Husk meg
Brukernavn
Passord

Grav i pungen og kjøp Vidar Martinsen.......

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 20 nov 05, 20:37
Er mitt råd til ledelsen. Han er allerede god, han er ung og vil bli ennå bedre, han har gode holdninger, stort hjerte og kan spille både midtstopper og høyre back, og han er fra omegn. Og kanskje er tiden inne for at han vil bytte klubb og spille på et høyere nivå.......

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 20 nov 05, 20:57
Må si jeg har vært skeptisk til å kjøpe ham før, men særlig etter de to kvalik kampene, så har jeg forandret mening! Han vil være en greit tilvekst alt nå, pluss at han helt sikkert vil bli bedre å bedre! Løp å kjøp

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 20 nov 05, 21:07
Hvordan kontrakt har han med MFK da ?
Tviler på de lar han gå for en rimelig penge for å si det mildt...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 20 nov 05, 21:09
Han skrev vel nylig ny kontrakt med Moss. Jeg estimerer at en overgangssum vil legge på i overkant av 2 millioner...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 20 nov 05, 21:20
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Er mitt råd til ledelsen. Han er allerede god, han er ung og vil bli ennå bedre, han har gode holdninger, stort hjerte og kan spille både midtstopper og høyre back, og han er fra omegn. Og kanskje er tiden inne for at han vil bytte klubb og spille på et høyere nivå.......
Helt enig med deg, men dropp PMK FFK!!!

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 nov 05, 21:35
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Er mitt råd til ledelsen. Han er allerede god, han er ung og vil bli ennå bedre, han har gode holdninger, stort hjerte og kan spille både midtstopper og høyre back, og han er fra omegn.


Hører stadig at han kan spille høyreback, men mossingene (les: på kråkevingens forum) "ler" til stadighet at vi tror han kan spille høyreback. Kan han det, eller er det bare et snodig rykte eller Eggen/Drillo som har vært litt løs i kommentarene? 

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 nov 05, 21:55
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Er mitt råd til ledelsen. Han er allerede god, han er ung og vil bli ennå bedre, han har gode holdninger, stort hjerte og kan spille både midtstopper og høyre back, og han er fra omegn. Og kanskje er tiden inne for at han vil bytte klubb og spille på et høyere nivå.......


Dette er noe jeg støtter 100%.

Den eneste som bør komme over Vidar Martinsen på handlelista for neste år er Thomas Myhre, eller en keeper av samme kaliber.
Mossingene skryter av at V.M. er like rask som West. Selv om det er noe overdrevet, så er det vel ingen tvil om at han er blandt de hurtigeste. Og så er han ung og kan sikkert bli mye bedre enn det han er nå.

Så derfor sier jeg også:  løp og kjøp, selv om han blir like dyr som Bertelsen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 21 nov 05, 10:25
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Er mitt råd til ledelsen. Han er allerede god, han er ung og vil bli ennå bedre, han har gode holdninger, stort hjerte og kan spille både midtstopper og høyre back, og han er fra omegn. Og kanskje er tiden inne for at han vil bytte klubb og spille på et høyere nivå.......


Dette er noe jeg støtter 100%.

Den eneste som bør komme over Vidar Martinsen på handlelista for neste år er Thomas Myhre, eller en keeper av samme kaliber.
Mossingene skryter av at V.M. er like rask som West. Selv om det er noe overdrevet, så er det vel ingen tvil om at han er blandt de hurtigeste. Og så er han ung og kan sikkert bli mye bedre enn det han er nå.

Så derfor sier jeg også:  løp og kjøp, selv om han blir like dyr som Bertelsen.



Ja, kjøp nå. Vi trenger en spiller av VM kaliber og han kommer til å utvikle seg videre. Han blir ikke billigere om vi venter. 2 mill er ok synes jeg. Men Moss vil vel helst ha 4 tenker jeg. De liker å kreve når FFK er på andre siden av bordet.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 nov 05, 13:06
Vidar er dødsgod. Kjøp ham. Jeg sa det i fjor og jeg sier det nå..

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 21 nov 05, 13:19
Håper det er hold i ryktene at Blixt skal være på vei til Mfk, det kan jo bety at Vidar Martinsen kan være på vei til ffk
Hadde vært suverent med en så ung og hurtigspiller i stallen, og trenger jo en midstopper som kan konkurere med bora og piroja.

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 21 nov 05, 15:20
Opprinnelig postet av A9$h
Håper det er hold i ryktene at Blixt skal være på vei til Mfk, det kan jo bety at Vidar Martinsen kan være på vei til ffk
Hadde vært suverent med en så ung og hurtigspiller i stallen, og trenger jo en midstopper som kan konkurere med bora og piroja.


