Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK jakter spiss

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 04 jan 06, 10:29
Bare til orientering:  Hansi Ramberg har skrevet under en to års kontrakt med FFK.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 04 jan 06, 17:34
Jeg tror ganske sikkert at det som skjedde rundt klubben etter Ringberg salget påvirket ledelsen, og at dem kanskje går en runde eller to ekstra neste gang dem bestemmer seg for å selge en av klubbens aller mest populære spillere, snæbbussaristokrat.  Jeg håper og tror at hvis ledelsen får sterk kritikk for slett forarbeid i forhold til enkelte spillekjøp, så påvirker det osvosv.......... Jeg tror også at Plankehaugens støtte til Harry Hansen påvirket ledelsen i stor grad i nyansettelsen av Harry.............    Så at supportere av FFK samlet har påvirkningkraft er jeg helt sikker på, og det er ikke naivt...............   Selvfølgelig har ikke et innlegg her inne påvirkningskraft, men et sted må man jo starte.........

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jan 06, 20:59
Opprinnelig postet av Topscorer
Bare til orientering:  Hansi Ramberg har skrevet under en to års kontrakt med FFK.


FB er nok er på pletten, de finner nyhetene her inne

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 05 jan 06, 01:44
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Jeg tror ganske sikkert at det som skjedde rundt klubben etter Ringberg salget påvirket ledelsen, og at dem kanskje går en runde eller to ekstra neste gang dem bestemmer seg for å selge en av klubbens aller mest populære spillere, snæbbussaristokrat.  Jeg håper og tror at hvis ledelsen får sterk kritikk for slett forarbeid i forhold til enkelte spillekjøp, så påvirker det osvosv.......... Jeg tror også at Plankehaugens støtte til Harry Hansen påvirket ledelsen i stor grad i nyansettelsen av Harry.............    Så at supportere av FFK samlet har påvirkningkraft er jeg helt sikker på, og det er ikke naivt...............   Selvfølgelig har ikke et innlegg her inne påvirkningskraft, men et sted må man jo starte.........


Jeg har ikke sagt at ikke ulike masse demonstrasjoner ala det du nevner med Ringberg og Harry kan påvirke ledelsen.
Det jeg derimot mente var at de mange ulike negative kritikker, som etter min mening ofte spriker i alle retninger, og som ofte kommer fra de samme personene her på forumet, har liten eller ingen påvirkningskraft.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 05 jan 06, 01:55

Helt enig Snæbb.. Vi kan sitte her inne og sutre så mye vi vel, tviler vel på at eksempelvis Arve M. er en ivrig bruker av forumet her..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 05 jan 06, 01:57
Opprinnelig postet av Topscorer
Bare til orientering:  Hansi Ramberg har skrevet under en to års kontrakt med FFK.


Sikker på det? Jeg tror ingenting er avklart i den saken.. Snakka med en som kjenner Hansi godt tidligere i dag, og han mente at ingenting var avklart..

Som han sa så var ingenting sikkert ennå, men Hansi hadde ikke akkurat planer om å gå til en annen klubb heller...

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 05 jan 06, 02:40
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060105/FFK/101050032

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 05 jan 06, 07:57
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060105/FFK/101050039

og i tillegg skal lurveleggen opereres.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 05 jan 06, 09:40
Hvor mye av det som skrives her inne på forumet som blir lest og/ eller seriøs vurdert av "ledelsen" i FFK er etter min mening høyst usikkert.  Etter min mening er likevel ikke den "usikkerheten" rundt forumets "tyngde" det viktigste, slik jeg vurderer det.
For meg og trolig de fleste her inne på "forumet" er det hovedsaklig for å gi uttrykk for våre synspunkt at vi deltar her inne.
Synspunkt som spriker fra de trofast lojale til de uhemmette kritiske, fra det som kan betraktes til saklighet til det håpløst usaklige. Alt utfra øyene som ser og hodet som skriver. 
I tillegg må en nok også regne med at flere innlegg også skrives for å "provosere" litt eller sagt på en annen måte høyne temperaturen noe.
Derfor ser jeg det som meget positiv og nyttig for FFK at noen personer både skriver ros og ris i mediene, etter min mening ( dette overrasker sikkert ingen) er det spesielt viktig at personer som Thoresen og LangeJon har mot til å ytre sine meninger også når de kommer med kritikk.

Dette utfra min vurdering at dersom noe har gjennomslagskraft overfor "ledelse" e.a er offisielle uttalelser i media.

Likevel ser jeg det som nyttig at vi har dette forumet hvor vi som har hjertet i FFK eller tanker om klubben, kan få lov til å komme med våre saklig/usakligheter og likevel kunne enes om en ting. 
Håpet / ønsket om at FFK vil lykkes sin streben mot toppen i norsk fotball.





---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340