Goran Ljubojevic
---------------------------
Enerly # 8 på drakta mi neste år...
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Oregnet i NOK blir prisen for Ljubojevik mellom 3,2 og 3,3 millioner kroner.
Høres ikke så ille ut for en spiss av dette kaliberet, men han skal jo også passe inn i miljøet, og i systemet til Eggen. I tillegg må spilleren tilpasse seg norsk spillestil før han putter mål. Hva tror du om det Klokan?
Dinamo Zagreb
Hm, ser ikke ut som om FFK er interesert da men det er jo flere lag i Norge da...
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Yep.. snakka med agenten i kveld... får materialer til uka.... fy fabian ... lurer på om jeg skal åpne agentkontoret ... he he he .
Hm, ser ikke ut som om FFK er interesert da men det er jo flere lag i Norge da...
Det må være bedre å selge de gode spillerne til f.eks. Sverige fremfor FFKs konkurrenter i Norge. ;)
Fuh! Fuh! Fuh!
Enerly # 8 på drakta mi neste år...
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Superboy
TL holder nok også rundt middels nivå, et par hakk vassere enn kroatisk liga, etter min mening.
men vi er nok lenger fremme med de taktiske ferdighetene.
Det er bare å se på landslaget, hvordan vi presterer i forhold til andre lands lag. Er ikke akkurat mye å skryte av i europeisk målestokk...
Jeg tror ikke vi skal ha illusjoner om hvor norsk liga og FFK befinner seg. Norske lag blir slått på fysikk, teknikk og hurtighet. Det eneste vi er gode på er utholdenhet, hodet og taktikk
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914