Innsamling og støtte
---------------------------
FFKgutten
FFKgutten
Opprinnelig postet av FFKgutten
Eller støtte Dagfinn i stedet, det er mye, mye, viktigere...enig... vi må samle inn penger nå.......... gi meg ett kontonr.......
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Den har visst blitt fjernet, men på siden til fredrikstadfk, altså fredrikstadfk.no ligger det en sak med ett kontonr....
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
Si vi hadde samlet inn massevis av penger på en konto, så tre uker senere kommer Dagfinn relativt frisk ut fra sykehuset med den beskjeden at han blir bra men trenger tid til å trene seg opp.
Hva gjør vi med pengene da? (vet det ikke er noe prob å finne annet å bruke de på)
En annen ting å tenke på er vel også at Enerly er mer forsikret med tanke på skader enn det noen av oss noengang har vært og skulle det værste bli tilfellet så tviler jeg neppe at han vil stå på bar bakke økonomisk.
Nå har det heldigvis ( etter fam. Enerlys ønske ) roet seg litt ned både blant media og oss supportere, men synes at det ble dratt litt langt en liten stund. Skulle jo nesten tro at tsunami-katastrofen hadde skjedd på nytt.
Ikke misforstå meg, synes også det er helt grusomt det som har skjedd, men pengeinnsamling og tenning av lys er noe som ihvertfall får meg til å tenke mer på de helt store katastrofene eller i tilfeller der noe har dødd eller noe.
Det var min mening iallefall, kan jo være endel som er uenige med meg men sånn er jo det. :)
Men skjønner altså ikke helt hva dere mener man skal samle inn penger til?
Men tenk dere norges beste tifo gjennom tidene der det står noe sånn som: Hele Norge støtter deg Dagfinn.
Ett eller annet slik hadde vært genialt!
FFKgutten
Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo), 2004
Støtter tifoforslaget.. Vi kan jo bruke serieåpninga til å vise den?
If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?
Helt enig #79.
Pengeinnsamling til Dagfinn er helt absurd. Pengestøtte til et stort tifo-show, første seriekamp neste år derimot er noe helt annet.
Nå tror jeg ikke vi kan gjøre stort annet enn å håpe.
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Og Dagfinns situasjon er sikkert klar lenge før sesongen starter igjen...
FFKgutten
Første hjemmekamp kanskje? Tenker på noe alla det som vi hadde med Tor Trondsen mot enga borte for 2 sesonger siden, bare mye, mye bedre.
Og Dagfinns situasjon er sikkert klar lenge før sesongen starter igjen...
Ja nettopp, 1 seriekamp kommer Dagfinn til å stå å synge sammen med oss
Så snur han seg, ser tifoen og får en rekke blomster fra Plankehuagen...
Og når han scorer 2-1 målet så vi vinner kampen, blir han hyllet av hele Fredrikstad og publikum går bananas.
Og om han er riktig så heldig, blir det landslagsplass og greier. Norge har ingen bra innleggsføtter på høykanten. Hverken Solli eller Valenica er spesielt bra der!
FFKgutten
http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=264
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo), 2004
Vil det være noen slags former for frivillige dugnader, innsamlingsaksjoner eller lignende der man kan støtte Plankehaugen?
Dugnadsgreiene har stått i avisa i hele år. Mulig at det bare sto i Demokraten. Den siden hvor Lars Thoresen står.
Når det gjelder å støtte Plankehaugen så står det vel kontonr. på www.plankehaugen.no
Hvis du tenker på innsamlingsaksjoner til spillerkjøp etc., så har vel ikke det vært noe tema ennå.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23