Husk meg
Brukernavn
Passord

Gå av Drillo

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 aug 05, 21:18
Nå er jeg dritt lei den mannen, for en drit kamp og med årets beste lag. Toth er nok ikke den spissen vi alle håpet på, lønner seg å se spillere man kjøper Arve

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 29 aug 05, 21:24
Endret: 29 aug 05, 21:25

Kirkenes Flyttetransport AS

Thea Eriksens v 4, 9912 Hesseng 977 18 397 Ring gratis

Vi tar imot alle typer flytteoppdrag både innen Norge og resten av verden. RIMELIG - RASKT - SIKKERT



Skal jeg ringe for deg,Drillo???

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03
Innlegg: 95

Lagt til: 29 aug 05, 21:25
Opprinnelig postet av Patrioten
Nå er jeg dritt lei den mannen, for en drit kamp og med årets beste lag. Toth er nok ikke den spissen vi alle håpet på, lønner seg å se spillere man kjøper Arve

Er enig med Raymond, som påpeker at spillerne virker nervøse.. Tror vel ikke at det er treneren som skal ha skylda her..

---------------------------

Fasen
FFK for alltid!!!


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 29 aug 05, 21:25
Ring først og spør siden

---------------------------

Marching on together!


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 29 aug 05, 21:26
er nok enig i at et rollebytte kan være på sin plass nå. eggen og drillo vet begge hvilke stillinger de skal bekle til neste sesong, og det kan kanskje være en ide at de bytter nå.
sitter med intrykket at dette også er noe spillerne også ønsker.

er en ting som gjelder nå, og det er å sikre plassen..

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 29 aug 05, 21:27
Endret: 29 aug 05, 21:28
Helt enig! La oss rule ham i tjære og fjær og kjeppjage ham ut av byen!! Vi så jo i kampen mot Rosenborg at spillerne kan mye bedre enn dette her. At de ikke yter bedre enn dette her er ene og alene Egil Olsen sin skyld. La oss sette opp statuer av spillerne som gjør sitt beste borte mot Brann. At ikke de taper mer med en så udugelig trener er jo deres fortjeneste! Jeg priser ihvertfall høyere makter for at vi ikke spilte 4-5-1 ihvertfall. Da hadde det blitt opprør fra spillerne og tosifret antall baklengs!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 aug 05, 21:33

ser ironien i innlegget ditt scheie, men er faktisk enig at nok er nok. tilfeldigheter i visse kamper skiller oss fra bunnen, vi har definitivt hatt mer flaks enn uflaks i år. og når drillo gliser fra øre til øre etter kampslutt blir jeg faen meg forbanna!han takker mjelde for kampen og gliser som om han var på lerkendal...jeg er SJOKKERT over en profilert treners oppførsell etter en flau forestilling av de sjeldne(eller ikke så sjeldne i årets sesong av FFK...)

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 29 aug 05, 21:38
Hvis man har valget mellom å le eller gråte er det like greit å le, for det hjelper ikke å gråte. Er det hans skyld at vi har den skadesituasjonen vi har? Er det hans skyld at spillerne ikke er profesjonelle nok til å yte max? Tror du/dere at Eggen har så lite å si at han ikke kan gjøre noen grep? Det var et tidsspørsmål før det snudde for Brann, og når de får besøk av en gjeng bortskjemte drittunger som ikke gidder å gjøre det de får betalt for går det som det gikk.

---------------------------

Keep - Nei, Dæven.
Svensk "magi" er å bomme på åpent mål.
Savner det ikke, West herjer igjen!


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 29 aug 05, 21:42
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Hvis man har valget mellom å le eller gråte er det like greit å le, for det hjelper ikke å gråte. Er det hans skyld at vi har den skadesituasjonen vi har? Er det hans skyld at spillerne ikke er profesjonelle nok til å yte max? Tror du/dere at Eggen har så lite å si at han ikke kan gjøre noen grep? Det var et tidsspørsmål før det snudde for Brann, og når de får besøk av en gjeng bortskjemte drittunger som ikke gidder å gjøre det de får betalt for går det som det gikk.

Det er trenerne sitt ansvar å få "peppen" inn i gutta. Synes det er hårreisende av Eggen å komme med de utalelser som han gjør! De trenger da for faen ikke trøst de trenger hundre runder runt Brann stadion som straff for slapp holdning. Som sagt i et annet innlegg, det er er hån mot supportere som bruker tid og penger på denne dritten her.

---------------------------

jorhan


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 29 aug 05, 21:44
Helt enig i det, prøvde bare å belyse at ikke alt galt som skjer er Drillos feil. Og når vi vinner kamper, da har Eggen hatt ansvaret. Så kommer Ringberg grininga på toppen.

