Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo såret av mobbinga i byen!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 21 okt 05, 11:00
Jeg tror Jon, at kanogvetalt, ikke tenker på dem som kommer med konstruktiv kritikk når han trekker frem kunnskapsløse, men mer på dem som har kommet nærmest hatske utfall mot Drillo og enda mer Mokkelbost for enhver pris.  FFK`s situasjon idag er et resultat som er mye mer komplekst enn at man kan stille Drillo ansvarlig og uansett hvordan man vrir og vender på det så blir han syndebukken her, uansett hvordan det til slutt går.

Ansettelsen av Drillo var betent, ikke bare blant supporterne, men også blant spillerne og byens avis.  Således er styret og Eggen som ifølge han selv tok initiativet til dette medansvarlige fullt ut.  FFK vinner og taper som en klubb, supporterne inkludert.  Drillo ble aldri helt godtatt, jeg mener han har vært motarbeidet hele tiden og det verste mangel på innsats som enkelte spillere har vist.

Jeg tror vi kan fastslå at div uttalelser herfra, fra FB, fra Radio, fra supportere på stadion har vært mobbing, ikke konstruktiv kritikk.  Og det har ikke bare rammet Drillo. 

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 21 okt 05, 11:47
Endret: 21 okt 05, 11:48
Kanovetalt svarer faktisk på samme måte som Drillo har møtt kritikk med i alle år.
"Motstanderene er kunnskapsløse"
Har man aldri tenkt over at nettopp i denne sin motstand mot kritikk kan fremme uønska handlinger som f.eks "mobbing".

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 21 okt 05, 13:01

Jo, kanogvetalt burde kanskje ikke trekke inn fotballforståelse, men kanskje heller innsikt i klubben.  Det er ingen unskyldning for mobbing allikevel.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 21 okt 05, 13:31
kjære vene. se bare rundt i Europa da. trenere sparkes for mindre ting en dette... hvis kritikken av Drillo er mobbing , da mobber han mange med sine NKR kommentarer på hver kamp han kommenterer vel ...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 21 okt 05, 13:38
Rette ord Klokan, når man setter seg "på sin høye hest"., må man tåle kritikk.
DeKjøk, unskyld at jeg sier det, du har missforstått hva jeg forsøker å peke på.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 21 okt 05, 13:45
Det som skjer i europa mht trenere er vel egentlig ikke noe å etterstrebe.  Det er mobbing når det blir så intenst og langvarig og helt ute av proporsjoner.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 21 okt 05, 13:51
halo !!!!!!!  Overdiver du ikke nå?  proporsjoner ????? Helt vanlig kritikk som alle andre trener får her i landet.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 21 okt 05, 14:20
Opprinnelig postet av Klokan
halo !!!!!!!  Overdiver du ikke nå?  proporsjoner ????? Helt vanlig kritikk som alle andre trener får her i landet.


Det er bare å innse det Zoran... Noen var fra seg av begeistring når drillo ble ansatt, å selv om alle nå ser at det var en total fiasko, prøver de samme nå å beskytte mannen! Noen skal samme hva som skjer støtte de beslutninger styret tar! Selvølgelig er ikke kritikken som kommer mot drillo mobbing! Men om mobbing hadde fått ham fjernet fra klubben, skulle jeg med glede blitt en mobber!!

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 21 okt 05, 14:33
Opprinnelig postet av Klokan
halo !!!!!!!  Overdiver du ikke nå?  proporsjoner ????? Helt vanlig kritikk som alle andre trener får her i landet.


Tror ikke det, mye av kritikken har vært basert på utseende og oppførsel. Klokan er en av dem som stempler alle som er uenige med ham som idioter og medgangssupportere. Har vært medlem av PH siden den ble stiftet, gidder ikke mer nå. Som vanlig kommer jeg på alle hjemmekamper, men mange av dere som tydeligvis er medlemmer vil jeg rett og slett ikke assosieres med. Og da svare sikkert dere "takk det samme" - og da er det jo greit. Eneste forskjellen er at jeg ikke er avhengig av medlemmer for å eksistere. Så får dere 20-30 som ikke er kunnskapsløse og medgangssupportere skrike dere hese, snu spillerne ryggen, vise fingeren til trenerteam og sportslig ledelse og ikke minst hetse og mobbe personer i klubben til dere stuper.

Lykke til!

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 21 okt 05, 14:53
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Opprinnelig postet av Klokan
halo !!!!!!!  Overdiver du ikke nå?  proporsjoner ????? Helt vanlig kritikk som alle andre trener får her i landet.


