Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK jakter spiss

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 02 jan 06, 21:45
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1


men nå tror jeg faktisk det er fullt mulig at Drillo vil få rett igjen,


---------------------------

Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 02 jan 06, 21:51
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
La mannen få en sjans før han blir avskrevet.


Dersom man kjøper en spiller usett, (ja er klar over merittene/cv´en hans) og han i løpet av 6 mnd med trening viser seg ikke å være god nok til å være med i startelveren så kan man vel allikevel si at han har fått en sjanse. I toppfotballen må man benytte seg av de sjansene man får, i første omgang får man sjansen på trening, der må man vise seg god nok til å få spille kamper. Forløpig har han vært et bomkjøp iallefall, klubben betaler han jo lønn uten at han produserer. Det er ikke dermed sagt at han ikke kan komme til å begynne å produsere, men da må han altså ta igjen det tapte også for å kalle han et godt kjøp.

---------------------------

Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 jan 06, 01:31
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1


men nå tror jeg faktisk det er fullt mulig at Drillo vil få rett igjen,




Klikker det helt for deg hver gang du ser eller hører om navnet Drillo, djpete?

Når jeg i denne sammenhengen nevnte at Drillo fortsatt har tro på at Toth vil slå til i 2006, så var det faktisk med bakgrunn i at etter at jeg selv har vært negativ til kjøpet av Toth, men at jeg synes å kunne se en merkbar forbedring på treningene. Når jeg i tillegg vet at Toth antageligvis er den spilleren i FFK troppen som har lagt ned mest egentrening av samtlige, så fortjener han etter min mening at vi supportere behandler ham på best mulig måte og han fortjener også å få sjansen til å vise seg frem nå frem mot seriestart, noe også Eggen har sagt at han vil få.

Dersom det alikevel skulle vise seg at han er og blir et bomkjøp, så er det jo ikke Toth vi kan bebreide for det, men de som var ansvarlige for å få ham hit til byen på en 3 1/2 års kontrakt, og da vil jo Drillo være den mest ansvarlige som hovedtrener, djpete.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 03 jan 06, 09:35
100% enig Snæbb1!

---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 jan 06, 18:01
Uttalesene dine om Ringberg forteller mer om deg Fredrikstadpatriot, enn Ringberg sine fotballkunnskaper........  Og ja, hvis vi skal diskutere om vi trenger nye spisser eller ikke, så må vi også diskutere om dem vi har og hvilke som er gode nok eller ikke. Dessuten er det ofte sånn, at noen må bort for at nye skal komme inn........   I motsatt fall så kan vi ta noen lykkepiller, loveprise alle spillerene, logre med halen hver gang ledelsen tar avgjørelser og stort sett ellers synes at alt klubben gjør er helt topp.............   Tviler derimot på om det er veldig utviklende for Klubben........

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 03 jan 06, 20:11
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Uttalesene dine om Ringberg forteller mer om deg Fredrikstadpatriot, enn Ringberg sine fotballkunnskaper........  Og ja, hvis vi skal diskutere om vi trenger nye spisser eller ikke, så må vi også diskutere om dem vi har og hvilke som er gode nok eller ikke. Dessuten er det ofte sånn, at noen må bort for at nye skal komme inn........   I motsatt fall så kan vi ta noen lykkepiller, loveprise alle spillerene, logre med halen hver gang ledelsen tar avgjørelser og stort sett ellers synes at alt klubben gjør er helt topp.............   Tviler derimot på om det er veldig utviklende for Klubben........


Forstår jeg deg rett når jeg tolker deg dit hen at du mener at din kritikk er det som best kan utvikle klubben videre?
Spillerne er for dårlige, trenerene og øvrige ledere inkompetente. Det eneste som kan redde den synkende skuta er at de lytter til dine generelt negative meninger?

Ser navnet Ringberg blir nevnt. Er ikke det han HamKam spilleren?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 jan 06, 20:24
Nei, da forstår du meg selvfølgelig galt, noe annet ville selvfølgelig vært overraskende......  Jeg mener ikke at min Kritikk kan utvikle klubben videre, men VÅR........ Sånn er det igrunn for det meste her i samfunnet og noe som er en styrke for demokratiet uansett hva det måtte være........

