Husk meg
Brukernavn
Passord

Pål Andre ønsker seg vekk

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 05 sep 05, 18:18
Skal oppsummere mitt poeng: 

Raio har på langt nær de ballferdighetene som skal til for å spille midtbane på et tippeligalag såfremt ikke det er kun fokus på det defensive spillet og på å ødelegge for motstanderen som er fokus. Han han har rett og slett ikke ferdigheter nok med ball til å kunne være en kostruktiv midtbanespiller. Og slik jeg ser det så har nettopp mye av hovedkritikken din (Dracula) mot Drillo vært for stort fokus på feig, defensiv og destruktivt spill. Dersom det er glitrende anrepsspill man er ute etter (er slik jeg har tolket deg ihvertfall) så er Raio absolutt ingen mann for den sentrale midtbanen.

---------------------------

Noen som har lest eventyret om smeden og bakeren?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 05 sep 05, 18:25
Deler helt klart A.Scheie sine synspunkter her. Piiroja har ikke kvalitetene til å være en god defensiv midtbanespiller på høyt nivå; de tekniske manglene (pasningsspillet i særdeleshet) er altfor fraværende til at det kan bli noen suksess. Jeg er helt sikker på at Piiroja har funnet den posisjonen hvor han er og vil være suverent best - som midtstopper. Der får han brukt sine beste egenskaper best mulig, og svakhetene blir ikke så synlige. Hvis en av våre to midtstoppere en gang må vikariere på midtbanen, så har jeg mye større tro på at Zivkovic kan gjøre en grei jobb.


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 05 sep 05, 18:48

Enig i at Raio ikke er den kreative midtbanemannen som kan slå de avgjørende/ befriende pasninger etter stikkere. Han er en sliter som kan ødelegge / rive opp motstanderens spill.
Likevel sier jeg at Raio kan være et kompomiss, for hvem har FFK i dag som kan styre en offensiv og kreativ midtbane?
Synes ikke Jonna har visst de kvalitetene, og å putte Raymond inn i midten, tror ikke noe særlig på det heller.
Derfor er og blir midt poeng, at Raio kunne være et forsøk!!.
Synes det ikke er så vanskelig.
Dessverre er det slik for oss alle at vi ikke bestandig kan skalte og valte med de spillere / spillertyper man ønsker.
FFK kjøper de spillere de forhåpentlig har behov for, skjønt jeg mange ganger lurer.

Dersom man ønsker å rette kritikk til meg for at ikke FFK rår over bedre spillematrale, ja DA retter man virkelig baker for smed.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 26 sep 05, 18:14
Noen som vet noe mer i saken som denne tråden egentlig handlet om? 


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340