Husk meg
Brukernavn
Passord

Keeperkandidater FFK 2006

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 nov 05, 17:35
Endret: 19 nov 05, 17:35
Der ble det 2-0 gitt, men Ohr får jo lov til å legge ballen utenfor cornermerket, hvor er linjemannen? Har sett han har fått gjort det flere ganger nå. Ikke det at det betyr så enormt, men likevel...

Hmmm, hadde ikke en dritt med keepere å gjøre men

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1207

Lagt til: 19 nov 05, 17:36
Opprinnelig postet av FFK1903
Slike situasjoner blir det jo blåst frispark til keeper på nesten hver gang. For min del ser det ut som PMK holder ballen med begge hender en kort stund før Friend header den ut av hendene på`n. Men PMK har vært alt annet enn god, men fikk en fin redning nå...


Helt enig!

---------------------------

Fredd


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 19 nov 05, 18:04

Jeg synes PMK gjør en grei kamp jeg.. 

Har en rekke kvalifiserte redninger, samtidig som han burde hatt frispark på Moldes første scoring! Er hvertfall ikke i tvil nå etter å ha sett reprisene..

Scoring nummer to har han ingen mulighet på..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 19 nov 05, 18:08
steinar sørlie er en bedre keeper enn pmk. så hvorfor diskuterer vi ham i det hele tatt? flere av oss som har hatt muligheten til å vurdere ham nå i kvalikkampene, og alle må vel se at dette er en keeper som gjør mye usikkert, og slik usikkerhet vil jeg ikke ha i FFK buret. nei da satser vil heller på staw og sørlie, med en juniorkeeper som 3valg. eventuelt hente inn en keeper på lån hvis en av de to skulle bli skadet i løpet av sesongen. nff er ganske så behjelpelig på det punktet.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 nov 05, 18:19
i dag var myhre på benk igjen. slik kan jeg skrive til han forsvinner fra charlton

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 nov 05, 18:45
Endret: 19 nov 05, 18:47
Opprinnelig postet av keiko99
i dag var myhre på benk igjen. slik kan jeg skrive til han forsvinner fra charlton


Hvorfor skal du skrive sånn etter hver kamp Charlton spiller da ??Det er unødvendig.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 30 nov 05, 10:14
Noen som har hørt noe mere om Myhre? Har han fått kontraktstilbud fra FFK?

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 01 des 05, 10:49
RBK krever en million for Ivar Rønningen og dermed dropper Kamma og Molde han.

http://www.dagbladet.no/sport/2005/12/01/450938.html

Vet ikke om han er verdt eller ikke, det er jo en stund siden han har spilt førstelagsfotball nå, men vi trenger keeper!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 des 05, 10:52
Opprinnelig postet av bjorn
RBK krever en million for Ivar Rønningen og dermed dropper Kamma og Molde han.

http://www.dagbladet.no/sport/2005/12/01/450938.html

Vet ikke om han er verdt eller ikke, det er jo en stund siden han har spilt førstelagsfotball nå, men vi trenger keeper!
helt rett vi trenger en keeper og da er ikke han den vi trenger.. vi må sikte høyere.. ikke bare ta det første en ser på markedet...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 01 des 05, 10:53
Min mening er ihvertfall at vi må ha en bedre keeper enn Rønningen. Dessuten synes jeg en mill for han er svært drøyt. Han får ikke spille førstelags fotball hos RBK og han trives ikke med det. Nei, dropp han og sikt høyere. Det er bedre å tilby Myhre tidens beste FFK kontrakt.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 des 05, 13:18
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
i dag var myhre på benk igjen. slik kan jeg skrive til han forsvinner fra charlton


Hvorfor skal du skrive sånn etter hver kamp Charlton spiller da ??Det er unødvendig.


Det er da ikke mere unødvendig enn så mye annet som blir skrevet her inne på forumet, Rune.
Keiko håper vel som alle andre FFK patrioter ar Myhre kommer tilbake til FFK og da blir jo sjansene større for hver gang han sitter på benken i Charlton.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 des 05, 15:25
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
i dag var myhre på benk igjen. slik kan jeg skrive til han forsvinner fra charlton


Hvorfor skal du skrive sånn etter hver kamp Charlton spiller da ??Det er unødvendig.


