Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem har skrytt oss opp?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 14 apr 03, 10:56
Ser nå at supportere hos våre 1.divisjonskolleger kaller FFK oppskrytt. Det jeg da lurer på er hvem som har skrytt oss opp? Det er ikke oss sjøl jaffall. Er det oppskrytt å rykke opp? Å score 99 mål? Vi som følger FFK veit da godt hva guttane er gode for, men har da ikke urealistiske forventninger. Lurer derfor fært på hvem som har skrytt oss opp. Noen som veit?

---------------------------

math


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 14 apr 03, 11:12
Media, hverken mer eller mindre.

Når alle riksaviser, med unntak av en tipper oss blandt topp 3-4, blir det sånn.

Særlig når f-b gjør akkurat det samme.

Det er VELDIG urealistisk å tro at FFK rykker opp i år, det er veldig mange gode lag i 1. divisjon.
Har tru på guttane i år, men kommer vi blandt de 5-6 beste bør vi være fornøyde. Men håper jo selvfølgelig på det beste. :ffk:

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 14 apr 03, 11:23
Hehe, man visste vel egentlig det. Var mer et utslag av skepsis til at vi drar på et slikt stempel. At heller sett at vi tilnærma oss det hele med en mer ydmyk holdning, for så å la resultatene tale for seg.

---------------------------

math


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 14 apr 03, 11:27
Snakka med gammern (far min) om dette før kampen, og begge var enige om at det er unødvendig av f-b å skape så skyhøye forventninger til FFK som det som har blitt gjort.
De siste 10 årene har de vært like optimistiske, og det bidrar til en sinnsyk fallhøyde.
Skulle tru dette ville endre seg etter opprykket, men dengang ei. F-b er stadig like optimistiske.

Men det er jo ikke noe galt i å ha trua....:p

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 14 apr 03, 23:19
Ja, når du har snakka med gammern om det...:D

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 15 apr 03, 12:03
Husk at Gammern er en vis mann:cool:

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 15 apr 03, 22:51
Hallo, vi kødder ikke med Gammern. Mye bedre å kødde med junior.

:ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


Rødplanken

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 apr 03
Innlegg: 8

Lagt til: 16 apr 03, 14:51
Bodø/Glimt feide jo gjennom 1.div etter å ha rykket opp fra 2.div året før. Første sesongen i Tippeligaen endte med sølv og cuptriumf. Det er bare 10 år siden. Alt er mulig for FFK. Det bor mye i laget. Tenk positivt.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 16 apr 03, 15:05
Greit å tenke positivt, men det er fortsatt lov å være realistiske og ydmyke. Situasjonen var totalt annerledes med Glimt. Først og fremst var det to avdelinger i 1. divisjon den gang, hvorpå nivået var vesentlig svakere. Glimt fikk også en flying start ved å spille kampene innendørs i Norlandshallen, og var overlegne der. Men det var vel heller ikke mange i og rundt Bodø/Glimt som ropte ut om opprykk før den sesongen, og det bør heller ikke vi gjøre nå. Skjer det så skjer det...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 18 apr 03, 04:44
Hvem har skrytt oss opp?

Ser nå at supportere hos våre 1.divisjonskolleger kaller FFK oppskrytt. Det jeg da lurer på er hvem som har skrytt oss opp? Det er ikke oss sjøl jaffall. Er det oppskrytt å rykke opp? Å score 99 mål? Vi som følger FFK veit da godt hva guttane er gode for, men har da ikke urealistiske forventninger. Lurer derfor fært på hvem som har skrytt oss opp. Noen som veit?


--------------------------------------------------------------------------------
math



Viser tell ditt innlegg, første tråd i "slutt å sleng med leppa"
Helt klart en faktor. Samtidig så er ydmykhet som noen fremmer et godt stikkord. Når folk kommer med konstruktiv tilbakemelding, så går det ann å svare konstruktivt eller evt ikke svare. Men man kan jo selvfølgelig være uenig, men saklig!!

