Husk meg
Brukernavn
Passord

Et ønske om Enerlys bedring

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Unopolo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 1

Lagt til: 30 okt 05, 22:27
Endret: 30 okt 05, 22:28

Ulykken i Kristiansand i går virker meningsløs, og jeg føler med alle tilknyttet FFK, og Hoås i særdeleshet. Tenk at livet kan bli snudd opp ned i løpet av et øyeblikk, selv når man gjør det man liker best - det er uvirkelig.  

Mine tanker går i kveld til Dagfinn Enerly og hans nærmeste. Jeg ønsker å uttrykke et sterkt ønske om en rask bedring. Selv om fotball er uten betydning i denne sammenheng, har jeg et håp om at vi får se den gode og sympatiske Dagfinn på fotballbanen i fremtiden.  

Med varme hilsner fra en Lyn-supporter


Stinger

Knøttespiller

Ble medlem: 04 mar 04
Innlegg: 67

Lagt til: 30 okt 05, 23:39
Håper alt går bra Dagfinn. Dette er bare så ille.. Har ikke ord. 
Sender varme tanker til deg og din familie.

---------------------------

Stinger
-Supporter i alle vindretninger


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 31 okt 05, 00:38
Dagfinn, du har gitt oss så mye i så mange år. Har fulgt deg siden du spilte på skeid og jeg gledet meg enormt når du kunne kle deg i de rød/hvite fargene. Siden skaden din oppstod har jeg hatt en forferdelig vond klump i magen. Det føles svært leit at en slik hendelse skulle ramme deg. Du har med dine fantastiske menneskelige egenskaper, og dine fotballferdigheter gitt oss supportere alt. Nå håper jeg virkelig at prisen ikke blir høy. Ønsker deg en god og rask bedring. Bruk din enorme innsats på deg selv nå, du som har gitt så mye til så mange.

Fra FFK supporter og "nabo"

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340