Om supportere og "ikke supportere"
Nettopp, og det er derfor jeg syns det er litt "rart" at vi ikke greier å lage mer lyd når vi er mange mange fler!
---------------------------
Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!
Opprinnelig postet av Martin_
Nettopp, og det er derfor jeg syns det er litt "rart" at vi ikke greier å lage mer lyd når vi er mange mange fler!
Det er bare å titte rundt seg, så kan du se hvor mange som heier. Til og med de etablerte synes det er greiere å stå og skravle enn å synge. Sånn er det der jeg står ihvertfall. Hittil så har jeg vært skuffa over hvor lite liv vi skaper. Vi greier knapt nok å vinne tribunekampen på hjemmebane, og det er alt for dårlig.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det er bare å titte rundt seg, så kan du se hvor mange som heier. Til og med de etablerte synes det er greiere å stå og skravle enn å synge. Sånn er det der jeg står ihvertfall. Hittil så har jeg vært skuffa over hvor lite liv vi skaper. Vi greier knapt nok å vinne tribunekampen på hjemmebane, og det er alt for dårlig.
Står du på fast plass Rune? Og om du gjør det...hvorfor har du ikke klart å få med deg "naboene"?
Noe du kan bli bedre på?
En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.
Opprinnelig postet av Møklegård
Står du på fast plass Rune? Og om du gjør det...hvorfor har du ikke klart å få med deg "naboene"?
Noe du kan bli bedre på?
Prøver å hause opp så godt jeg kan jeg.
Noe du kan bli bedre på?
Hva er din taktikk?
En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.
huff. husker før da jeg ikke var i haugen.. ble forbanna hver kamp da ingen gadd å synge... blir fremdeles frustrert, men ikke på samme måten..
Hva er din taktikk?
Jeg gjør som Zoran, snur meg og prøver å få de andre med meg, men ikke hele tiden. Det får da være måte på. Zoran er jo ikke så langt unna.
Samma greia her, selv om jeg da bare er 15 (!), prøver jeg å rope til de andre at de skal være med. Det blir da vanligvis forover, siden jeg skaffer meg plasser så langt bak så overhodet mulig (men ikke øverst, gjerne tre-fire trinn ned) Forda vet jeg at jeg har folk i ryggen som kan backe opp på sangfronten!
Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!
Opprinnelig postet av Brukernavn
Dele opp PH ?!... så vi får en gjeng med ultras ? ha..ha
Kan "dere" ikke bare stå sammen da ? ingen hindrer "dere" i det...
PH er ultras ! (f..n jeg trodde jeg var ultra)
Ultra er ikke det en butikk i sarp a?
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Opprinnelig postet av Brukernavn
Joda artigper, det er en butikk i Særp, her er hjemmesiden hvis det var noe mer du lurte på.. Burde nesten blitt komiker du kamerat
If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
ultra er en kjede... først og fremst lokalisert rundt oslo.. har butikker på alnabru,bryn og holmen ihvertfall:) her snakker vi digresjon.heheOpprinnelig postet av Brukernavn
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23