se om han duger, sikkert enten eller for han


2-3 omganger viser heller lite. Må komme seg i form også.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 des 05, 11:07
Opprinnelig postet av Patrioten
Vet at Fredrikstad vurderer Bernt Huskler, han er forrøvrig aktuell for AIK


Ja ja....da ble det AIK for Hulsker da...er vel mange som puster lettet ut nå :-)) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=111984

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 31 des 05, 12:40
Toth er og blir et bomkjøp........ Hoås og wiig er talentfulle, men ustabile og West er mye skadet. Vi trenger sårt en skikkelig spiss..........

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 31 des 05, 15:12
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Toth er og blir et bomkjøp........ Hoås og wiig er talentfulle, men ustabile og West er mye skadet. Vi trenger sårt en skikkelig spiss..........


Tror desverre du har rett, selv om han ikke var bra trent når han kom og har hatt skade så ser dette mer og mer ut som ett bomkjøp av dimensjoner, og fyren fikk vel 4års-kontrakt ?  Noe FFK har som (u)vane å gi ut , lange kontrakter....
Vi trenger en god og stabil spiss , ingen tvil om den saken!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 des 05, 16:02
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Toth er og blir et bomkjøp........ Hoås og wiig er talentfulle, men ustabile og West er mye skadet. Vi trenger sårt en skikkelig spiss..........


hvordan i al verden kan du si det?? en spiller som har spilt til sammen ca 90 minutter kan da ikke klare å vise seg frem?? han var dårlig trent, han ble skadet og kom aldri ordentlig igang før sesongen var over, pluss at vi hadde en trener som prioriterte deffansiv sattsing(se som det hjalp) tror alle kommer til å få seg en positiv overaskelse når toth viser seg frem fra sine sterkeste sider utover nyåret!


Å si at toth er ett bomkjøp etter 90 min spill på a laget blir som å si at rami ikke er god nok for TL spill, han er jo også i dårlig form, og har gått lenge skadet.......... tenk litt før du skriver "bedreviteren"

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 des 05, 16:07
Er du sikker på at Toth har vært skadet, kan jo være noe klubben har sagt for vært for dårlig og ikke ville si  sannheten

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 31 des 05, 16:19
At Toth knapt har spilt 90 min er grunn nr 1........ Det er ikke bare skader som er grunn til det........ At han kom totalt utrent var jo bare tragisk i fotballsammenheng.......

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 31 des 05, 17:06
de eneste som kan svare på dette per dags dato er de som har sett han på trening... har dere det? hvis ikke, så har dere ikke annet grunnlag enn deres egne fordommer å bygge på..

dersom KTE finner ut i løpet av treningskampene i beg av nyåret at toth er god nok. ja da er han vel det da..



bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 31 des 05, 17:12
Har overhørt folk i FFK-systemet som sier at det er et par juniorspillere som står før han i rekken til spissplassen på a-laget..  

---------------------------

United we stand, devided we fall!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 31 des 05, 17:27
Egentlig så vil jeg si at man skal være ganske blåst for å ikke forstå at Toth er og blir et bomkjøp, men det skal jeg ikke si. Men følger man med litte grann så hadde man forstått dette..........

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 31 des 05, 17:33
hehe.. du sier det uten å si det.. nja.. jeg sier ikke at han ikke er bomkjøp...  men jeg pleier å gi folk en ekstra sjanse jeg da.. ikke  avfeie folk  hvis de ikke  innfrir umiddelbart.. men joda,  det  er ingen bombe om  det viser seg å være bomkjøp

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 des 05, 17:44
Opprinnelig postet av Husgutt
hehe.. du sier det uten å si det.. nja.. jeg sier ikke at han ikke er bomkjøp...  men jeg pleier å gi folk en ekstra sjanse jeg da.. ikke  avfeie folk  hvis de ikke  innfrir umiddelbart.. men joda,  det  er ingen bombe om  det viser seg å være bomkjøp


Det er på denne måten jeg ser det også.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 31 des 05, 17:49
Har sett Toth på trening og i noen B kamper. Der har han sett veldig bra ut. Tror ikke at det er noen juniorer som rangerer foran ham denne sesongen. Så ikke slik ut på B laget sist sesong heller. For å vurdere ham som et bomkjøp allerede må man være synsk ,eller ha overproduksjon av magesyre(noe som ikke er uvanlig i romjulen).