Må si jeg gleder meg tell 29. juni ævv!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Rødplanken

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 apr 03
Innlegg: 8

Lagt til: 18 apr 03, 17:54
math skrev:
Ser nå at supportere hos våre 1.divisjonskolleger kaller FFK oppskrytt. Det jeg da lurer på er hvem som har skrytt oss opp? Det er ikke oss sjøl jaffall. Er det oppskrytt å rykke opp? Å score 99 mål? Vi som følger FFK veit da godt hva guttane er gode for, men har da ikke urealistiske forventninger. Lurer derfor fært på hvem som har skrytt oss opp. Noen som veit?

----------------------------------------------

Det blir alltid sånn når en klubb av FFKs størrelse og betydning begynner å vise tenner for alvor igjen. Vi får mediadekning i rikspressen som ingen andre i vår divisjon nettopp fordi vi er FFK og har en stolt historie.

Supporter fra andre mindre meritterte klubber er misunnelige på dekninga og tolker det som skryt. Stort sett er det de høye tilskuertallene som har fått fokus i de store avisene og ikke spillet vårt. Tviler på at det finnes mange FFK supportere som blærer seg og skryter laget opp i skyene. Til det har vi opplevd for mange mislykkede opprykksforsøk.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 22 apr 03, 12:37
Fant noe komisk på nettet nå, og orket ikke starte ny tråd så tar det her...

Var innom www.fotballnytt.com som skriver dette som oppsummering av 2. serierunde i 1. divisjon:

"MOLDE (Nyttno.com) Seriefavoritt Sandefjord i første omgang klarte ikke Start på bortebane i dag, men dagens største bombe falt mellom Raufoss og Fredrikstad. Fredrikstad var soleklare favoritter foran dagens match på bortebane mot Raufoss, men hjemmelaget var langt bedre enn forventet og slo tilslutt Fredrikstad 2-1..."

Så de mener at nyopprykkede FFK er soleklare favoritter på bortebane mot det antatte topplaget Raufoss som har kjempet i toppen av 1.div i tre sesonger?? Get real. Hvor får de det fra?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ali ben

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 3

Lagt til: 22 apr 03, 23:01
Det er vel kanskje media som har bidratt mest til skrytingen. Entusiasmen i byen og forventningene til FFK er jo ekstreme i norsk fotballsammenheng, og det blir jo lagt merke til. Jubelsesongen i 2002 er nok også en faktor. Men det som er viktigst er kanskje stor-satsningen med Eggen som trener og flere store (og dyre) spillerprofiler på laget. Det har nok ført til at mange "skryter" av FFK.

Ulempen med det er at "alle" er ute etter å ta Fredrikstad, og den fordelen et nyopprykket lag kan ha ved å være undervurdert blir borte.

Gleder meg for øvrig som en unge til de to lokaloppgjørene i år.;)

---------------------------

ali fra moss


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 22 apr 03, 23:04
Blitt pappa Ali ben? :confused:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 23 apr 03, 08:20
Media har for stor makt... og menigmann sluker alt rått:-)

Men jeg tror nok at denne sesongen kan bli bra jeg, til slutt i alle fall, vi må bare ha tålmodighet...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 23 apr 03, 17:19
Jammen er det ikke sånn det skal være. Uansett så mener gud og hver mann noen ting om FFK, da er det bedre at vi får meningene våre igjennom media. Eller???

Sesongen blir bra uansett tror jeg, med eller uten media!!

































:ffk: :ffk: :ffk: :ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 23 apr 03, 23:01
Jo jeg sier ikke at det er galt at mediene dekker FFK, det er jo i og for seg greit, men at folk sluker alt som står skrevet rått, det synes jeg er ille...

Når det er sagt, jo mer dekning FFK kan få, jo bedre er det, og så lenge det som står skrevet er konstruktivt, så er det veldig bra...
:ffk:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340