Egil Drillo Olsen fortsetter ikke i FFK
http://www.dagbladet.no/sport/2005/11/10/448982.html
---------------------------
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Men takk for alt, Drillo!!
VARME tanker til Dagfinn og familien.. Ingen fortjener noe slikt =(
... og en varm tanke til Øyvind, stakkars gutten
http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=621
Ansvarlig redaktør
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
"We play with 2 stoppers and 3 spisses."
Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere."
Svein Mathisen
"Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss. "
savner "svensk magi" allerede
Vil tenke tilbake på tiden hvor Drillo var trener som en tragedie og pinlig tid for FFK, dette var helt klart ikke mannen for klubben vår og den fine avslutningen på sist sesong og optimismen ble totalt gruslagt og erstattet med at alle gikk flere steg i feil retning.
Takk gud og englene for at vi nå er kvitt`n en gang for alle.
Adios!
Lykke til videre Drillo.
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Opprinnelig postet av Kristian B
Trist.
Lykke til videre Drillo.
Trist? At han ble ansatt mener du ja At han nå er borte er en stooooor dag for klubben!
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av Kristian B
Trist.
Lykke til videre Drillo.
Trist? At han ble ansatt mener du ja At han nå er borte er en stooooor dag for klubben!
Hehe, kan ikke si at den ikke var ventet
Synes ikke det er en så veldig stor dag nei. Tror Drillo kunne vært en fin ressurs å hatt, også neste år.
Plankehaugen avd kr.sand!!!
"Takk for alt" Drillo! Jeg har vært kritisk til deg en stund denne sesongen, men når aøt kom til alt er jeg sikker på at det var din rutine i bl.a. oppladning til viktige kamper som ble avgjørende! Jeg vil takke deg for det fine du har gjort for klubben! Vi har mistet en enorm ressurs, jeg hadde skikkelig tro på deg i den rollen som du var tiltenkt!
Lykke til videre DRILLO! Takk for alt!
Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!
Hadde lagt planen
Partene er blitt enige om å annullere intensjonsavtalen, og FFK aksepterer Drillos avgjørelse, selv om den etterlater seg et hull i klubbens trenerapparat.
- Vår plan var egentlig lagt den, og vi hadde en intensjonsavtale. Vi må nå se over det vi har og finne en løsning utfra de behov vi har i vårt trenerteam, sier administerende direktør Arve Mokkelbost.
Opprinnelig postet av frekkrik
Halleluja
Jeg tror jeg blir kvalm. Nå har jeg fått nok av bedretne mennesker.
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Ønsker klubben alt godt, å jeg mener det beste var at han forsvant, ergo halleluja! Hva du mener driter jeg egentlig i, men sier ikke du er bedreten for det.....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914