---------------------------

Keep - Nei, Dæven.
Svensk "magi" er å bomme på åpent mål.
Savner det ikke, West herjer igjen!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 aug 05, 21:44

Selvfølgelig er det trenerenes ansvar å få spillerene til å yte sitt beste klyster........ Din uvitenhet om fotball når nye høyder!!!!


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 29 aug 05, 21:46
Er bare så forbanna oppgitt nå at det ikke lønner seg å skrive noen innlegg nå! Hvertfall ikke finne noen av de få tingene det var å klage på idag! Så jeg har ikke tenkt til å slenge ut negative ting som at forsvaret vårt virkelig SUGDE idag, det så ut som de saboterte med vilje... Aldri sett Raio spille en så dårlig kamp.. Vet de hva offside er?!?!

Har heller ikke tenkt til å klage på innstillingen til guttane ( ja, for de er hvertfall ikke mannfolk)! Greit det er surt å få en i ræva så tidlig, men da skal man for svarte bare jobbe enda hardere, ja JOBBE! Er visst et fremmedord der i leiren om dagen.. 
Hoås skal jeg ikke nevne idag, for han var ikke så mye dårligere enn alle andre som tendensen har vært før! 

Å martin, det at du ikke ser lei deg ut eller brydd i det hele tatt etter å ha brent en par store sjanser, det er helt greit, for vi vil ikke vinne vil vi vel? (Hadde faen meg sparka i stykker målet i sinne etter å brenne sånne sjanser, ikke det at det er bra, men det viser at man VIL score og prestere)

Å hvorfor ikke la stakkars mcdonald komme inn før? Gutten gjør jobben sin hver gang, jobber og er ivrig! Når de som spiller på midten da er så ræva, BENK dem! Samma faen om vi taper 2 eller 4-0, bare bra å gi disse unge erfaring!

En veldig hyggelig ting derimot er jo at drillo har bevist at han faktisk kan SMILE! Bare så jævlig stygt at han gjør det etter at vi har blitt grisebanka av Brann! Da skal man vise at man er misfornøyd! Om han var det da....

Puh! Jammen godt jeg ikke gadd å skrive det negative jeg hadde planlagt å skrive om...

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 29 aug 05, 21:47
Synes du kan slutte å avsløre deg selv som mindreviter nå, er du i dårlig humør får du banke kjerringa. Hadde du lest mitt svar til jorhan kunne kanskje tilogmed du dratt huet ut av ræva. Det er andre som mener det samme, hogg på dem - er det en jeg driter i her inne er det deg!

---------------------------

Keep - Nei, Dæven.
Svensk "magi" er å bomme på åpent mål.
Savner det ikke, West herjer igjen!


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 29 aug 05, 21:48
Opprinnelig postet av frekkrik
Er bare så forbanna oppgitt nå at det ikke lønner seg å skrive noen innlegg nå! Hvertfall ikke finne noen av de få tingene det var å klage på idag! Så jeg har ikke tenkt til å slenge ut negative ting som at forsvaret vårt virkelig SUGDE idag, det så ut som de saboterte med vilje... Aldri sett Raio spille en så dårlig kamp.. Vet de hva offside er?!?!

Har heller ikke tenkt til å klage på innstillingen til guttane ( ja, for de er hvertfall ikke mannfolk)! Greit det er surt å få en i ræva så tidlig, men da skal man for svarte bare jobbe enda hardere, ja JOBBE! Er visst et fremmedord der i leiren om dagen.. 
Hoås skal jeg ikke nevne idag, for han var ikke så mye dårligere enn alle andre som tendensen har vært før! 

Å martin, det at du ikke ser lei deg ut eller brydd i det hele tatt etter å ha brent en par store sjanser, det er helt greit, for vi vil ikke vinne vil vi vel? (Hadde faen meg sparka i stykker målet i sinne etter å brenne sånne sjanser, ikke det at det er bra, men det viser at man VIL score og prestere)

Å hvorfor ikke la stakkars mcdonald komme inn før? Gutten gjør jobben sin hver gang, jobber og er ivrig! Når de som spiller på midten da er så ræva, BENK dem! Samma faen om vi taper 2 eller 4-0, bare bra å gi disse unge erfaring!

En veldig hyggelig ting derimot er jo at drillo har bevist at han faktisk kan SMILE! Bare så jævlig stygt at han gjør det etter at vi har blitt grisebanka av Brann! Da skal man vise at man er misfornøyd! Om han var det da....

Puh! Jammen godt jeg ikke gadd å skrive det negative jeg hadde planlagt å skrive om...