Nevner noen andre eksempler på utlendinger som har kommet til TL:
Clayton Zane flopp og ubrukelig i Molde. Toppscorer i TL for LSK året etter.
Charlie Miller morsom pubgjest i Bergen våren 04. Toppspiller i TL siden.
Rob Friend anonym i 1.div. En av TL beste spisser denne høsten i Molde.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 31 des 05, 18:06
Tiden vil også her vise.........  Men jeg må le når folk sier han ikke er bomkjøp, sålenge han ikke får visst hva han er god for. Ifølge en del her inne kan han fortsatt ikke kalles bomkjøp, hvis han ikke får spilletid til sommeren og rangeres bak en 4-5 andre spisser.......  Eller hvis FFK klarer å kvitte seg med han før seriestart, kan han da fortsatt ikke kalles bomkjøp???   Nei, byttet Toth inn, Ringberg ut er bare trist, men det er vel kanskje på tide å komme over dette nå.......

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 01 jan 06, 04:36
dere kan på lik linje avkrefte som å bekrefte han som et bom kjøp eller som ett funn for å si det slik.. la nå gutten få mulighet før dere avskivern da.. jævloa fitter...

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 01 jan 06, 04:40
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
dere kan på lik linje avkrefte som å bekrefte han som et bom kjøp eller som ett funn for å si det slik.. la nå gutten få mulighet før dere avskivern da.. jævloa fitter...


Likte spesielt avslutninga, men skjønner at du,som meg, kanskje har tatt en dram for mye i kveld

---------------------------

United we stand, devided we fall!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 jan 06, 11:42
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Har sett Toth på trening og i noen B kamper. Der har han sett veldig bra ut. Tror ikke at det er noen juniorer som rangerer foran ham denne sesongen. Så ikke slik ut på B laget sist sesong heller. For å vurdere ham som et bomkjøp allerede må man være synsk ,eller ha overproduksjon av magesyre(noe som ikke er uvanlig i romjulen).

Nevner noen andre eksempler på utlendinger som har kommet til TL:
Clayton Zane flopp og ubrukelig i Molde. Toppscorer i TL for LSK året etter.
Charlie Miller morsom pubgjest i Bergen våren 04. Toppspiller i TL siden.
Rob Friend anonym i 1.div. En av TL beste spisser denne høsten i Molde.


Er helt enig med deg her, kanogvetalt. 
Det finnes mange eksempler opp gjennom årene som viser det samme. Det mest ekstreme tilfellet jeg husker var på 70 tallet hvor dansken Allan Simonsen ble sittende på benken i Borussia Mønchen Gladbach i mer enn 1 1/2 år før man ga ham sjansen. I den klubben begynte det også å ulme om at Allan var et bomkjøp, men det som skjedde var at det året han fikk sjansen til å vise seg frem, så ble han kåret til beste spiller i Europa.
Nå er det vel ingen som tror at Toth kan snu det like ekstremt, men det viser vel at det kan være ganske kort vei fra himmel til helvete eller omvendt.
Jeg følger med på endel treninger med FFK og synes faktisk Toth begynner å vise solide saker der. Tidligere hadde jeg i likhet med også mange innad i klubben, liten tro på Toth, men nå tror jeg faktisk det er fullt mulig at Drillo vil få rett igjen, nemlig at han vil slå til i 2006. Det Knut Torbjørn har sagt er at han vil få rikelig med sjanser til å vise seg fram i treningskampene frem mot seriestart. Og da vil vi nok få svaret i løpet av et par måneder hvem som får rett.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 jan 06, 12:21
Ja, riktig ebenfalk...... Det er like stor sjanse for at han er ett funn, som ett bomkjøp........  Han er over 30 år og nå er det snart ett år siden han spilte jevnlig toppfotball........ Det lukter gull av Toth. Ikke for å være negativ, men litt realistisk er det vel lov å være........ Hadde en klubb vist interesse for Toth vet jeg at dem hadde gitt han bort.........

