Stian Johnsen
Lynvingen vår - Stian Johnsen - er bosmanspillere og foreløpig ikke tilbudt ny kontrakt med FFK. Aalesund har ifølge FB vist interesse. Er det fare for at vi mister lynvingen vår? Nærmest tragisk vil jeg i såfall hevde.
Stian Johnsen har vært av våre mest stabile og bedre spillere i flere sesonger. Han er bare i begynnelsen av 20-årene og vil også utvikle seg ytterligre. Det bør han gjøre i FFK! Johnsen har en enorm spisskompetanse som venstreving; han har god teknikk og fart, noe han også klarer å kombinere. Han er god på å dempe crossballer og ta med seg ballen i fart for så og finte ut backene og slå inn foran mål. På sitt beste er han en drøm å se på.
Dessverre ble han langtidsskadet på slutten av fjoråret i den avgjørende kampen mot Stabæk 2. Etter det har det naturligvis vært en lang vei tilbake, og når Håkan Söderstjerna kom til klubben ble det ikke lett for Stian å gjenvinne yndlingsposisjonen. Synd. Isteden har han figurert noe som venstreback. Greit nok, men det er ikke defensivt vi vil se Stian! Selvsagt er det at han får kamper det viktigste, men på sikt bør det være en offensiv posisjon. Vi trenger breddeholdere på venstresiden, og Stian bør være denne spilleren. Jeg regner med han blir tilbudt en god kontrakt. Alt annet vil være en skandale.
Stian Johnsen har vært av våre mest stabile og bedre spillere i flere sesonger. Han er bare i begynnelsen av 20-årene og vil også utvikle seg ytterligre. Det bør han gjøre i FFK! Johnsen har en enorm spisskompetanse som venstreving; han har god teknikk og fart, noe han også klarer å kombinere. Han er god på å dempe crossballer og ta med seg ballen i fart for så og finte ut backene og slå inn foran mål. På sitt beste er han en drøm å se på.
Dessverre ble han langtidsskadet på slutten av fjoråret i den avgjørende kampen mot Stabæk 2. Etter det har det naturligvis vært en lang vei tilbake, og når Håkan Söderstjerna kom til klubben ble det ikke lett for Stian å gjenvinne yndlingsposisjonen. Synd. Isteden har han figurert noe som venstreback. Greit nok, men det er ikke defensivt vi vil se Stian! Selvsagt er det at han får kamper det viktigste, men på sikt bør det være en offensiv posisjon. Vi trenger breddeholdere på venstresiden, og Stian bør være denne spilleren. Jeg regner med han blir tilbudt en god kontrakt. Alt annet vil være en skandale.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Virker jo sånn at ffk ikke vil ha stian i og med at de ikke har gitt han tilbud ennå, ser jo hvrodan det går med kontraktsforhandlingen med roger.
Virker ikke sånn at harry, har hastverk, plutselig forsvinner begge, harry få ut fingern!!!!!!!!!!
Virker ikke sånn at harry, har hastverk, plutselig forsvinner begge, harry få ut fingern!!!!!!!!!!
Jeg vet ikke hvordan prosedyrene mht. kontraksforhandliner er, og vil ikke kritisere på dette punktet. Men jeg synes det er svært underlig dersom vi lar en så ung og lovende spiller som Stian Johnsen glippe uten kamp.
Helt enig Costanza! Stian har vært en underholder fra sin første kamp under Glenn Rostad. Han er ung, teknisk begavet, hurtig, lærenem (hans inntredner som venstreback beviser det). Han bør iallefall få et tilbud, eller klarhet i hva klubben vil med ham. Alt annet er respektløst ovenfor en spiller som virker til å ha utført sine plikter og oppgaver til terningkast 6. Gi den gutten en kontrakt, og ikke minst mer tid på å ta igjen det tapte etter skaden, Da er jeg sikker på at han utvikler seg videre til en underholdende spiller i tippeliganivå.
Han har fortjent det, og supporterne har fortjent det. Tror ikke det finnes en patriot som ikke ønsker å ha med han videre!
Han har fortjent det, og supporterne har fortjent det. Tror ikke det finnes en patriot som ikke ønsker å ha med han videre!
Macka fra start!
helt enig her. håpløst at ikke ledelsen får ut fingern, det er jo en del flere spillere enn stian vi står i fare for å miste... skjønner ikke hva Harry driver med for tiden; ikke klarer han å forlenge kontrakter og ikke får han tak i noen storfisker som han har lovet.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Stian Johnsen bør bli i FFK. Han er skjøvet litt ut fordi Håkan har tatt flanken. Håkan kan brukes sentralt sammen med Roger og gjøre plass for Stian på venstre,. Han hadde utrolig mange assist i fjor og med Stian vil også Lars Petter og Marcus bli bedre. Innlegg fra vinga. Det var mange ferdigscorede mål på disse i fjor.
Etter det jeg husker har han Berit Riise som agent. Hun vil nok ha ham til Ålesund. Tross alt Stian så spiller ikke Ålesund en divisjon over FFK neste år.!!!Forhandlinger er litt gi og ta. Man kan ikke forhandle med alle på en gang. Få først Roger i boks, og så kan Eggen sette Stian på venstre flanke når han er spilleklar igjen. Stian er en gutt som vil utvikles med tiden. Stian er en kar for fremtiden og for innspurten ! Han er ikke back !!!Å komme tilbake etter korsbåndskade og med flere kvalitetspillere enn i fjor er ikke lett. Jeg etterlyser at Eggen bruker Håkan mer sentralt. Servitør !!!
Stian for FFK ! I elitedivisjon ?
Etter det jeg husker har han Berit Riise som agent. Hun vil nok ha ham til Ålesund. Tross alt Stian så spiller ikke Ålesund en divisjon over FFK neste år.!!!Forhandlinger er litt gi og ta. Man kan ikke forhandle med alle på en gang. Få først Roger i boks, og så kan Eggen sette Stian på venstre flanke når han er spilleklar igjen. Stian er en gutt som vil utvikles med tiden. Stian er en kar for fremtiden og for innspurten ! Han er ikke back !!!Å komme tilbake etter korsbåndskade og med flere kvalitetspillere enn i fjor er ikke lett. Jeg etterlyser at Eggen bruker Håkan mer sentralt. Servitør !!!
Stian for FFK ! I elitedivisjon ?
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
moxi: fullstendig enig med hva du skriver. Jeg er av den oppfatning at det er misbruk av guttens enorme potensiale og ferdigheter å sette han i forsvarsrekka. Stian er en spiller med offensiv legning, og jeg antar at han også ikke har noe ønske om å bli omskolert for alltid, og dersom han føler at det er i ferd med å skje dersom han blir i FFK, så kan det hende det bidrar til at han drar et annet sted. Hvis det skjer blir jeg sint og oppgitt.
Stian Johnsen på venstre, Risholt og Håkan sentralt og Helland på høyre. Det er hva jeg ønsker å se på midtbanen pr. i dag. Så kan Hansen/Melo/Petersen sloss om å spille sammen med Ringberg på topp.
Stian Johnsen på venstre, Risholt og Håkan sentralt og Helland på høyre. Det er hva jeg ønsker å se på midtbanen pr. i dag. Så kan Hansen/Melo/Petersen sloss om å spille sammen med Ringberg på topp.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23