Klokan er en av dem som stempler alle som er uenige med ham som idioter og medgangssupportere
Lykke til!



Som sagt før, lurer fortsatt om det er flere her som har flerebrukernavn. Skulle gjerne sett hvor er det jeg stempler folk. Og.... nei ... dette er ingen vits i å skrive mer.....må bare le jeg .

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 21 okt 05, 15:25
Opprinnelig postet av Klokan
halo !!!!!!!  Overdiver du ikke nå?  proporsjoner ????? Helt vanlig kritikk som alle andre trener får her i landet.


Du demonstrerer godt hva jeg mener her Klokan ved å bruke tegnsetting helt ute av proporsjoner.  Man kan være uenig mht hans disposisjoner og handlinger, komme med kritikk som er gjennomtenkt og velbegrunnet.  Du kan bruke de fora som er satt opp til det.  Men du har ivret for og til dels utført aksjoner som går utover hva ihvertfall jeg synes er ryddig opptreden.

Dracula, ikke helt med deg her mht å missforstå.  Jeg tror du mener at Drillo har en stil som er provoserende i seg selv og at han derfor også fremprovoserer reaksjonene som er kommet?  Til en viss grad enig med deg, jeg bare mener at man allikevel bør forholde seg til sin egen måte å reagere på og stå for det eller ta selvkritikk.  Altså, om Drillo kaller meg kunnskapsløs så sier det mer om han enn meg.  Hvis du husker debattene mellom Kåre og Gro så er det et godt eksempel. Hu fløy i taket og mistet fotfestet mens Kåre ikke engang hevet stemmen og fikk sagt det han skulle på en mye bedre måte.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 21 okt 05, 15:26
Jeg tror nok at den kritikken som har såret mest er den fra Kai.Erik.Dustemikkel. (der kan du se, der mobbet jeg å)

En ting er å mene at treneren må gå, men å gå ut i riksdekkende media å si "Drillo bør kjepp-jages" er noe annet...han kunne sagt i media at han mener treneren bør gå.

Syns det er trist at Drillo tar det tungt og det er trist at DET skaper enda mer dårlige vibber her. 
F..n vi har en viktig kamp til søndag og da bør vi stå sammlet.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 21 okt 05, 15:39
Jeg har ikke noe problemer om å stå sammen. Er her for å diskutere ting . Tror heller det er andre som har problem med dette. Det virker her som om jeg har vært en av "mobbe" ledere her og at alle er dumme idioter som ikke er enige med meg så ......  

Om jeg har stått forran og kritisert ledelsen for ting som har skjedd i sommeren har ingenting med "mobbe" saken å gjøre. I tillegg har jeg bedt folk om å legge veddemålet men hvor ble det av dem. For meg virker det som om det er enkelte "drillo elskere" her som bare venter på å hoppe på oss som ikke er så veldig begeistret for hans fotball filosfi. 

Synes også at det er veldig provoserende å dra meg i alt mulig her. Ja jeg har gjort enkelte ting og om det er riktig eller ikke vet jeg ikke men om å klistre mye dritt på meg det gidder jeg ikke.  I tillegg så er jeg engasjert og prøver å få ting i praksis og ikke bare taste trykker og lene meg i god stolen.  

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 21 okt 05, 15:52
Om du tar på deg en posisjon i politikken , næringslivet eller i toppfotballen , er det en selvfølge at  man  har fokus på seg og at man må tåle ekstremt mye mer kritikk  enn mannen i gata. Normalt  så får man betalt så det holder for å levere "varene" i en slik posisjon. Tåler man ikke  kravene eller kritikken fra omverdenen , så er det så enkelt at man får finne på noe annet å bruke tiden sin på.   Jeg lurer på om Drillo er  ekstremt  naiv ? hva trodde han kom til å skje  dersom resultatene uteble  , spesiellt i den situasjonen  der stor sett alle var kritiske til om han kunne bidra med noe positivt i FFK, utenom ledelsen i FFK og noen ihuga drillo fans.  

Jeg personlig , falt omtrent ned fra kontorstolen og glapp kaffekruset når jeg så nyheten på nettet i fjor høst. 
Årsaken til at jeg  var skeptisk var  i hovesak at man kom til å se ekstremt mye langballer, noe som er innfridd.og spill uten en  plan annet at man skal komme hurtig igang på overganger.