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 02 jan 06, 10:15
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
jævloa fitter...


Godt sagt!!! Denne diskusjonen vant du overlegent.

---------------------------

Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 02 jan 06, 11:01
Trykker meg inn i tråden for å se om det er no spiss på vei til FFK.

Ender med at jeg blar opp og ned om krangling og mas omhvorvidt Toth 
var et bomkjøp elller en gullfugl..
Ta og skjerp dere..

Forresten, er det noen spiss på vei til FFK?

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 02 jan 06, 11:59
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Tiden vil også her vise.........  Men jeg må le når folk sier han ikke er bomkjøp, sålenge han ikke får visst hva han er god for. Ifølge en del her inne kan han fortsatt ikke kalles bomkjøp, hvis han ikke får spilletid til sommeren og rangeres bak en 4-5 andre spisser.......  Eller hvis FFK klarer å kvitte seg med han før seriestart, kan han da fortsatt ikke kalles bomkjøp???   Nei, byttet Toth inn, Ringberg ut er bare trist, men det er vel kanskje på tide å komme over dette nå.......


at ringberg forsvant er vel strengt tatt noe av det mest positive som hendte i sesongen som gikk!!!  mannen klarer joe ikke løpe fortere enn bestemora mi med benskjørhet jo!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 02 jan 06, 12:23
Ikke en diskusjon jeg på noen måte vil vinne dette her, handler mere om at man blir lei av å lese negative kommentarer om egne spillere. Fotballfagelig så stiller vel vi fleste her inne ganske likt alle man tror jeg, så våre evner til å bedømme en spillers potensiale er vel hva vi kan kalle på norsk bunnivå. La mannen få en sjans før han blir avskrevet. Men selvfølgelig, hvis han ikke viser seg å være den rette spillern så er det jo veldig synd at klubben har brukt penger på han. Heldigvis er det ikke snakk om overgangs sum her.

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 02 jan 06, 12:37
Endret: 02 jan 06, 12:38
Kan vi ikke nå bli ferdig med denne evindelige for og imot diskusjonen av spillere vi har i stallen.

Vi trenger ny spiss, og vi ser at bl.a. Odd og Viking er aktive på spillemarkedet. Hva med FFK? Er vi like trege nå som tidligere? Vinduet er åpent og agenter og skrytevideoer flyter rundt i markedet. Skal vi igjen vente og se????

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 02 jan 06, 15:34
Det må nødvendigvis bli en diskusjon for og i mot spillere vi har i stallen, når enkelte her inne mener at vi trenger en spiss, mens andre mener at vi bør gi de som er i klubben allerede en sjanse. En ny spiller vil uansett måtte veies opp i mot de vi allerede har

Hvorfor mener du at vi trenger en ny spiss? Uten å legge ord i munnen på deg, så er det vel fordi de som er i klubben, etter din mening, ikke er gode nok? Da er vi igjen inne på diskusjonen for og i mot spillere vi allerede har.

Jeg håper uansett at de prioriterer midtbanen, backup på backplassene før en eventuelt ny spiss

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 02 jan 06, 21:45
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1


men nå tror jeg faktisk det er fullt mulig at Drillo vil få rett igjen,


---------------------------

Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 02 jan 06, 21:51
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
La mannen få en sjans før han blir avskrevet.


Dersom man kjøper en spiller usett, (ja er klar over merittene/cv´en hans) og han i løpet av 6 mnd med trening viser seg ikke å være god nok til å være med i startelveren så kan man vel allikevel si at han har fått en sjanse. I toppfotballen må man benytte seg av de sjansene man får, i første omgang får man sjansen på trening, der må man vise seg god nok til å få spille kamper. Forløpig har han vært et bomkjøp iallefall, klubben betaler han jo lønn uten at han produserer. Det er ikke dermed sagt at han ikke kan komme til å begynne å produsere, men da må han altså ta igjen det tapte også for å kalle han et godt kjøp.

