Goran Ljubojevic
Opprinnelig postet av 134912
http://www.nk-dinamo.hr/eng/igraci_opsirnije.asp?id=46 bilde av gutten... så trøtt ut
Killer-blikket. ;)
Mannen er 190 høy og veier nesten 90 kilo. Det lukter tanks av sånt.
Hva har vi i dag?
West: 175/73
Hornseth: 184/73
Wiig: ?/?
Toth: 178/80
Elyounoussi: ?/?
MacDonald: ?/?
Hoås: 203/?
---------------------------
Fuh! Fuh! Fuh!
Spillerne i denne ligaen er gjerne brukbare teknisk, og en del av dem er til og med tekniske vidundere. Når jeg var skeptisk til kvaliteten, så gikk dette mer på taktiske ferdigheter, hvor de er vesentlig svakere, etter mitt syn.
Og jeg har nok sett mer enn ti min kroatisk fotball, desverrre...
"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"
Opprinnelig postet av Superboy
Kroatisk liga holder i beste fall rundt et middels nivå i europeisk målestokk, og da mener jeg i beste fall.
Spillerne i denne ligaen er gjerne brukbare teknisk, og en del av dem er til og med tekniske vidundere. Når jeg var skeptisk til kvaliteten, så gikk dette mer på taktiske ferdigheter, hvor de er vesentlig svakere, etter mitt syn.
Og hvilket nivå synes du norsk fotball holder ??
men vi er nok lenger fremme med de taktiske ferdighetene.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley
Litt spesielt å diskutere det her? Ingen av oss(bortsett fra Zoran) kan vel med hånden på hjertet påstå at vi har inngående kunnskap om kroatisk ligafotball?
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Sorry dude, men du har litt å bevise angående kunnskapene dine til den kroatiske ligaen.
If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley
If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?
har ikke fått sett så mange kamper da, men...
-Bill Shankley
Men nå legger jeg dette dødt...
-Bill Shankley
Kroatisk liga holder i beste fall rundt et middels nivå i europeisk målestokk, og da mener jeg i beste fall.
Du har nok rett i at mange ligaer i Europa, sannsynligvis også den Kroatiske, iallefall tidligere, ikke har et taktisk nivå som det vi sikter etter her hjemme. Men ofte har de både et høyere tempo og mye bedre teknikk - noe som oftest kompenserer for manglende taktikk og "kollektivt spill".
Det som er fint med spillere som kommer til norge som har utsøkte tekniske ferdigheter og som er vane med høyere tempo er at det er lettere (jeg sier ikke lett) å tilegne seg taktisk forståelse raskere enn teknikk og hurtighet.
Fuh! Fuh! Fuh!
-Bill Shankley
Helt ærlig tror jeg ikke det er så mye forskjell på Tippeligaen og kroatisk eliteserie spillemessig.. Tror nok Hajduk, Dinamo og Osijek ville hevdet seg bra i TL..
Nja, nå stilte vel VIF med B-/juniorlag da... Så den sammenlikningen er vel ikke helt fair...
Hadde de med " B/jr." med til Romania også ?? Der tapte de vel 0-3 ??
-Bill Shankley
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914