Det er ingen av spillerne sin feil det, ifølge mindreviteren. Det er trenerne som ikke gjør jobben sin. Det er det bare å skjønne, ellers så blir han sinna på deg også...

---------------------------

Keep - Nei, Dæven.
Svensk "magi" er å bomme på åpent mål.
Savner det ikke, West herjer igjen!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 29 aug 05, 21:48
Endret: 29 aug 05, 21:50
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Helt enig i det, prøvde bare å belyse at ikke alt galt som skjer er Drillos feil. Og når vi vinner kamper, da har Eggen hatt ansvaret. Så kommer Ringberg grininga på toppen.

Du tar saken på kornet...

Og Drillo gjorde jo alt for å forsøke å endre kampbildet... Toth kom inn i pausen (hvor er alle som skriker at Hoås er fredet og Drillos yndling nå?) og McDonald ble byttet inn ti minutter før slutt... Og da var byttene brukt opp siden West  varte i 2 minutter.

Fytti katta så dårlig FFK spilte i dag... Ærlig talt så er det bare Wiig som får ståkarakter i dag... Kanskje også Bora.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 29 aug 05, 21:50
Kan hende en profilert trener faktisk er litt mer gjennomtenkt enn en del av oss her på forumet....


Helt ærlig, med den innsatsen som er idag, er det virkelig treneren som bør sparkes først? Jeg skal gladelig "skyte" Drillo jeg, når han fortjener det! Mulig noen mener han fortjener det, men etter dagens innsats så bør ihvertfall spillerne skytes først. Hadde en annen stakkar hatt slik manglende innsats på jobben, så hadde han fått sparken - selv om han eventuelt ikke liker sjefen. Når spillerne begynner å gjøre sitt beste og ting likevel ikke skjer... Da får man gå etter Drillo -og evt Eggen også. Min kilde i spillergruppa (regner med at folk forstå hvorfor jeg ikke kan nevne navn her), påstår ihvertfall at Eggen har mer å si enn det mange her virker å tro. F.eks. blir det påstått at når det gjelder hvilke bytter som skal gjøres har Eggen nesten vel så mye å si....



PS! Bare på forhånd: Nå vil sikkert noen komme til å kalle meg for en av de såkalte "Drillo fantastene". Det er jeg absolutt ikke. Men jeg er ingen Eggen-fantast heller. Jeg ønsker bare å påpeke at det går ann å se at ting er litt mer komplisert enn at Eggen er Rødhette som blir spist av den store stygge ulven Drillo, og at spillerne er den hjelpesløse bestemora som ikke kan gjøre noe fra eller til uansett....

---------------------------

Noen som har lest eventyret om smeden og bakeren?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 aug 05, 21:55
Selvfølgelig ligger hovedansvaret på spillerene... Noen som har sagt noe annet????? Eggen og Drillo er noe av det perfekte kombinasjon hvis dem får brukt hver sine styrker på best mulig måte. Men når spillere yter 50% av maks da har trenerene et stort problem........  Og til deg som har svelget for mye klyster.......... Sett deg på dass istedet for å skrive, er der det hører hjemme........

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 29 aug 05, 21:57
Kan ikke folk skjønne det: vi har et trenerteam!!   Ikke en sjefssatan og et par engler som nikker og smiler...

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 29 aug 05, 22:01
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Selvfølgelig ligger hovedansvaret på spillerene... Noen som har sagt noe annet????? Eggen og Drillo er noe av det perfekte kombinasjon hvis dem får brukt hver sine styrker på best mulig måte. Men når spillere yter 50% av maks da har trenerene et stort problem........  Og til deg som har svelget for mye klyster.......... Sett deg på dass istedet for å skrive, er der det hører hjemme........


LOOOL veldig enig! De som ikke yter, greit BENKEN!! Vi har nok av motiverte spillere, sleng inn Tarik, Peters, Mcdonald, gjerne flere unge spillere! La dem få se at det nøtternte å IKKE prestere!

Å dere som mener Ramberg er bedre enn Risholt var... KJØSS MEG! 
Fy faen som jeg savner Markus å Roger......

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 aug 05, 22:03
det er ikke å stikke under en stol at vi solgte en del av aggressiviteten vår i markus og roger. sånn er det bare. vi solgte oss dessverre litt bort her...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 29 aug 05, 22:03
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Selvfølgelig ligger hovedansvaret på spillerene... Noen som har sagt noe annet????? Eggen og Drillo er noe av det perfekte kombinasjon hvis dem får brukt hver sine styrker på best mulig måte. Men når spillere yter 50% av maks da har trenerene et stort problem........  Og til deg som har svelget for mye klyster.......... Sett deg på dass istedet for å skrive, er der det hører hjemme........