---------------------------

Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 jan 06, 01:31
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1


men nå tror jeg faktisk det er fullt mulig at Drillo vil få rett igjen,




Klikker det helt for deg hver gang du ser eller hører om navnet Drillo, djpete?

Når jeg i denne sammenhengen nevnte at Drillo fortsatt har tro på at Toth vil slå til i 2006, så var det faktisk med bakgrunn i at etter at jeg selv har vært negativ til kjøpet av Toth, men at jeg synes å kunne se en merkbar forbedring på treningene. Når jeg i tillegg vet at Toth antageligvis er den spilleren i FFK troppen som har lagt ned mest egentrening av samtlige, så fortjener han etter min mening at vi supportere behandler ham på best mulig måte og han fortjener også å få sjansen til å vise seg frem nå frem mot seriestart, noe også Eggen har sagt at han vil få.

Dersom det alikevel skulle vise seg at han er og blir et bomkjøp, så er det jo ikke Toth vi kan bebreide for det, men de som var ansvarlige for å få ham hit til byen på en 3 1/2 års kontrakt, og da vil jo Drillo være den mest ansvarlige som hovedtrener, djpete.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 03 jan 06, 09:35
100% enig Snæbb1!

---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 jan 06, 18:01
Uttalesene dine om Ringberg forteller mer om deg Fredrikstadpatriot, enn Ringberg sine fotballkunnskaper........  Og ja, hvis vi skal diskutere om vi trenger nye spisser eller ikke, så må vi også diskutere om dem vi har og hvilke som er gode nok eller ikke. Dessuten er det ofte sånn, at noen må bort for at nye skal komme inn........   I motsatt fall så kan vi ta noen lykkepiller, loveprise alle spillerene, logre med halen hver gang ledelsen tar avgjørelser og stort sett ellers synes at alt klubben gjør er helt topp.............   Tviler derimot på om det er veldig utviklende for Klubben........

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 03 jan 06, 20:11
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Uttalesene dine om Ringberg forteller mer om deg Fredrikstadpatriot, enn Ringberg sine fotballkunnskaper........  Og ja, hvis vi skal diskutere om vi trenger nye spisser eller ikke, så må vi også diskutere om dem vi har og hvilke som er gode nok eller ikke. Dessuten er det ofte sånn, at noen må bort for at nye skal komme inn........   I motsatt fall så kan vi ta noen lykkepiller, loveprise alle spillerene, logre med halen hver gang ledelsen tar avgjørelser og stort sett ellers synes at alt klubben gjør er helt topp.............   Tviler derimot på om det er veldig utviklende for Klubben........


Forstår jeg deg rett når jeg tolker deg dit hen at du mener at din kritikk er det som best kan utvikle klubben videre?
Spillerne er for dårlige, trenerene og øvrige ledere inkompetente. Det eneste som kan redde den synkende skuta er at de lytter til dine generelt negative meninger?

Ser navnet Ringberg blir nevnt. Er ikke det han HamKam spilleren?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 jan 06, 20:24
Nei, da forstår du meg selvfølgelig galt, noe annet ville selvfølgelig vært overraskende......  Jeg mener ikke at min Kritikk kan utvikle klubben videre, men VÅR........ Sånn er det igrunn for det meste her i samfunnet og noe som er en styrke for demokratiet uansett hva det måtte være........

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 jan 06, 20:51
Til orientering kanogvetalt........ Ringberg er også mannen som var toppscorer i Klubben 3 år på rad når FFK gikk fra 2 Div og breddefotball til Tippeligaen, hvor han scoret 8 mål på Høsten når vi mirakuløst reddet plassen.........

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 jan 06, 20:58
så  du mener egentlig at  klubbens framgang avhenger av at det blir flere av deg?  da hadde det blitt trivelig her inne:-D

jeg skulle likt å se en fagmann innenfor ledelse og utvikling som støtter deg i at surmagra og innholdsløs kritikk bidrar til fremgang.. eneste vi hører fra deg og patrioten er jo  tåpelig kritikk av alt og alle.uten noen som helst form for forbedringsforslag annet enn spark han og han og han... og få ringberg tilbake..

hvis alt er så ræva kan du jo finne en annen klubb.. for den sutringa di fører ingenting godt med seg..