Tror desverre ikke at det er noe automatikk i at VM forsvinner om Blixt signerer for Moss.
De har vel uttalt at de skal forsterke backrekka før neste sesong uansett.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 21 nov 05, 15:53

Det hadde vært en drømmebyttehandel!

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 nov 05, 16:59
Opprinnelig postet av danieltr

Det hadde vært en drømmebyttehandel!


Ja, det er jo noe som heter: Er det for godt til å være sant, så er det antagelig heller ikke sant.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 nov 05, 22:56
tar gjerne imot VM i bytte mot Blixt ja.... he he... bare å komme det Vidar!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 nov 05, 23:46
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
tar gjerne imot VM i bytte mot Blixt ja.... he he... bare å komme det Vidar!


I bytte du lissom. Vi måtte nok ut med en god del gryn ved siden av for å få VM.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 nov 05, 02:13
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
tar gjerne imot VM i bytte mot Blixt ja.... he he... bare å komme det Vidar!


I bytte du lissom. Vi måtte nok ut med en god del gryn ved siden av for å få VM.




Såpass skjønte jeg og, men du skjønner hva jeg mener??!! Men denne vidar er da ikke SÅ god at det bør bli snakk om så ille masse penger imellom her, men kjenner jeg moss rett krever de vel en formue for han når det gjelder FFK.. 

trur moss er ute etter å ta oss jeg.... he he

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 22 nov 05, 05:02
Skulle det blitt snakk om får de nok en mill i tillegg til blixt (det tallet er fullstendig magefølelse og ikke snev av kvalifisert gjetting engang).

Vet ikke hvor mye penger vi har til å kjøpe fri spillere jeg. Det er vel ikke mye til dette i det ordinære budsjettet? det kommer vel til slutt fra investorer o.l?

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 22 nov 05, 13:04
Opprinnelig postet av Olavesen
Skulle det blitt snakk om får de nok en mill i tillegg til blixt (det tallet er fullstendig magefølelse og ikke snev av kvalifisert gjetting engang).

Vet ikke hvor mye penger vi har til å kjøpe fri spillere jeg. Det er vel ikke mye til dette i det ordinære budsjettet? det kommer vel til slutt fra investorer o.l?


Dersom du får rett her, Olavesen, så er det en veldig gunstig deal for FFK.
V.M er en spiller vi bør skrive en lang kontrakt med, slik vi gjorde med både Piiroja og Bertelsen, og da er ikke et bytte med Blix og med feks. 2 mill. imellom så fryktelig avskrekkende

---------------------------

FFK på toppen i 2006


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 22 nov 05, 15:01
Så Vidar Martinsen i den første kval kampen mot Molde. Super sterk, super rask og super bra!!!!!

Spør du meg.

Helt klart en stor forsterknik for FFK.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 nov 05, 16:56
Kan tenke meg to spillere fra Moss. Helt klart Vidar Martinsen,men også Steffen Nystrøm. Her er noe om Nystrøm: -Han kommer fra Norild(Hammerfest) samme klubb som Rushfeld og Gamst Pedersen. -Han er U21 landslagspiller. -Han startet sesongen på benken for Moss,men spilte seg til en plass på laget og ble en meget viktig spiller for Moss. Ut fra statistikken, så ser vi at han har scoret 11 mål,15 kamper fra start og 10 som innbytter. Har funnet ut at det er bare Daniel Nannskog som var mere effektiv foran kassa ut fra spilte minutter i 1 div. Har ikke sett han i aksjon selv, men hadde vært interesant å høre fra noen som har sett han spille. Synd at han hadde blitt blindtarmoperert før Kvalikkampene til Moss. Virket som det var et stort savn for Moss,at han var ute. Håper Eggen har spanet på denne spilleren. Virker som en spiller som er på vei å slå igjennom? Kanskje vi kunne bytte disse to med Toth og Blixt+ en slump med gryn? Steffen Nystrøm Posisjon: Angrep Født: 1.7.1984 Høyde: 180 cm Klubber: Norild, Moss Nasjonalitet: Norge Ant. kamper: 25 (fra start 15, som innbytter 10) Tid spilt: 1388 minutter Poeng VG-børsen: 4,18 poeng (70. plass) Ant. gule kort: 2 (101. plass) Ant. røde kort: Ingen Ant. mål: 11 (6. plass) Ant. selvmål: Ingen Ant. assist: Ingen

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340