Og det klarer du å gulpe opp etter at du ser at det er andre som mener det samme - de prøver du ikke å spy på... Morsom type. Man kan ikke forvente at trenerne skal gjete spillerne, at taktikker holder når de blir fulgt har vi sett flere ganger. Det må gå an å forvente at de klarer seg selv i 90 minutter, når de skal utøve et yrke de tjener meget godt på pluss at de har trent til dette yrket en årrekke før de blir profesjonelle. Jeg er sjeleglad for at ikke FFK har sparket trenerne, Drillo især. Det hadde skapt en utrygghet i tilleg til at det ser ut til at laget takler turbulens ganske dårlig.

Og når Bedreviteren klager på manglende fotballkunnskap og må gå tilbake på det han sier, da faller ting litt på plass.

---------------------------

Keep - Nei, Dæven.
Svensk "magi" er å bomme på åpent mål.
Savner det ikke, West herjer igjen!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 aug 05, 22:05
Hva er det jeg går tilbake på klyster?

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 29 aug 05, 22:06
Uffameg...

Del med oss din viten, o herre og mester.

*S*

---------------------------

Keep - Nei, Dæven.
Svensk "magi" er å bomme på åpent mål.
Savner det ikke, West herjer igjen!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 aug 05, 22:06
ikke mer enn 14tråder til nå!!stå på folkens!


for å være litt seriøs har det vel knapt vært mer aktivitet her enn ved ringberg salget...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 29 aug 05, 22:13
Bedreviteren... Må virkelig si du har overtalt meg! Spark ut treneren... Han smilte tross alt etter kampen... Guttæne som knapt løper en kilometer til sammen er helt freda i den sammenhengen her! Herlig å ha en fotball-guru som kan lære oss litt om fotball.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 29 aug 05, 22:17
Endret: 06 sep 05, 16:53
Håper jeg de klarer å finne på noe som gjør at guttane merker blodsmak i kjeften etter kampene og kan sverge på at de virkelig ga alt for klubben, supporterne og byen.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 aug 05, 22:19
Selvom jeg sier at det er trenerens ansvar å få spillerene til å yte maks og å være toppmotivert, har jeg ikke sagt med ett ord i denne tråden at jeg vil sparke noen avtrenerene........ Snarere tvertimot er jeg veldig glad for den løsningen som glelder fra neste år hvor både Eggen og Drillo kommer mer til sin rett.......

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 29 aug 05, 23:00
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Helt enig i det, prøvde bare å belyse at ikke alt galt som skjer er Drillos feil. Og når vi vinner kamper, da har Eggen hatt ansvaret. Så kommer Ringberg grininga på toppen.

Du tar saken på kornet...

Og Drillo gjorde jo alt for å forsøke å endre kampbildet... Toth kom inn i pausen (hvor er alle som skriker at Hoås er fredet og Drillos yndling nå?) og McDonald ble byttet inn ti minutter før slutt... Og da var byttene brukt opp siden West  varte i 2 minutter.

Fytti katta så dårlig FFK spilte i dag... Ærlig talt så er det bare Wiig som får ståkarakter i dag... Kanskje også Bora.



Lund Hansen var vel ikke så verst i målet heller 

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 aug 05, 00:07
Endret: 30 aug 05, 00:11
Drillo til sin rett, på "galleriet". 
Helt enig, han passer til å sitte der å mimre over forna dar.

Gjentar det som skiller dyktige trenere fra den grå massen er evnen til å forstå spillerne (deres psyke ) samt
evnen til å motivere.
Denne kombinasjonen bringer det beste fram i spillerne og laget, men dessverre eier ikke Drilo lenger denne
evnen. ( Om han noen gang har eid den på klubbnivå).

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 30 aug 05, 03:58
Opprinnelig postet av A.Scheie
Kan hende en profilert trener faktisk er litt mer gjennomtenkt enn en del av oss her på forumet....


Helt ærlig, med den innsatsen som er idag, er det virkelig treneren som bør sparkes først? Jeg skal gladelig "skyte" Drillo jeg, når han fortjener det! Mulig noen mener han fortjener det, men etter dagens innsats så bør ihvertfall spillerne skytes først. Hadde en annen stakkar hatt slik manglende innsats på jobben, så hadde han fått sparken - selv om han eventuelt ikke liker sjefen. Når spillerne begynner å gjøre sitt beste og ting likevel ikke skjer... Da får man gå etter Drillo -og evt Eggen også. Min kilde i spillergruppa (regner med at folk forstå hvorfor jeg ikke kan nevne navn her), påstår ihvertfall at Eggen har mer å si enn det mange her virker å tro. F.eks. blir det påstått at når det gjelder hvilke bytter som skal gjøres har Eggen nesten vel så mye å si....



