Tapte meldinger ved pålogging...
Er det noen måte å lagre lokalt i en cookie eller no` hvis man forsøker å sende men IKKE får sendt pga mangel på pålogging???
Er så utrolig kjipt å ha skrevet ei lang melding, også bare bang: Borte...
Hvis jeg skjønner at "dette blir et blir et litt langt innlegg" eller at jeg lager et ikke-så-impulsivt innlegg, så skriver jeg det alltid i Word først og bruker copy-paste etterpå. Forøvrig noe jeg gjør også når det gjelder e-pster e.t.c.
---------------------------
Noen som har lest eventyret om smeden og bakeren?
Dette kan løses ved at når du logger deg inn på siden så kryss av på `Husk meg`.
Dette betyr at du automatisk logger deg inn når du besøker hvem som helst side, og hvis det da som du sier har blitt `avkoblet` etter en times tid så vil den da automatisk koble deg på igjen og du vil ikke få `Du må logge inn`... Skjønte..?
Hvis ikke du skjønte så bare kryss av på `Husk meg` og det vil ikke skje igjen
Sjefskodærn
Burde vært en eller annen metode for å lagre det en skriver, helt uavhengig om en er logga på eller ikke.
I prinsippet burde en kunne skrive et innlegg uten å være registrert, registrere seg, logge inn, og så få opp det en skrev for innsending... Er det ingen mulighet for å lagre det siste innlegget en har skrevet i en cookie (f.eks når man trykker på "Svar")? Sånn at den er tilgjengelig hvis noe skulle skje (maskina mister nett, strømmen går etc etc)
Det er spesielt irriterende at ETT trykk på Back fjerner det en har skrevet og setter opp et blankt vindu. Har gjort den feilen der noen ganger nå, gett.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Når du kommer tilbake, logger du inn og limer inn igjen...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23