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 jan 06, 20:51
Til orientering kanogvetalt........ Ringberg er også mannen som var toppscorer i Klubben 3 år på rad når FFK gikk fra 2 Div og breddefotball til Tippeligaen, hvor han scoret 8 mål på Høsten når vi mirakuløst reddet plassen.........

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 jan 06, 20:58
så  du mener egentlig at  klubbens framgang avhenger av at det blir flere av deg?  da hadde det blitt trivelig her inne:-D

jeg skulle likt å se en fagmann innenfor ledelse og utvikling som støtter deg i at surmagra og innholdsløs kritikk bidrar til fremgang.. eneste vi hører fra deg og patrioten er jo  tåpelig kritikk av alt og alle.uten noen som helst form for forbedringsforslag annet enn spark han og han og han... og få ringberg tilbake..

hvis alt er så ræva kan du jo finne en annen klubb.. for den sutringa di fører ingenting godt med seg..

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 jan 06, 21:11
Hvem har sagt at alt er ræva, tulling?  Men hvis ikke det er legitimt å kritisere kjøpet av toth, blir forumet bare fordummende......... Så forresten at Jon Syversen og Lars Thoresen på slutten av året i hver sin avis kritiserte Ringberg salget nok engang. Så du mener dem ødelegger for klubben du da? Selv synes jeg dem begge betyr utrolig mye for at klubben skal utvikle seg, og skriver veldig mye fornuftig, både av ris og ros............. Men dette ligger over ditt nivå husgutt........

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 jan 06, 21:16
Synes forresten du skal gå igjennom innlegga mine husgutt...........

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 jan 06, 21:42
aldri verden o m jeg gidder eller orker   hva Lars Thoresen mener om salget av ringberg driter jeg i.. at han har gjort mye og gjør mye for klubben er selvsagt. det betyr ikke for det at man trenger å være enig..



djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 03 jan 06, 21:44
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Klikker det helt for deg hver gang du ser eller hører om navnet Drillo, djpete?


Klikker ikke, får bare litt antydninger til brekninger Utsagnet ditt var skrevet på en måte for å fremprovosere meninger vel?

Ellers må jeg få si, (virker som om du har missforstått meg litt) at jeg virkelig håper, og delvis tror, at Misji kan bli en suksess neste år, men så langt har han fremstått som et bomkjøp. Forutsetningen var at han skulle være en spiller med internasjonalt snitt, det kan vi vel ikke si at vi har fått, foreløpig!

---------------------------

Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 03 jan 06, 21:45
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1


men nå tror jeg faktisk det er fullt mulig at Drillo vil få rett igjen,




Klikker det helt for deg hver gang du ser eller hører om navnet Drillo, djpete?


Når jeg i denne sammenhengen nevnte at Drillo fortsatt har tro på at Toth vil slå til i 2006, så var det faktisk med bakgrunn i at etter at jeg selv har vært negativ til kjøpet av Toth, men at jeg synes å kunne se en merkbar forbedring på treningene. Når jeg i tillegg vet at Toth antageligvis er den spilleren i FFK troppen som har lagt ned mest egentrening av samtlige, så fortjener han etter min mening at vi supportere behandler ham på best mulig måte og han fortjener også å få sjansen til å vise seg frem nå frem mot seriestart, noe også Eggen har sagt at han vil få.

Dersom det alikevel skulle vise seg at han er og blir et bomkjøp, så er det jo ikke Toth vi kan bebreide for det, men de som var ansvarlige for å få ham hit til byen på en 3 1/2 års kontrakt, og da vil jo Drillo være den mest ansvarlige som hovedtrener, djpete.[/quote]

---------------------------

Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 jan 06, 21:50
Ingen som sier at du skal være enig husgutt, meningen din kan være viktig alikevel den........... Derfor meningutveksling er viktig, det samme gjelder ytringer være seg negative eller positive, ros eller ris........