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 jan 06, 21:11
Hvem har sagt at alt er ræva, tulling?  Men hvis ikke det er legitimt å kritisere kjøpet av toth, blir forumet bare fordummende......... Så forresten at Jon Syversen og Lars Thoresen på slutten av året i hver sin avis kritiserte Ringberg salget nok engang. Så du mener dem ødelegger for klubben du da? Selv synes jeg dem begge betyr utrolig mye for at klubben skal utvikle seg, og skriver veldig mye fornuftig, både av ris og ros............. Men dette ligger over ditt nivå husgutt........

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 jan 06, 21:16
Synes forresten du skal gå igjennom innlegga mine husgutt...........

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 jan 06, 21:42
aldri verden o m jeg gidder eller orker   hva Lars Thoresen mener om salget av ringberg driter jeg i.. at han har gjort mye og gjør mye for klubben er selvsagt. det betyr ikke for det at man trenger å være enig..



djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 03 jan 06, 21:44
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Klikker det helt for deg hver gang du ser eller hører om navnet Drillo, djpete?


Klikker ikke, får bare litt antydninger til brekninger Utsagnet ditt var skrevet på en måte for å fremprovosere meninger vel?

Ellers må jeg få si, (virker som om du har missforstått meg litt) at jeg virkelig håper, og delvis tror, at Misji kan bli en suksess neste år, men så langt har han fremstått som et bomkjøp. Forutsetningen var at han skulle være en spiller med internasjonalt snitt, det kan vi vel ikke si at vi har fått, foreløpig!

---------------------------

Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 03 jan 06, 21:45
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1


men nå tror jeg faktisk det er fullt mulig at Drillo vil få rett igjen,




Klikker det helt for deg hver gang du ser eller hører om navnet Drillo, djpete?


Når jeg i denne sammenhengen nevnte at Drillo fortsatt har tro på at Toth vil slå til i 2006, så var det faktisk med bakgrunn i at etter at jeg selv har vært negativ til kjøpet av Toth, men at jeg synes å kunne se en merkbar forbedring på treningene. Når jeg i tillegg vet at Toth antageligvis er den spilleren i FFK troppen som har lagt ned mest egentrening av samtlige, så fortjener han etter min mening at vi supportere behandler ham på best mulig måte og han fortjener også å få sjansen til å vise seg frem nå frem mot seriestart, noe også Eggen har sagt at han vil få.

Dersom det alikevel skulle vise seg at han er og blir et bomkjøp, så er det jo ikke Toth vi kan bebreide for det, men de som var ansvarlige for å få ham hit til byen på en 3 1/2 års kontrakt, og da vil jo Drillo være den mest ansvarlige som hovedtrener, djpete.[/quote]

---------------------------

Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 jan 06, 21:50
Ingen som sier at du skal være enig husgutt, meningen din kan være viktig alikevel den........... Derfor meningutveksling er viktig, det samme gjelder ytringer være seg negative eller positive, ros eller ris........

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 03 jan 06, 22:02
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hvem har sagt at alt er ræva, tulling?  Men hvis ikke det er legitimt å kritisere kjøpet av toth, blir forumet bare fordummende......... Så forresten at Jon Syversen og Lars Thoresen på slutten av året i hver sin avis kritiserte Ringberg salget nok engang. Så du mener dem ødelegger for klubben du da? Selv synes jeg dem begge betyr utrolig mye for at klubben skal utvikle seg, og skriver veldig mye fornuftig, både av ris og ros............. Men dette ligger over ditt nivå husgutt........


Ja, jeg mener det er negativt for klubben at Syversen og Thoresen kritiserer salget av Ringberg i media. De to har rett til å mene hva de vil og også til å si hva de vil. Men, selvfølgelig er det negativt at to personer, som mange ser på som talsmenn for supporterene, kritiserer avgjørelser som trenerteamet gjør. Jeg tror heller ikke at de to nevnte herrer gjør dette for å skade klubben, men heller at de handler mot bedre vitende. 
Jeg velger å tro, når jeg legger godviljen til, at selv dine innlegg er skrevet i beste mening.