PS! Bare på forhånd: Nå vil sikkert noen komme til å kalle meg for en av de såkalte "Drillo fantastene". Det er jeg absolutt ikke. Men jeg er ingen Eggen-fantast heller. Jeg ønsker bare å påpeke at det går ann å se at ting er litt mer komplisert enn at Eggen er Rødhette som blir spist av den store stygge ulven Drillo, og at spillerne er den hjelpesløse bestemora som ikke kan gjøre noe fra eller til uansett....


100% enig.
I dag var det kun spillerennes skyld.

 

1. En trener kan ikke ha ansvaret for at spillere ikke gjør den jobben de er satt til.

(kan forlange at de i det minste prøver)

 

2. Men en trener er ansvarlig for en utført handling som ikke gir resultater.

 

 

Mulig vi hadde tapt uansett i dag (Brann ”måtte” ha 3poeng), men resultatet hadde blitt langt bedre om spillerne hadde gjort jobben sin.

 

 

Vil også tiføye at jeg ikke syntes Brann var så gode som mediene skal ha det til.

 

Brann møtte et FFK lag som ”spilte” sin dårligste kamp på… ja, noen år?

 

(vi gjorde dem gode)

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 30 aug 05, 04:08
Opprinnelig postet av Dj Charlie
Opprinnelig postet av A.Scheie
Kan hende en profilert trener faktisk er litt mer gjennomtenkt enn en del av oss her på forumet....


Helt ærlig, med den innsatsen som er idag, er det virkelig treneren som bør sparkes først? Jeg skal gladelig "skyte" Drillo jeg, når han fortjener det! Mulig noen mener han fortjener det, men etter dagens innsats så bør ihvertfall spillerne skytes først. Hadde en annen stakkar hatt slik manglende innsats på jobben, så hadde han fått sparken - selv om han eventuelt ikke liker sjefen. Når spillerne begynner å gjøre sitt beste og ting likevel ikke skjer... Da får man gå etter Drillo -og evt Eggen også. Min kilde i spillergruppa (regner med at folk forstå hvorfor jeg ikke kan nevne navn her), påstår ihvertfall at Eggen har mer å si enn det mange her virker å tro. F.eks. blir det påstått at når det gjelder hvilke bytter som skal gjøres har Eggen nesten vel så mye å si....



PS! Bare på forhånd: Nå vil sikkert noen komme til å kalle meg for en av de såkalte "Drillo fantastene". Det er jeg absolutt ikke. Men jeg er ingen Eggen-fantast heller. Jeg ønsker bare å påpeke at det går ann å se at ting er litt mer komplisert enn at Eggen er Rødhette som blir spist av den store stygge ulven Drillo, og at spillerne er den hjelpesløse bestemora som ikke kan gjøre noe fra eller til uansett....


100% enig.
I dag var det kun spillerennes skyld.

 

 

1. En trener kan ikke ha ansvaret for at spillere ikke gjør den jobben de er satt til.

(kan forlange at de i det minste prøver) 
2. Men en trener er ansvarlig for en utført handling som ikke gir resultater.

 

 

Mulig vi hadde tapt uansett i dag (Brann ”måtte” ha 3poeng), men resultatet hadde blitt langt bedre om spillerne hadde gjort jobben sin.

 

 

 

 

Vil også tiføye at jeg ikke syntes Brann var så gode som mediene skal ha det til.

 

 

Brann møtte et FFK lag som ”spilte” sin dårligste kamp på… ja, noen år?

 

 

(vi gjorde dem gode)

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 30 aug 05, 04:10
Endret: 30 aug 05, 04:11

Mulig det kan virke provoserende at Drillo gliste etter tapet, men GÅ AV DRILLO! Var litt drøyt.

 

 

Må innrømme at jeg gliste selv etter kampen… Hvorfor? Ingen godt svar på det, men jeg ser komikken i dette: 
”Vi skulle gå ut i høyt press, men ble det motsatte”

 

Må også jeg ga av som supporter?

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 30 aug 05, 05:59
Opprinnelig postet av Dj Charlie

Mulig det kan virke provoserende at Drillo gliste etter tapet, men GÅ AV DRILLO! Var litt drøyt.

 

 

 

Må innrømme at jeg gliste selv etter kampen… Hvorfor? Ingen godt svar på det, men jeg ser komikken i dette: 
”Vi skulle gå ut i høyt press, men ble det motsatte”

 

Må også jeg ga av som supporter?



i.flg. en del av de genitale (rett stavet ja, så slipper jeg bruke ufine ord) supporterne her inne så må du nok gå av som supporter ja, beklager at din jobb på trubunen ikke var god nok. Du var ikke i stand til å få gutta til å prestere, du klarte ikke å "trigge" dem mentalt, du fikk ikke ut det beste hos disse feterte guttevalpene som løper rundt med fotballsko...