Punkt 2 at mannen uten sosiale antenner kom til å ødelegge miljøet blant spillerene , og det har han klart i følge spillerene.
Det tror jeg ledelsen undervurderet, det er stor forskjell på å omgå en asosial person en gang i blant på landslagsamling, enn å måtte forholde seg til vedkommende hverdag stort sett 6 dager i uken.

For å skape resultater , må man i en organisasjon ha en motivator og ikke en person som snakker over hodet på hvertfall 50 % av spillerene.

Er personlig mostander av ufin oppførsel av supportere under kamp mot spillere og trenere, men skjønner at noen lar seg rive med og  lar frustrasjonen gå utover ovenevnte. Slik er bare verden ,man reagerer forskjellig når man er ekstremt personlig engasjert og er tilnærmet hysterisk opptatt av FFK.  Spesiellt i den situasjonen man kan frykte å havne i ved nedrykk, en ny ørkenvandring i ingenmannsland pga vanstyre .

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 21 okt 05, 15:56
Meget godt sagt tomroar! Var selv nære på å kjøre i autovernet i en rundkjøreing da jeg hørte nyheten på radio... Av akkurat de samme grunnene som deg...! Desverre fikk vi rett, å som du sier, spillerne har lidd under ansettelsen av drillo og det er tross alt spillerne som må arbeide under forhold de ikke trives med!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 21 okt 05, 17:14
DeKjøk,  et poeng er at Drillo sjøl har en måte å møte kritikk som er arrogant eller kan virke som direkte mobbiing, det andre er at han aldri lytter.
Grunnen til at jeg tar fram det poenget, er at når du trekker fram Willoch, var det vel også Willoch sin stil  den gangen at han aldri lyttet.  Willoch har klart å endre den stilen, i dag lytter han i motsetning til Drillo. Det er en av forskjellene på en person i konstant utvikling og en som har stagnert.

Tomroar , godt skrevet.
Sjøl trodde jeg faktisk at 1.4 hadde blitt utsatt.
En av de viktige tingene du glemte, som også er blitt påpekt av flere. Han rev ned det som var bygd opp som også fungerte. Mao idtrnfor å satse på det positive og erstatte det negative, vekk med alt. Jeg er sjef.

Forstår godt frustrasjoner. 
Situasjonen FFK er i grusom, for å si det mildt.
Tror faktisk fortsatt at det nedturen begynte da de kvitta seg med Terje Høili sin pengesekk og begynte å tro at veien gikk rett til himmels.

Noen vil nok også le og si at jeg også har stagnert, i og med at jeg mente dette også for et år siden, men jeg kan love at på mange andre punkt har jeg faktisk endret mening. Bl.a var jeg skepitiker også til kjøpet av Bertelsen, mente at han hadde hatt en dårlig sesong i HFK. Her har jeg sannelig tatt feil, gitt. Gutten har vokst og er kjempegod!!!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 21 okt 05, 18:57
Så da er man enige om at full mistillit til den sportslige ledelsen før det to siste kampene er bra?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 21 okt 05, 19:02
kanogvetalt. si meg en ting helt ærlig. spiller det noen rolle om det er siste to kamper eller siden sommeren. Saken er at du er uenig med oss uansett.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 okt 05, 20:01
som jeg sier: støtt opp om drillo.. hyll han.. om FFK for vidre kontrakt forlanger jeg at det er drillo som skal hedres mer en eggen.. uasett trener apperatet trenger oss som vil støtte opp.. gjør meg en tjeneste bli med å rop drillo drillo drillo til søndag

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 okt 05, 20:59

Opprinnelig postet av Klokan
kanogvetalt. si meg en ting helt ærlig. spiller det noen rolle om det er siste to kamper eller siden sommeren. Saken er at du er uenig med oss uansett.


Det er vel ikke det saken gjelder, Klokan?  Det som er viktig nå er at vi alle står sammen for å støtte laget på en mest mulig positiv måte i de to siste kampene i år. Og så får vi evaluere og diskutere etter at sesongen er helt ferdig.

Det viktigste nå er å støtte hele FFK familien, med spillere, trenere, støtteapparat og ledelse 100 %, og derfor  synes jeg denne diskusjonen står i skarp kontrast til det som skal skje på søndag, hvor forhåpentligvis alle oss på tribunen skal prøve å bære fram et hardt kjempende FFK lag til seier og forhåpentligvis fornyet kontrakt

---------------------------

FFK på toppen i 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340