OK at Ringberg scoret mange mål i FFK for noen år tilbake. Men i fotball handler det alltid om neste kamp og aldri om forrige kamp. Alltid om dagens spillerstall og aldri om de som forsvant.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 jan 06, 22:07
Det handler alltid om neste kamp, men man kan lære av feilene i forrige kamp.........

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 04 jan 06, 01:20
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Nei, da forstår du meg selvfølgelig galt, noe annet ville selvfølgelig vært overraskende......  Jeg mener ikke at min Kritikk kan utvikle klubben videre, men VÅR........ Sånn er det igrunn for det meste her i samfunnet og noe som er en styrke for demokratiet uansett hva det måtte være........


Det er selvfølgelig fint for forumet vårt at det består av mange forskjellige meninger og diskusjonstemaer, at noen er negative og andre er positive, men å tro at det påvirker klubben vår er vel i beste fall litt naivt, Bedreviteren!

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 04 jan 06, 01:26
Endret: 04 jan 06, 01:37
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Klikker det helt for deg hver gang du ser eller hører om navnet Drillo, djpete?


Klikker ikke, får bare litt antydninger til brekninger Utsagnet ditt var skrevet på en måte for å fremprovosere meninger vel?

Ellers må jeg få si, (virker som om du har missforstått meg litt) at jeg virkelig håper, og delvis tror, at Misji kan bli en suksess neste år, men så langt har han fremstått som et bomkjøp. Forutsetningen var at han skulle være en spiller med internasjonalt snitt, det kan vi vel ikke si at vi har fått, foreløpig!


Du har helt rett, djpete.  Selvfølgelig så nevnte jeg Drillo for å fremprovosere et eller annet, spesielt fra deg.
Det er jo nesten bankers at dersom man omtaler Drillo som noe positivt, så kommer du straks på banen, he he!!

Når det gjelder Misji, så ser det ut til at vi i utgangspunktet er ganske enige, men at jeg kanskje på nåværende tidspunkt har opparbeidet meg litt mere tro på ham enn det du har, djpete. Det blir spennende å følge ham i likhet med resten av laget fremover.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 04 jan 06, 10:02
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Ja, jeg mener det er negativt for klubben at Syversen og Thoresen kritiserer salget av Ringberg i media. De to har rett til å mene hva de vil og også til å si hva de vil. Men, selvfølgelig er det negativt at to personer, som mange ser på som talsmenn for supporterene, kritiserer avgjørelser som trenerteamet gjør. Jeg tror heller ikke at de to nevnte herrer gjør dette for å skade klubben, men heller at de handler mot bedre vitende. 
Jeg velger å tro, når jeg legger godviljen til, at selv dine innlegg er skrevet i beste mening.


Jeg har skrevet det i et innlegg for lenge siden, og jeg skriver det igjen. 

Historien er full av mennesker som ukritisk har fulgt ledelsen, og aldri hatt mot eller evner til å stille spørsmål ved de disposisjoner som ble gjort. Historien levner disse "sauene" svært liten ære.

Kritiske spørsmål fra kretsen rundt lederne og fra publikum er utrolig viktig for at lederskapet skal kunne utvikle seg i riktig rettning. Dette gjelder i alle aspekter av samfunnet, fotball så vell som internasjonal politikk.

---------------------------

Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 04 jan 06, 10:29
Bare til orientering:  Hansi Ramberg har skrevet under en to års kontrakt med FFK.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 04 jan 06, 17:34
Jeg tror ganske sikkert at det som skjedde rundt klubben etter Ringberg salget påvirket ledelsen, og at dem kanskje går en runde eller to ekstra neste gang dem bestemmer seg for å selge en av klubbens aller mest populære spillere, snæbbussaristokrat.  Jeg håper og tror at hvis ledelsen får sterk kritikk for slett forarbeid i forhold til enkelte spillekjøp, så påvirker det osvosv.......... Jeg tror også at Plankehaugens støtte til Harry Hansen påvirket ledelsen i stor grad i nyansettelsen av Harry.............    Så at supportere av FFK samlet har påvirkningkraft er jeg helt sikker på, og det er ikke naivt...............   Selvfølgelig har ikke et innlegg her inne påvirkningskraft, men et sted må man jo starte.........