Jeg smilte selv når kampen var over, men det var mest fordi jeg var så oppgitt over prestasjonene til gutta. Nok en gang taper jeg ei kasse brun brus fordi FFK f*** ikke klarer å spille fotball, eller noe som i det minste ligner. Jr på snart 3 år har bedre mottak og pasningsfot en det mange av spillerne viste i går, ja for ikke å snakke om glød. Jr lyser opp bare pappa skal spille fotball og vil gjerne være med. 

Så Drillo/Eggen, trenger du/dere spiller(e) med glød og pasningsfot så slå på tråden da, jeg kan formidle beskjeden, og jeg vet det er flere av gutta i barnehagen som vil være med...

Samma kan det være, de av dere som skylder på Drillo kan dra hue ut av ræva eller det hølet dere har pressa det inn i, for det er ikke Drillo sin feil detta, dersom treneren skal ha skylda så er Eggen og Ahlsen like store syndere. Nå må dere gjerne hevde at Drillo har siste ord, men tror dere ikke at alternativene diskuteres? Det er i allefall naivt å tro at EO/KTE/PEA ikke står sammen om enhver avgjørelse...Den neste avgjørelsen de bør ta er angående vraking av spillere, for det bør statueres eksempler nå...

---------------------------

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 30 aug 05, 10:17
Vi snakker samme språk, KeJ

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 30 aug 05, 10:24

Ikke hver dag, la meg trykke din hånd, eller som Klokan ville sagt det, la oss ta en øl

---------------------------

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 aug 05, 10:56
Endret: 30 aug 05, 10:56
vraking av spillere ute av form har IKKE blitt gjort til nå. hoås har spilt snart èn sesong med stabilt dårlig form. statuer eksempler som flere nevner....



ser gledelig at spillere som blixt, ramberg og hoås varmer benken neste kamp, de er svake både hjemme og borte. en annen meget svak bortespiller er kvisvik, fryktelig borte, men knallgod hjemme. enerly er jeg så inni gamperæva forbanna på om dagen, sett gjerne inn en sulten tarik. kapteinen vår gir FAEN utpå der! han skal liksom gå foran og spre kampvilje innad i laget....bærer ikke kapteinsbindet med respekt, det er helt sikkert....piiroja spilte dass igår han også, men han PRØVDE faktisk. gi han eller bora kapteinsbindet umiddelbart!!



forøvrig hørte jeg eggen gang på gang skrek ut til spillerne sine igår: prat gutta, snakk med hverandre. nøkkelord for gårsdagens 11er...de holder kjeft i 90min, kun småbitching til hverandre. vi kunne trengt en martin andresen som kjeftet medspillerne huden full. så neste kjøp bør vi hente en vinnie jones type, en fotballspiller helt uten ferdigheter men som dog klarer å bruke kjeften fornuftig utpå der..



ønsker denne 11ern til enga kampen(hvis west er klar)



ALH (selvsagt!)


jonna   piiroja    bora   bertil


tarik      røn   brenne   kvisvik


wiig    west



røn, tarik og brenne vil løpe så utrolig mye mer enn den midtbane 4ern vi hadde i bergen.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 30 aug 05, 12:45

Helt enig bateman! BENK vrakgodset! Ut med Ramberg, ikke prestert i år! Ut med Blixt, for dårlig rett å slett! VEKK med Hoås, hvertfall til han kan begynne å prestere! La ham få spille i 3 div!  Tviler på han herjer der heller.. Får vi da inn 3 sultne spillere som VIL, så spiller det ikke en dritt role om disse ikke er "like gode" som de andre, bare de tar ut det de har å JOBBER! Hjelper ikke når spillere vet de har klippekort!

Når det er sagt, så har vi en utrolig dårlig bredde i stallen! men jeg ser gjerne at peters, mcdonald å Toth får prøve seg i neste kamp!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 30 aug 05, 13:07
Tapet mot Brann er ikke Drillo sin skyld alene.
Vi må se på dette som en overkjøring og bli ferdig med det.

