Husk meg
Brukernavn
Passord

Keeperkandidater FFK 2006

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 16 nov 05, 23:40


Muligens er Hjulstad et like godt, eller bedre alternativ å sikre seg enn PMK. Hvem vet? Denne spilleren vet vi vel strengt tatt ingenting om, bortsett fra det du nevner her..

---------------------------


-Ullo


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 17 nov 05, 02:09
Opprinnelig postet av danieltr

Ja som du sier Fjedjik er vi ikke de eneste som har "keeper-problemer"! Omtrent "samtlige" tippeligalag sliter med keeperplassen og det vil nok skje en masse nå som overgangsvinduet har åpnet..

Det verste som kan skje er vel ikke å få PMK hjem vel? Han er kanskje ikke noe klart førstevalg foran Steinar, men er det egentlig usunt å ha tre jevne keepere? (Nå får jeg vel slengt i trynet at vi da har 3 jevnt dårlige keepere i tilfelle)

Hehe. Nei, den skal jeg ikke dra :-)

Men jeg tror det er bedre med en klar førstekeeper enn å ha to )eller tre) jevngode som kniver om plassen. I teorien skulle man kanskje tro at alle hever seg på en tett konkurranse, men jeg tror ikke det gjelder for keeperplassen. Jeg synes erfaring tilsier at en klar førstekeeper som får tillit over lengre tid er det beste. Et eksempel på at det å ha to jevngode keepere ikke nødvendigvis fungerer bra, har vel vi vært denne sesongen med surmuling og veldig varierende kvalitet på keeperarbeidet.

Og så tror jeg det klarer seg med to keepere på førstelaget. Spørsmålet blir vel da om Staw er klar for reservejobben, eller om han faller utenfor (og Sørlie blir reserve bak en klar førstekeeper). Skjer det spørs del vel om ikke han forsvinner, om man skal tolke signalene han har kommet med.

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 17 nov 05, 12:46
Lei ut Lasse Staw til en klubb i første eller andre divisjon som er villig til å la han spille. Bruk Steinar Sørlie som andre keeper, og hent inn Thomas Myhre som et klart førstevalg. Det holder fint med to keepere i stallen, så lenge vi også har to på juniorlaget. Får vi flere skader samtidig, er det jo bare og søke om disp. så får vi hentet inn et tredjevalg uansett.

Og for guds skyld, ikke hent hjem Per Morten Kristiansen!

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 nov 05, 13:52
Hvis vi ikke greier å få tak i Myhre, hvilke keepere kan være aktuelle for oss da, realistisk sett ?? Ikke ta med PMK.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 17 nov 05, 16:41
Endret: 17 nov 05, 16:41
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvis vi ikke greier å få tak i Myhre, hvilke keepere kan være aktuelle for oss da, realistisk sett ?? Ikke ta med PMK.


som nevnt tidligere er jeg forundret over at en keeper som terje skjeldestad ikke er "hot" blant TL klubber. er for øyeblikket god nok for landslaget. men for alt jeg vet kan det være klubber som jobber i det skjulte med ham. en ung og god keeper rett og slett.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 17 nov 05, 17:07

Realistisk sett så er det vel ikke flod av keepere som sikler etter å komme hit...

---------------------------


-Ullo


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 nov 05, 19:13
Opprinnelig postet av danieltr

Realistisk sett så er det vel ikke flod av keepere som sikler etter å komme hit...


Nemlig, og da må vi nok velge på hylle nr.2.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 nov 05, 20:01
Endret: 17 nov 05, 20:02
Sorry folkens... Både kårsbåndet og leddbåndet har fått seg smell i helgen så dessverre er jeg uaktuell i minst 1 år .... 
Da må dere enten velge hylle nr. 3 eller bla ut noen lapper og få ordentlig keeper

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


diamond

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 jun 05
Innlegg: 5

Lagt til: 17 nov 05, 20:02
Marques fra Lyn blir FFK nye Keeper.

Han hadde krige med Henning Berg, derfor han skrive kontrakt med Lyn igjen:
http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=80852

Han var utlån ut til Tønsberg:
http://tb.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051020/SPORT/110200255/1036/sport

Og Molde vil ha Marques oxo:
http://www.romsdals-budstikke.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050819/SPORT/108190019



danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 17 nov 05, 21:19

Er han en kjempeforsterkning da? Bedre enn Sørlie? Bedre enn PMK som vi har diskutert en del?

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 19 nov 05, 07:09
har aldri sett han i kamp, men FFK er jo verdens mestere i å ha spillere på prøvespill, så da kan han vel få en prøvespillperiode på en månesds tid.... da finner vel jerry k ut om han er god eller ikke.... tok vel bare ett par timer før en viss brasilianer ble sent hjem igjenn.... hehehe...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 nov 05, 13:24
[quote=diamond]Marques fra Lyn blir FFK nye Keeper.

Hvor har du dette fra ??

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 19 nov 05, 14:37
Opprinnelig postet av diamond
Marques fra Lyn blir FFK nye Keeper.


Er dette noe du vet, tror eller håper?
Du høres så ille sikker ut...

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 19 nov 05, 17:09
Betemte meg for å sitte ned å se på alt per morten kristiansen foretar seg under kvalik kampen i dag,og han har ikke imponert meg,har hatt opptil flere ELENDIGE inngripener. Gjør utrolig mye rart,et under at Molde ikke klarer å utnytte dette bedre. Denne keeperen håper jeg vi ikke ser i ffk drakt

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 nov 05, 17:16
Opprinnelig postet av A9$h
Betemte meg for å sitte ned å se på alt per morten kristiansen foretar seg under kvalik kampen i dag,og han har ikke imponert meg,har hatt opptil flere ELENDIGE inngripener. Gjør utrolig mye rart,et under at Molde ikke klarer å utnytte dette bedre. Denne keeperen håper jeg vi ikke ser i ffk drakt



Jeg begynner å tvile jeg å nå. Han virker usikker.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 19 nov 05, 17:22
Og der gjør Per Morten Kristiansend en HORIBEL tabbe som gjør at Molde går opp til 1-0

Feltarbeidet hans er jo helt på trynet

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 nov 05, 17:24
Slike situasjoner blir det jo blåst frispark til keeper på nesten hver gang. For min del ser det ut som PMK holder ballen med begge hender en kort stund før Friend header den ut av hendene på`n. Men PMK har vært alt annet enn god, men fikk en fin redning nå...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 nov 05, 17:28
Varierer fra dommer til dommer hva de gjør i de situasjonene der. For meg så så det ut som ren duell som Friend vinner og kommer bort i PMK etterpå. Men mulig at jeg tar feil hvis jeg får sett det i reprise flere ganger. Jeg synes du var veldig bastant på Kråkevingen sin side.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 nov 05, 17:32
Nja, ble litt provosert bare. Men mener likevel at det er sjeldent slike mål blir godtjent. Keeperen er jo overbeskyttet for det meste, så jeg skjønner ikke helt hvorfor han ikke blåser frispark i denne situasjonen. Olsen mente vel også at det ikke burde vært godtjent, selv om han selv har vært keeper og kanskje litt illojal. Men han andre fyren som kommenterer er jo ikke helt på nett, sier mye rart. Når en spiller står på høyrebeinet og beiner ballen bakover med venstrefoten er det ikke brassespark...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 19 nov 05, 17:32
Ikke vær morsom nå a...KLART frispark. 

Synes han har gjort en rimelig god kamp jeg da... Noe rart har det vært, men også utrolig mye bra!

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340