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 03 jan 06, 22:02
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hvem har sagt at alt er ræva, tulling?  Men hvis ikke det er legitimt å kritisere kjøpet av toth, blir forumet bare fordummende......... Så forresten at Jon Syversen og Lars Thoresen på slutten av året i hver sin avis kritiserte Ringberg salget nok engang. Så du mener dem ødelegger for klubben du da? Selv synes jeg dem begge betyr utrolig mye for at klubben skal utvikle seg, og skriver veldig mye fornuftig, både av ris og ros............. Men dette ligger over ditt nivå husgutt........


Ja, jeg mener det er negativt for klubben at Syversen og Thoresen kritiserer salget av Ringberg i media. De to har rett til å mene hva de vil og også til å si hva de vil. Men, selvfølgelig er det negativt at to personer, som mange ser på som talsmenn for supporterene, kritiserer avgjørelser som trenerteamet gjør. Jeg tror heller ikke at de to nevnte herrer gjør dette for å skade klubben, men heller at de handler mot bedre vitende. 
Jeg velger å tro, når jeg legger godviljen til, at selv dine innlegg er skrevet i beste mening.


OK at Ringberg scoret mange mål i FFK for noen år tilbake. Men i fotball handler det alltid om neste kamp og aldri om forrige kamp. Alltid om dagens spillerstall og aldri om de som forsvant.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 03 jan 06, 22:07
Det handler alltid om neste kamp, men man kan lære av feilene i forrige kamp.........

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 04 jan 06, 01:20
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Nei, da forstår du meg selvfølgelig galt, noe annet ville selvfølgelig vært overraskende......  Jeg mener ikke at min Kritikk kan utvikle klubben videre, men VÅR........ Sånn er det igrunn for det meste her i samfunnet og noe som er en styrke for demokratiet uansett hva det måtte være........


Det er selvfølgelig fint for forumet vårt at det består av mange forskjellige meninger og diskusjonstemaer, at noen er negative og andre er positive, men å tro at det påvirker klubben vår er vel i beste fall litt naivt, Bedreviteren!

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 04 jan 06, 01:26
Endret: 04 jan 06, 01:37
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Klikker det helt for deg hver gang du ser eller hører om navnet Drillo, djpete?


Klikker ikke, får bare litt antydninger til brekninger Utsagnet ditt var skrevet på en måte for å fremprovosere meninger vel?

Ellers må jeg få si, (virker som om du har missforstått meg litt) at jeg virkelig håper, og delvis tror, at Misji kan bli en suksess neste år, men så langt har han fremstått som et bomkjøp. Forutsetningen var at han skulle være en spiller med internasjonalt snitt, det kan vi vel ikke si at vi har fått, foreløpig!


Du har helt rett, djpete.  Selvfølgelig så nevnte jeg Drillo for å fremprovosere et eller annet, spesielt fra deg.
Det er jo nesten bankers at dersom man omtaler Drillo som noe positivt, så kommer du straks på banen, he he!!

Når det gjelder Misji, så ser det ut til at vi i utgangspunktet er ganske enige, men at jeg kanskje på nåværende tidspunkt har opparbeidet meg litt mere tro på ham enn det du har, djpete. Det blir spennende å følge ham i likhet med resten av laget fremover.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 04 jan 06, 10:02
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Ja, jeg mener det er negativt for klubben at Syversen og Thoresen kritiserer salget av Ringberg i media. De to har rett til å mene hva de vil og også til å si hva de vil. Men, selvfølgelig er det negativt at to personer, som mange ser på som talsmenn for supporterene, kritiserer avgjørelser som trenerteamet gjør. Jeg tror heller ikke at de to nevnte herrer gjør dette for å skade klubben, men heller at de handler mot bedre vitende. 
Jeg velger å tro, når jeg legger godviljen til, at selv dine innlegg er skrevet i beste mening.


Jeg har skrevet det i et innlegg for lenge siden, og jeg skriver det igjen. 

Historien er full av mennesker som ukritisk har fulgt ledelsen, og aldri hatt mot eller evner til å stille spørsmål ved de disposisjoner som ble gjort. Historien levner disse "sauene" svært liten ære.

Kritiske spørsmål fra kretsen rundt lederne og fra publikum er utrolig viktig for at lederskapet skal kunne utvikle seg i riktig rettning. Dette gjelder i alle aspekter av samfunnet, fotball så vell som internasjonal politikk.

---------------------------

Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340