Goran Ljubojevic
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
Opprinnelig postet av bjorn
600.000 er ganske mye penger da, har vi det ?
Mye ?? gang det med ca. 8 = ca. 5 mill. Er det dyrt for en som skårer bøttevis med mål ?? Kvisvik var vel dyrere en det ??
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av bjorn
600.000 er ganske mye penger da, har vi det ?
Mye ?? gang det med ca. 8 = ca. 5 mill. Er det dyrt for en som skårer bøttevis med mål ?? Kvisvik var vel dyrere en det ??
Vet hvor mye en euro er, bare lurer på hvor mye penger vi egentlig har til å handle spillere jeg.
savner "svensk magi" allerede
Dinamo Zagreb
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
Enerly # 8 på drakta mi neste år...
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
Enerly # 8 på drakta mi neste år...
http://endlesssoccer.tripod.com/futurestars/europe/croatia/goran_ljubojevic.htm
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
Opprinnelig postet av A9$h
Seventeen year old striker who is regarded as one of the biggest talents in Croatia. Has attracted attention from Barcelona, Real Madrid, Bayer Leverkusen and Borussia Dortmund. He has gone for a trial with Ajax, a club known for their great youth development program. Skillful player who should improve.
I 2001 ja.. Det begynner vel å bli noen år siden....Er mange eksempler på store talenter som visner vekk..
I tillegg er jeg svært skeptisk til kvaliteten og seriøsiteten til spillerne i denne ligaen.
Men vi det skader jo ikke å teste han ut...
"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"
Dinamo Zagreb
at et landslag er godt, betyr ikke nødvendigvis at ligaen er knakande god. Bare se på Sverige, godt landslag, men ligaen holder ikke et høyt nivå. Gode enkeltspillere har vel alle land, men dette betyr vel heller ikke at nivået i ligaen er bra.
Jeg skulle også sett Vålerenga eller RBK mot Dinamo, tror det ville blitt fine sifre sett fra VIF og RBKs side..
"Fredrikstadgutter våre veier går igjennom kamp til seier"
If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?
Og jo, det skader å "teste ut" spillere som koster 5 mill. Til slike summer skal man vite hva man får, ikke teste noe som helst...
Opprinnelig postet av Klokan
Fy f... superboy hva er det du snakker om ??? Kvaliteten og seriøsiteten til spillerne ??? Halo hva tror du hovr kommer Suker, Boban , Prosinecki .. eller dagens spillere som Niko Kranjcar, Dado Prso, Dario Simic , Bosko Balaban og andre fra ???? Gutten ... disse spillere har vaært på 3 vm og 2 Euro ... siden det ble kroatisk liga har vi mistet kun Euro i Nederland og Belgia ??? Hm , Skulle gjerne sett Vålerenga eller Rosenborg mot Dinamo jeg ....
Suker er en av mine favorittspillere igjennom alle tider - han var en herlig spiller.
Og suberpoy? Eller Superboy? Han har kanskje sett ti minutter kroatisk ligapill på TV en sein kveld og mener seg følgelig kvalifisert til å uttale seg om kvaliteten på ligaen og landslag såvel som enkeltspillere. Som alternativ har han møtt et Kroatisk lag på Playstation og vunnet stort. ;)
Fuh! Fuh! Fuh!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914