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jan 06, 20:59
Opprinnelig postet av Topscorer
Bare til orientering:  Hansi Ramberg har skrevet under en to års kontrakt med FFK.


FB er nok er på pletten, de finner nyhetene her inne

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 05 jan 06, 01:44
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Jeg tror ganske sikkert at det som skjedde rundt klubben etter Ringberg salget påvirket ledelsen, og at dem kanskje går en runde eller to ekstra neste gang dem bestemmer seg for å selge en av klubbens aller mest populære spillere, snæbbussaristokrat.  Jeg håper og tror at hvis ledelsen får sterk kritikk for slett forarbeid i forhold til enkelte spillekjøp, så påvirker det osvosv.......... Jeg tror også at Plankehaugens støtte til Harry Hansen påvirket ledelsen i stor grad i nyansettelsen av Harry.............    Så at supportere av FFK samlet har påvirkningkraft er jeg helt sikker på, og det er ikke naivt...............   Selvfølgelig har ikke et innlegg her inne påvirkningskraft, men et sted må man jo starte.........


Jeg har ikke sagt at ikke ulike masse demonstrasjoner ala det du nevner med Ringberg og Harry kan påvirke ledelsen.
Det jeg derimot mente var at de mange ulike negative kritikker, som etter min mening ofte spriker i alle retninger, og som ofte kommer fra de samme personene her på forumet, har liten eller ingen påvirkningskraft.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 05 jan 06, 01:55

Helt enig Snæbb.. Vi kan sitte her inne og sutre så mye vi vel, tviler vel på at eksempelvis Arve M. er en ivrig bruker av forumet her..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 05 jan 06, 01:57
Opprinnelig postet av Topscorer
Bare til orientering:  Hansi Ramberg har skrevet under en to års kontrakt med FFK.


Sikker på det? Jeg tror ingenting er avklart i den saken.. Snakka med en som kjenner Hansi godt tidligere i dag, og han mente at ingenting var avklart..

Som han sa så var ingenting sikkert ennå, men Hansi hadde ikke akkurat planer om å gå til en annen klubb heller...

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 05 jan 06, 02:40
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060105/FFK/101050032

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 05 jan 06, 07:57
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060105/FFK/101050039

og i tillegg skal lurveleggen opereres.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 05 jan 06, 09:40
Hvor mye av det som skrives her inne på forumet som blir lest og/ eller seriøs vurdert av "ledelsen" i FFK er etter min mening høyst usikkert.  Etter min mening er likevel ikke den "usikkerheten" rundt forumets "tyngde" det viktigste, slik jeg vurderer det.
For meg og trolig de fleste her inne på "forumet" er det hovedsaklig for å gi uttrykk for våre synspunkt at vi deltar her inne.
Synspunkt som spriker fra de trofast lojale til de uhemmette kritiske, fra det som kan betraktes til saklighet til det håpløst usaklige. Alt utfra øyene som ser og hodet som skriver. 
I tillegg må en nok også regne med at flere innlegg også skrives for å "provosere" litt eller sagt på en annen måte høyne temperaturen noe.
Derfor ser jeg det som meget positiv og nyttig for FFK at noen personer både skriver ros og ris i mediene, etter min mening ( dette overrasker sikkert ingen) er det spesielt viktig at personer som Thoresen og LangeJon har mot til å ytre sine meninger også når de kommer med kritikk.

Dette utfra min vurdering at dersom noe har gjennomslagskraft overfor "ledelse" e.a er offisielle uttalelser i media.

Likevel ser jeg det som nyttig at vi har dette forumet hvor vi som har hjertet i FFK eller tanker om klubben, kan få lov til å komme med våre saklig/usakligheter og likevel kunne enes om en ting. 
Håpet / ønsket om at FFK vil lykkes sin streben mot toppen i norsk fotball.





---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340