Det er da ikke mere unødvendig enn så mye annet som blir skrevet her inne på forumet, Rune.
Keiko håper vel som alle andre FFK patrioter ar Myhre kommer tilbake til FFK og da blir jo sjansene større for hver gang han sitter på benken i Charlton.
vet noen om han sto cupen da dem ble slått ut av blackburn

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 01 des 05, 15:42
Endret: 01 des 05, 15:43
[/quote] vet noen om han sto cupen da dem ble slått ut av blackburn
[/quote]

Han satt trygt og godt på benken :

Charlton Blackburn
Kiely, Young, El Karkouri, Hreidarsson, Powell, Johansson, Kishishev, Murphy, Smertin, Ambrose, Bent.
Reserver
Myhre, Thomas, Hughes, Spector, Bothroyd.
Friedel, Khizanishvili, Nelsen, Todd, Gray, Emerton, Savage, Reid, Gamst Pedersen, Bentley, Bellamy.
Reserver:
Enckelman, Kuqi, Mokoena, Thompson, Matteo.
 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 01 des 05, 16:18
anderson står ligakamper for charlton, kiely cupkamper. hva faen skal til for at myhre åpner øyna? han er per dags dato 3valg. forøvrig er jeg ikke så fryktelig keen på en spiller som kun tenker $$$$$$$. gi meg heller shabaan. gi han i hvert fall sjansen til å prøvespille for oss.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 01 des 05, 16:27
Opprinnelig postet av bateman
anderson står ligakamper for charlton, kiely cupkamper. hva faen skal til for at myhre åpner øyna? han er per dags dato 3valg. forøvrig er jeg ikke så fryktelig keen på en spiller som kun tenker $$$$$$$. gi meg heller shabaan. gi han i hvert fall sjansen til å prøvespille for oss.


Myhre hadde nok ikke forventa å bli sittende på benken, ettersom Charlton utga seg for å være veldig interesert i hans tjenester så jeg er redd du dømmer Myhre litt hardt her. Jeg mener helt klart at Myhre er å foretrekke fremfor Shabaan. Det er nok ikke lett å tilfredstille Shabaan`s krav heller. Nå har både Lillestrøm og Molde forsøkt uten å lykkes.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 01 des 05, 16:39
greit nok det. men nå snakker vi desember og myhre har kun spilt én ubetydelig cupkamp.hvis han da velger å fortsette i charlton forstår vel den vanlige mann i gata hvorfor....synd, utifra de intervjuer jeg har sett virker myhre som en oppadgående og klok mann. satser selvsagt på at han våkner snart og vender nesen hjem. om vi da blir valgt er en annen ting.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 01 des 05, 16:46

Hvis han kommer hjem står det nok mellom Viking og oss tror jeg. Det som da avgjør er hvor de vil bosette seg. Men hvis vi gir han en skikkelig kontrakt kan det være med å vippe han til Østlandet. Men, det finnes jo andre klubber i England og da......... Jeg tror ikke han blir værende i Charlton hvis ikke han får spille tid. Han mente han ville få det hvis Charlton fikk signaler om at han blei lenger enn nåverende avtale. Det at han ikke fikk stå cupkampen tar jeg som et tegn på at han ikke ville bli i Charlton.

Jeg velger å være optimist så lenge det er et håp

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 01 des 05, 17:27
Opprinnelig postet av bateman
greit nok det. men nå snakker vi desember og myhre har kun spilt én ubetydelig cupkamp.hvis han da velger å fortsette i charlton forstår vel den vanlige mann i gata hvorfor....synd, utifra de intervjuer jeg har sett virker myhre som en oppadgående og klok mann. satser selvsagt på at han våkner snart og vender nesen hjem. om vi da blir valgt er en annen ting.

Husk at han fortsatt ikke er spesielt gammel for å være keeper og vil kanskje sikre seg litt mer økonomisk trygghet før han vender tilbake til Norge. Dette er nok hans siste mulighet for å være utenlandsproff, og jeg har full forståelse for at han velger å bli om han får en lukrativ avtale. Og ting skjer fort i fotball. Plutselig får han sjansen i en viktig kamp, spiller bra, og vips så er han førstevalg.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 des 05, 18:11
Opprinnelig postet av bateman
anderson står ligakamper for charlton, kiely cupkamper. hva faen skal til for at myhre åpner øyna? han er per dags dato 3valg. forøvrig er jeg ikke så fryktelig keen på en spiller som kun tenker $$$$$$$. gi meg heller shabaan. gi han i hvert fall sjansen til å prøvespille for oss.


Det han sier selv er at han kun har en korttidskontrakt, og at det er derfor manageren velger de andre keeperne. Derfor vurderer han nå å forlenge kontrakten sin.
Jeg håper han isteden snart innser at manageren vurderer ham som klubbens 2. el. 3. valg og at han derfor flytter hjem til Moss og spiller for FFK igjen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 01 des 05, 18:38
Håper selvsagt fortsatt på Myhre, men føler meg meget usikker på om han returnerer til Norge.
Derfor Shaaban ellers har jeg også fortsatt sansen for J.K Larsen HFK.
Larsen er yngre, lovende u-landskamper og kjenner årets FFK spiller fra tidligere.
Ellers har han jo stått i mål bak en vaklende HFK forsvar.
Har troa på at han har god TL nivå og skyver klart ut Sørlie.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340