Gratulerer FFK
---------------------------
På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!
math
Skjønner ikke hvorfor ikke haugen stiller seg borte i klokkesvingen istedet, gressviktribunen må være det dårligste stedet å stå hvis man skal få litt trøkk i ropene/sangene.
Grunnen til at Skeid supporterne hørtes godt, er nettopp at de hadde en betongvegg i ryggen. Det gir kjempe-gjenklang.
Det gjør ikke gressviktribunen.
Men det må da være lov for andre å lage liv, ikke bare plankehaugen.
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
De naturlige forbildene når det gjelder supporterkultur er VIF og LSK. I disse miljøene er trommer et tabu.
Mennesker som bruker trommer på tribunen blir sett på som apekatter, og er latterliggjort .Samtidig ødelegger det sang, og er direkte irriterende,spør dere meg.
Jeg tror ingen i FFK miljøet er tjent med et slikt orkester.
Selv om jeg registrerer at noen er positive til dette hompapompaorkesteret.
Gøran Karlsen
math
Samtidig synes jeg det bør være lov for andre på andre steder på stadion å lage liv på sin måte. Til og med hovedtribunen viste seg jo litt fram i går:cool:
Men, her blir vi nok aldri enige.
Røvern står selv med henda i lomma, og venter på å bli underholdt på stadion.:ffk:
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Jeg har vært en god del rundt,så du kan ta det med ro. Alt fra Maracana med over 100000 tilsk. i Rio til landskamp mellom Nepal-Kina i Katmandu. Ingenting kan sammenlignes med de Britiske øyer, spør du meg. Det er da jeg får den beste følelsen. Samtidig er det enklest å sammenligne oss med supporterkulturen i England. Det ligger ikke i nordmenns lynne å danse samba, eller å være dramatiske på andre måter.
Gøran Karlsen
Endelig en diskusjon det ble litt fart i her inne.Det er kult.
Gøran Karlsen
math
Men vi er uenige,og det er helt greit.
N.B Lurer på hvordan våre bortesupportere vil reagere med et sambaorkester ved siden av seg i Klokkesvingen.Dem kommer nok til å bli ille glae ska dere se.
Gøran Karlsen
math
To supportergrupper greier alle å svelge,men et hompapompaorkester som spiller under kampens gang???
Jeg vet ikke,jeg.
Gøran Karlsen
Les reglene for dette forumet!
NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
17/01/2025 15:21 | 34df8bbb