Vi må gjøre en ting og det er å samle alle tanker, krefter og følelser inn på å slå Vålerengen IF.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 aug 05, 13:16

Greit nok, dere som forsvarer Drillo.
Treneren bør nok ikke alltid lastes dersom det er en eller to spillere som er umotiverte.
Ingen kan klare å skape motivasjon hos spillere / arbeidere som ikke vil!!!
Greit nok.
MEN  når et helt lag opptrer umotivert, mener jeg at det er på  trenersiden det svikter..
Hvorfor mener jeg at dette kan ha noe med Egil Olsen å gjøre?
Jeg kan ikke vite det, men jeg sammenligner motivasjonen fra fjorårets høstsesong .
Den er endret.
Hva annet er endret.
Trener!
og mange spillere.
Dersom det ikke er trener, må det være dårlig innflytelse fra nye spillere som flere er blitt
innhentet av nevnte trener.


---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 30 aug 05, 13:26
Opprinnelig postet av dracula

Greit nok, dere som forsvarer Drillo.
Treneren bør nok ikke alltid lastes dersom det er en eller to spillere som er umotiverte.
Ingen kan klare å skape motivasjon hos spillere / arbeidere som ikke vil!!!
Greit nok.
MEN  når et helt lag opptrer umotivert, mener jeg at det er på  trenersiden det svikter..
Hvorfor mener jeg at dette kan ha noe med Egil Olsen å gjøre?
Jeg kan ikke vite det, men jeg sammenligner motivasjonen fra fjorårets høstsesong .
Den er endret.
Hva annet er endret.
Trener!
og mange spillere.
Dersom det ikke er trener, må det være dårlig innflytelse fra nye spillere som flere er blitt
innhentet av nevnte trener.




Vell, la oss ta Sarpsborg og Lasse Trulsen, du finner få trenere i Norge i dag, foruten Keiko da, som brukes stemmen så mye på sidelinja, og se hva som skjer. Er ikke spillerne motivert eller skikket til å utføre oppgaven hjelper det lite å kauke fra sidelinja...

Og dersom du ikke har fått det med deg så kauker Eggen like mye om ikke mer i år enn på samme tid i fjor, så Dracula, få opp øya, ta av deg Antidrillo-brillene og oppfør deg som en mann av det kalibret du er... Du bruker nesten enhver anledning til å sverte Drillo, og det virker som om du glemmer at han ikke er alene om resultatene... Det er spillerne som trenger enn oppstramming, men skal være enig med deg i at trenerteamet i dag kanskje ikke er kapable til jobben selv om jeg finner det ganske utenklig...

---------------------------

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 aug 05, 13:51
Endret: 30 aug 05, 13:52
KEJ, Kauking er ikke motivering!!!!!!!!!!!
Motivering foregår hovedsaken i garderobe, på trening i samtaler både kollektivt og under fire øyne.
MAO den foregår i de kamre som verken du eller jeg har tilgang til.

Når det gjelder mitt syn på Egil Olsen, er det klart.
Han har gjort en meget bra jobb med landslaget.
Var der ett funn for Norge og NFF.
Dessverre mente jeg tidligere ( før 2004) at han ikke hadde på langt nær de samme kvalitetene som klubbtrener,
det mener jeg enda.






---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 18 sep 05, 21:21

Tar opp denne tråden igjen. Mannen bør nå se sitt ansvar å gå!!!!! Alle lider under denne mannen. Gløden, gleden og gnisten er drept etter at denne mannen tok over. Se f.eks kvisvik. Har vært en skygge av seg selv. det kan ikke være tilfeldig, det nekter jeg å tro. Folk kan mne hva de vil nå men dette er det eneste rette. For noe må gjøres. Det må komme en reaksjon som viser spillere, trenerteam, supportere og alleandre at FFK mener alvor og ikke er til å kødde med!!
Denne endringen er det ledelsen som må gjøre ved å sparke Drillo! Det er hva andre klubber gjør når reasultatene har utenlitt over en lengre periode. Det må jo være komatilstand hvis de skal vente til etter sessongen med å bytte hovedtrener så lenge de skal bytte allikevel. Tror det er mye av grunnen til at det ikke fungerer. Spillerne har en trener de vet skal bort innen kort tid(som hovedtrener).

---------------------------

jorhan


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 18 sep 05, 21:34
Opprinnelig postet av A.Scheie
Helt enig! La oss rule ham i tjære og fjær og kjeppjage ham ut av byen!! Vi så jo i kampen mot Rosenborg at spillerne kan mye bedre enn dette her. At de ikke yter bedre enn dette her er ene og alene Egil Olsen sin skyld. La oss sette opp statuer av spillerne som gjør sitt beste borte mot Brann. At ikke de taper mer med en så udugelig trener er jo deres fortjeneste! Jeg priser ihvertfall høyere makter for at vi ikke spilte 4-5-1 ihvertfall. Da hadde det blitt opprør fra spillerne og tosifret antall baklengs!



