FFK dvd??
---------------------------
Fredd
Opprinnelig postet av Fredd
Jeg driver å redigerer en video fra alle opptakene på NRK web-tv. Men pga eksamen så tar det litt tid. Satser på å få det ferdig før jul. Som en liten julegave....
Konge
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
Da er jeg ferdig med videoen. Bedre sent enn aldri. Den ble på 252 MB. Varer i litt over 30 min. Mål og litt bilder til slutt. Eneste problemet er opplasting. Jeg har ikke noe sted å laste den opp. Kan bruke YouSendIt, men der er det begrensede muligheter. Noen forslag?
Fredd
http://ffkvideo.trylleblyant.com/FFK%2005.wmv
Videoen er på 252MB.
Stor takk til Kråkerøygutt1 og andre som har hjulpet meg.
Fredd
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Bredbånd er en meget god oppfinnelse ja.
Fredd
Moro å oppleve de store øyeblikkene igjen.! Syntes ikke vi gjorde det så verst jeg jeg, i sesongen som gikk :-)
Takk for flott sammendrag av årets sesong! Fantastisk mye bra! Ble ordentlig glad når jeg så den filmen! Fantastisk!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Meeen, får glede meg over det positive, for det var mye av det også. Og filmen var bra laga den
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Vakkert med den bildeserien på slutten.
Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!
FFK i Tippeligaen 2006!
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
Fredd
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av Costanza
Fin video. Men jeg reagerte litt på at du ikke har fått med hele forspillet til årets scoring i Tippeligaen: Brian West borte mot Odd Grenland. Her ville jeg brukt TV2 Web-tv som kilde fremfor NRK. Da får du med hele det fantastiske Maradona-raidet til West og ikke bare de siste sekundene før han setter ballen opp i nettaket!
Jeg vurderte dette, men syntes ikke kvaliteten på videoen fra TV2 var bra nok. Kan se hva jeg får til etter hvert.
Fredd
Opprinnelig postet av Fredd
du har gjort en glimrende jobb uansett...Opprinnelig postet av Costanza
Fin video. Men jeg reagerte litt på at du ikke har fått med hele forspillet til årets scoring i Tippeligaen: Brian West borte mot Odd Grenland. Her ville jeg brukt TV2 Web-tv som kilde fremfor NRK. Da får du med hele det fantastiske Maradona-raidet til West og ikke bare de siste sekundene før han setter ballen opp i nettaket!
Jeg vurderte dette, men syntes ikke kvaliteten på videoen fra TV2 var bra nok. Kan se hva jeg får til etter hvert.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914