Husk meg
Brukernavn
Passord

Newsfeed / RSS

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 16 sep 05, 10:08
Hei!

Først: FFKsupporter.net er blitt vanvittig bra etter omleggingen!!

Men det jeg ønsker meg er en bedre newsfeed:

Jeg ser dere har en boks som tydeligvis inneholder linker til norsk fotball generelt. Hva om dere hadde to bokser: Én boks som er norsk fotball, og en newsfeed-boks som inneholder linker til kun FFK-stoff.

Det er ikke meninga at dere som driver dette nettstedet skal lete opp linker i hytt og pine og slite med dette, men ett sted å samle nyhetslinker som dukker opp hadde vært veldig bra/nyttig/kult.

Jeg savner litt den gamle FB-newsfeeden men enda bedre hadde vært en sak som innehold linker til FFK-nyheter uavhening av avis.

Er det mulig å få til noe slikt?

---------------------------

www.carlberner.no

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til: 05 okt 05, 11:48
Helt enig at dette ville vært et fint tiltak. I England har de noe som heter NewsNow som blir oppdatert hvert 5.minutt. Der kan man velge å lese fotballnyheter generelt, eller velge sin klubb. Her er en link til Arsenal-nyhetene på NewsNow...bare for å vise et eksempel på åssen det funker. Mange av dere vet kanskje om dette, men... http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=Arsenal

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 05 okt 05, 15:23
apple har jo den type løsninger for de som bruker mac. De kan abbonere på nyheter fra egen klubb etc. Så informasjonen finnes jo der ute... hvordan man får tak id en, og får den inn i "organiserte" former er vel en annen sak...

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23