Vi trenger solide forsterkninger
Han hadde jeg gjerne sett i målet på stadioen neste år! Synes han har hatt mange gode kamper som jeg har sett i år!
Rønningen var visst ønsket av andre klubber, så han kan vi sikkert glømme...
---------------------------
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Ser helst at FFK ikke investerer i så skadeforfulgte spillere.
Opprinnelig postet av JJunior
Ikke nok med at han er fra utenfor EU, men han har jo også sagt at han antakeligvis legger opp om han får en smell til i hue.
Ser helst at FFK ikke investerer i så skadeforfulgte spillere.
Det fikk meg til å tenke på smellen han fikk i skallen når vi spilte mot dem på stadion.. Ouch!
If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?
Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo), 2004
Opprinnelig postet av Patrioten
Christian Sten er hete enn vi tror, kommer en sak om han i Sunnmørsposten i morgen
Tja, jeg har ansett han som en veldig het kandidat en stund allerede
Helt sikkert et godt supplement til troppen, men usikker på om han kan ta plassen fra Piiroja eller Zivkovic. Uansett, vi er nødt for å ha tre gode midtstoppere i stallen så må ha inn en ny uansett!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Christian Sten er hete enn vi tror, kommer en sak om han i Sunnmørsposten i morgen
Het for FFK mener du?
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
men hvorfor ikke hente brown? tippeligaens beste keeper sammen med arason. klubben virker jo ikke å satse på hverken mackie eller garro.
forøvrig så har han klart seg helt fint uten hodeskader i år, ser ikke hvorfor det ikke skulle gå bra i fredrikstad også. han spiler forøvrig med hjelm(eller var det bare tidlig i sesongen?)
savner "svensk magi" allerede
Har ikke funnet noe om dette i Sunnmørsposten i dag?????????
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
At han er aktuell for oss. Er det noen som har tenkt på at vi har plass til flere EØS spillere, når Yherland, Garro og Toth muligens forsvinner.
Forsvinner Toth ? Haha... det tviler jeg på, han må vi nok slite med i flere år framover
Kan jo hende han er god da, eller....
Oppdatert: Steen bekreftet at han hadde hatt uformelle samtaler med Eggen over telefon. Jeg synes det virket som han var veldig lysten på FFK-spill, men siden han er bosmanspiller vil helt sikker flere klubber melde seg på. Han hadde ikke spesielt lyst til å spille i 1. divisjon hvert fall.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Har ikke lovet noe skrev bare at det kom en sak om han i Sunnmørsposten, noe det gjorde i papirutgaven.
Er ikke så mye å mase etter, ville bare kikke litt tilbake slik Costz har gjort mot meg i det siste.
Det viktigste er jo at han er aktuell
Her litt fakta. Ser bra ut.
http://fotball.vg.no/bors/spiller.php?spiller_id=258&sesong_id=143&klubb_id=106
Fredd
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914