Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK s første forsterkning er klar

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 nov 05, 14:58

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 21 nov 05, 15:01
Endret: 21 nov 05, 15:01
Veldig morsomt at vi kan få inn erfaring nå, etter at Helland sluttet og Enerly med stor sannsynelighet må legge opp så var dette viktig.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 nov 05, 15:10
Opprinnelig postet av Patrioten
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051121/SISTENYTTFFK/51121005


Er ikke helt klar ennå vel ??

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 21 nov 05, 16:08
Ikke skåringsmaskin akkurat! Men får brukbart med poengsnitt i avisene. Han er vel en bra deffensiv midtbanespiller da?!

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 nov 05, 16:10
Bra defensiv midtbanespiller trenger vi. Det er jo mangelvare hos oss.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 21 nov 05, 16:12
Han har vært defensiv midtbanespiller for Glimt i år, derfor scoret få mål. Men han har tidligere spilt i en mye mer offensiv rolle, både som kantspiller og bindeledd mellom angrep og midtbane.

Har for øvrig lest på Glimt sitt forum at han er kjent for særdeles mange støttepasninger, hvert fall denne sesongen. Minner meg litt om Christian Petersen det


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 21 nov 05, 16:16
Opprinnelig postet av Costanza
Han har vært defensiv midtbanespiller for Glimt i år, derfor scoret få mål. Men han har tidligere spilt i en mye mer offensiv rolle, både som kantspiller og bindeledd mellom angrep og midtbane.

Har for øvrig lest på Glimt sitt forum at han er kjent for særdeles mange støttepasninger, hvert fall denne sesongen. Minner meg litt om Christian Petersen det


Kan hende KTE skal legge om til Brassilianske takter?

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 21 nov 05, 16:27
http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=271

da er det offentliggjort:D

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 nov 05, 16:31
Opprinnelig postet av ffkfmv
http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=271

da er det offentliggjort:D


Hvorfor lagt den ut to steder ??

Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 21 nov 05, 16:34
Morro!!!!
Dette er en spiller som jeg har tro på kan gjøre det bra i FFK, da han uten tvil kan ha godt av en miljøforandring. Han er visst fast cornerlegger på Bodø/Glimt også. Kanskje han kan hamre inn noen på hodet til Hoåsen vår?

Da får vi håpe dette ikke er den siste forsterkningen vår da, noe jeg ikke tviler på. Nå trenger vi høyre back, keeper og høyre ving. Vidar Martinsen er ikke dum han heller, sellom han er stopper;o)

Men uansett er Skjeldestad en glimrende keeper. Hent han!!

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen

"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 21 nov 05, 16:37

Ja dette var gøy synes jeg! Nye spillere er alltid velkomne! Får håpe han kan være med på å heve oss!

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 21 nov 05, 17:26
Velkommen skal han være. Med så mange kamper på øverste nivå etc. etc. vil han helt sikkert (forhåpentlig) gå inn å heve nivået, både på treninger og i kamper.

---------------------------


Stolt Oslo Aristokrat


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1207

Lagt til: 21 nov 05, 18:10

Er fornøyd med dette jeg. Bosman-spiller. Midtbane. Som vi trenger sårt. Tippeligaerfaring. Og ikke mins at vi er ute å henter spillere før jul. Det har jo ikke akkurat vært standar for klubben de siste årene.

---------------------------

Fredd


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 21 nov 05, 18:15
Endret: 21 nov 05, 18:21
Må si meg meeeeget skeptisk med innkjøpspolitiken til ffk under mokkelbost styre

Før henta vi spillere som bora,piroja,west,enerly

Hva har de klart å hente under mokklebost?

berg,ramberg,blix,toth,wiig,(hoås,kvisvik)

De to sisste setter jeg i parantes,kvisvik vet vi hva KAN stå for,og hoås har potensiale

Men jeg nekter å kjøpe teorien til enkelte her på forumet at ffk ikke er attraktive nok til å hente bedre spillere, var vi så utrolig mye mer attraktive for kun 1 år sida når vi henta spillere som bora,piroja,west?Da var vi nyopprykka,mer gambling å komme til klubben da.

