Jeff Cunningham til FFK?
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/fredrikstad/article511803.ece
---------------------------
Heia Fredrikstad!
Det står blant annet følgende i f-b.no
"Eggen poengterer at spilleren ikke var på prøvespill hos FFK."
Mens Nettavisen har klart å få det til:
" Angriperen har den siste tiden vært på prøvespill i FFK, og reiste hjem til USA i går kveld."
Tror nok ikke vi får se denne spilleren i FFK-drakt i nær fremtid ihvertfall. Jeg har riktignok ikke sett spilleren, men som Eggen også poengterer i artikkelen så er det andre plasser på banen som prioriteres.
I tillegg så har vi jo dette med EU-kvoten...
03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1
2006: CL, RL, "the double"...
Opprinnelig postet av stenhard
Snakka med Brian på fredag. Sa han skulle opereres. Da blir han vel 100% etter det da.
Hva skal opereres? hvor lenge går han da skadet? Når skal operasjonen være ? Vet du noe mer ?
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Det der er vel ærlig talt ikke West sin skyld. Jeg legger skylden på klubben som ikke har tatt vare på investeringen sin godt nok.
De visste om dette når ny kontrakt ble underskrevet. Det er jeg rimelig sikker på. Og hvis oppkjøringa hans skal være slik hvert år, så er det bare å sende han hjem. I år synes jeg ikke han har bidratt med mye. Mackie hadde vel gjort det vel så bra foran der ??
Var kanskje ikke meningen at FB skulle fått greie på at han var her heller?
Han ser jo ikke akkurat lei seg ut her, smiler kanskje av et tilbud http://fbimg.no.publicus.com/apps/pbcsi.dll/bilde?Avis=FB&Dato=20051212&Kategori=FFK&Lopenr=112120018&Ref=AR&maxw=565
http://www.dagbladet.no/sport/2005/12/12/452011.html
Hadde ikke suffo vært en bedre alternativ da?
Vet at han kanskje ikke vil være den billigste i drift,men cunningham skal vel heller ikke bare ha småmynter?
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
Er i hvert fall skeptisk, men skal aldri si aldri, han har det gjort sine saker bra i årene før...
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det der er vel ærlig talt ikke West sin skyld. Jeg legger skylden på klubben som ikke har tatt vare på investeringen sin godt nok.
De visste om dette når ny kontrakt ble underskrevet. Det er jeg rimelig sikker på. Og hvis oppkjøringa hans skal være slik hvert år, så er det bare å sende han hjem. I år synes jeg ikke han har bidratt med mye. Mackie hadde vel gjort det vel så bra foran der ??
Det jeg har hørt er at treningsopplegget som Brian har fått av støtteapparatet til FFK har vært helt feil. Fikk ett nytt ett av støtteapparatet til damelanslaget og ting begynte å bli bedre. Det jeg mener er at FFK må prøve alt som finnes av muligheter om det så er en medisinmann dypt i Amasonas. Det viktigste er at gutten blir frisk.
Snart er "mipp mippen" på plass igjen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914