Raymond Kvisvik (innebandy)
Idag har det vært innebandy kamp mellom Sarpsborg Sharks og Greåker Bulldogs. En kamp hvor Greåker vant 11-3. I siste periode kommer det alle har ventet på; comebacket til Super-Ray! Han gjør en kjempe figur og scorer et flott mål og er involvert i et annet mål hvor Greåker spiller sarpespillerne ut etter alle kunstens regler. For å si det sånn: Raymond er et balltalent av de sjeldne. Det var en fryd og se på
La du merke til noen formforandringer? (bedre, dårligere, raskere, tregere, fetere, sterkere)
---------------------------
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
Er det noe jeg har gått glipp av? Hvorfor boikotter Kvisvik Fredriksstad Blad egentlig?
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Fuh! Fuh! Fuh!
Opprinnelig postet av FFK1903
Artikkel fra f-bher er grunnen for at Raymond ikke vil snakke med f.b.no http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051002/FFK/391618931&SearchID=73227737356541
Er det noe jeg har gått glipp av? Hvorfor boikotter Kvisvik Fredriksstad Blad egentlig?
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
VARME tanker til Dagfinn og familien.. Ingen fortjener noe slikt =(
... og en varm tanke til Øyvind, stakkars gutten
Opprinnelig postet av Anne_ffk
barnslig.....det er ikke barnslig.. det må vel være lov og kjøpe farris og en burger
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Anne_ffk
barnslig.....det er ikke barnslig.. det må vel være lov og kjøpe farris og en burger
Ja, det er jeg enig i. Men at han boikotter f-b for noe som skjedde for 2mnd sida er barnslig...
VARME tanker til Dagfinn og familien.. Ingen fortjener noe slikt =(
... og en varm tanke til Øyvind, stakkars gutten
Mine tanker til Enerly!
FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
Dagfinn Enerly i våre hjerter!
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Opprinnelig postet av Kristian B
Morro for Raymond detta. Men å heie på greåker, DET kommer jeg aldri til å gjøre. Særp jo
Men Greåker blir faktisk betegnet av Fredrikstad blad som om de er fra Fredrikstad...
"I always said that it was an honour to serve Tottenham Hotspur and I feel the same every time I walk back into the stadium."
Sir Bill Nicholson
Opprinnelig postet av Ixnay^
Synes vel heller at det er barnslig å henge seg opp i det... Bagatell sier nå jeg.
Denne artikkelen i f-b kom på trykk i en periode hvor media trykket på ffk var meget sterkt. Det var i denne perioden F-B kjørte sin "bli kvitt drillo artikkel også". Etter et tips fra en anonym person trykker f-b saken som går på at Raymond flyr på byen to dager før avreise til bodø kampen. Sannheten er at Raymond viser to bergensere (Vollvik, bl. annet) byen. Denne saken ble forresten avvist av bl. annet VG. Det er ingen historie i det hele tatt og kun en sak for å skape et negativt trykk mot ffk. Fredriksstad Blad lykktes forøvrig delvis i sin misjon. Synes det er helt greit av Raymond å boikotte intervjuer med en avis som oppfører seg slik. Jeg velger også hvem jeg vil snakke med. Jeg gidder for eksempel ikke snakke med personer som bare slenger dritt.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av FFK1903
Artikkel fra f-bher er grunnen for at Raymond ikke vil snakke med f.b.no http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051002/FFK/391618931&SearchID=73227737356541
Vet du at dette er grunnen eller tror du at dette er grunnen?
Ser ut som om hele tråden baserer seg på at dette er grunnen, men jeg finner ikke bekreftelse noen sted på at dette faktisk er tilfelle...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914