Er redd vi har alt for mye stallfyll på laget nå,og ikke henter spillere som kan forsterke laget

Er også redd for et nedrykk til året OM vi ikke henter bedre forsterkninger, jeg skal være den første til å innrømme at jeg har tatt feil hvis man klarer å kjempe midt på tabellen med de spillerne de er i ferd med å hente,men frykter at vi må igjennom et nytt år i bunnstriden pga at forsterkningene ikke kommer!!

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 21 nov 05, 18:52
Opprinnelig postet av A9$h
Må si meg meeeeget skeptisk med innkjøpspolitiken til ffk under mokkelbost styre

Før henta vi spillere som bora,piroja,west,enerly

Hva har de klart å hente under mokklebost?

berg,ramberg,blix,toth,wiig,(hoås,kvisvik)

De to sisste setter jeg i parantes,kvisvik vet vi hva KAN stå for,og hoås har potensiale

Men jeg nekter å kjøpe teorien til enkelte her på forumet at ffk ikke er attraktive nok til å hente bedre spillere, var vi så utrolig mye mer attraktive for kun 1 år sida når vi henta spillere som bora,piroja,west?Da var vi nyopprykka,mer gambling å komme til klubben da.

Er redd vi har alt for mye stallfyll på laget nå,og ikke henter spillere som kan forsterke laget

Er også redd for et nedrykk til året OM vi ikke henter bedre forsterkninger, jeg skal være den første til å innrømme at jeg har tatt feil hvis man klarer å kjempe midt på tabellen med de spillerne de er i ferd med å hente,men frykter at vi må igjennom et nytt år i bunnstriden pga at forsterkningene ikke kommer!!


Syns at Wiig har kommet seg litt i det siste..
Stiller meg 100% bak denne utblåsninga her

---------------------------

Svensk Magi


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 21 nov 05, 19:03
På TV2 sporten sa de at Winsnes i RBK  gjerne vil bort fra RBK for å få mer spilletid.  Det er kanskje ikke på den posisjonen FFK er ute etter forsterkninger, men det er jo likevel en god spiller som kunne vært interessant å se i den rød-hvite drakta.

Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 21 nov 05, 19:05
Det kan du trygt si, men det skulle vi tenkt på før vi kjøpte Berg. Hvis han skulle bli aktuell nå, så måtte vi solgt noen først.

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 21 nov 05, 20:02
Opprinnelig postet av aavdst
På TV2 sporten sa de at Winsnes i RBK  gjerne vil bort fra RBK for å få mer spilletid.  Det er kanskje ikke på den posisjonen FFK er ute etter forsterkninger, men det er jo likevel en god spiller som kunne vært interessant å se i den rød-hvite drakta.


NEI NEI NEI! Hent hva som helst, men ikke Winsnes a Han har tapt seg utrolig de siste åra å vil ikke heve laget vårt!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 nov 05, 20:30
Endret: 21 nov 05, 20:32
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av aavdst
På TV2 sporten sa de at Winsnes i RBK  gjerne vil bort fra RBK for å få mer spilletid.  Det er kanskje ikke på den posisjonen FFK er ute etter forsterkninger, men det er jo likevel en god spiller som kunne vært interessant å se i den rød-hvite drakta.


NEI NEI NEI! Hent hva som helst, men ikke Winsnes a Han har tapt seg utrolig de siste åra å vil ikke heve laget vårt!


Han var tålig bra i fjor. I år har vel samtlige RBK-spillere spilt under pari. Men å komme si her at han ikke er bra nok er tøv. Samtlige av RBK`s førstelagsspillere hadde vel gått rett inn på laget våres.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 21 nov 05, 21:22
Har vekslet noen ord med en ihugga Glimt-supporter som sikkert har sett Berg i alle kampene han har spilt på Aspymra. Han var ikke nådig. Rett og slett storfornøyd med at Berg dro. Ingen god spiller, mye skadet, arrogant holdning og dårlig personlighet var de tøffe beskrivelsene fra den kanten. Vi får håpe det var en bitter person som snakket....


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340