Er det totalt ulovlig i å være kritisk til noe som helst innen FFK?!?! Treneren skal være selve hærføreren! Se på kampene i England idag blant annet! Benitez står mer å kommuniserer å kommanderer spillerne i løpet av 10 min enn Drillo har gjort i HELE år! Når treneren er så ufattelig slækk, så smitter nok det fort over på spillerne! Ta nok en gang ved målet til Brian i Skien, hva gjorde Drillo? Gikk han å klappet for målet? Sa han det var bra jobba? Så han glad ut?? NEI, han satt dønn i ro på benken og noterte noe! 
For å sette det på spissen skulle det ikke forundre meg om han noterte at han må huske å be Brian slutte å drible seg fremover alene...!

Nei, Tror det beste for alle nå hadde vært om han rett å slett bare trakk seg helt tilbake! EN trener er tingen!

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 18 sep 05, 21:37
Endret: 18 sep 05, 21:50
Nå har FFK 4 tap og 1 uavgjort på de fem siste. Dette går rett ned dersom vi ikke gjør noe nå. Vi har ikke tid til å vente - straks er det for sent.

Eggen og Drillo skal bytte roller etter sesongslutt - men hvorfor vente til sesongslutt? Det er nå vi trenger å få laget på beina igjen.

Drillo klarte ikke å styrke laget i sommer. Han gjør merkelige spillerprioriteringer. Og han klarer tydeligvis ikke å motivere spillerne til å yte - og formkurven stuper nedover. 

FFK er høstens taperlag. Bare Rosenborg(!) er dårligere.

Eggen bør ta over som hovedtrener umiddelbart! Drillo bør være proff nok til å se at NÅ er tida inne for et trenerbytte i klubben.

---------------------------

www.carlberner.no


abelone369

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 sep 05
Innlegg: 18

Lagt til: 18 sep 05, 21:39
Synes trenertrioen vår ofte prioriterer feil når det gjelder spillere på banen. Dette gjelder ikke bare Drillo, men også de to andre. Mot Tromsø kunne kanskje ikke så mye vært gjort annerledes, ettersom mange spillere av ulike grunner var ute. 

Allikevel, det er for enkelt å skylde på treneren - dette må spillerne ta på sin kappe - desverre!!! Skulle ønske den samme "gøts`en" og pågangsmotet som høstsesongen ifjor. Plassen henger i en tynn tråd nå,men håpet er fortsatt oppe!!

---------------------------

Hvaskjera?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 sep 05, 21:40
Er så enig, nå må noen grep gjøres. Det eneste grepet Fredrikstad kan gjøre er å sparke Drillo.
Nå er det bare Molde og Rosenborg som har sluppet inn flere mål enn oss. Det Fredrikstad håpet på
med annsettelsen av Drillo, var å få ett sikkert forsvar, det har vel aldri vært mer usikkert enn det er nå.
Og offensivt det tenker vel ikke Drillo i det hele tatt.
På dire siste kampene, har vi scoret 1. mål og sluppet inn11. Da sier det seg selv, at det må gjøres noe

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 19 sep 05, 11:21
Opprinnelig postet av abelone369
Allikevel, det er for enkelt å skylde på treneren - dette må spillerne ta på sin kappe - desverre!!! Skulle ønske den samme "gøts`en" og pågangsmotet som høstsesongen ifjor. Plassen henger i en tynn tråd nå,men håpet er fortsatt oppe!!


Spillerne må ta sin del av ansvaret - såklart! Men Drillo har gjennom sesongen gjort for mange rare valg. Og han viser nå at han ikke klarer å snu trenden.

Eggen og Drillo skal uansett bytte roller ved sesongslutt - hvorfor ikke bytte umiddelbart?

Jeg sier ikke at Drillo skal sparkes ut døra og jages ut av byen, men Drillo kan godt trappe ned til den rollen han uansett skal ha fra sesongslutt, det kan han gjøre nå. 

Finnes det argumenter for at han skal fortsette som hovedtrener ut sesongen?


---------------------------

www.carlberner.no


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 sep 05, 11:43
Er så møkka lei av fotballtrenere / bedriftsledere som hele tiden prøver å bortforklare alt som ikke 
går på skinner.
De er ofte de første til å ta æren når det lykkes, men ved "fadeser" er skylden bestandig noe utenfor de sjøl!!!!!!
Derfor Egil Olsen vær voksen, ta ditt ansvar.
Innrøm at i år har du feila.
Først da kan du bidra til å snu skuta, for da får du respekt.

Det å innrømme feil er vel kanskje den største menneskelige egenskapen, spesielt når en prøver å rette det opp!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Nikkon

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 sep 05
Innlegg: 9

Lagt til: 19 sep 05, 12:03
Drillo er ræva! KT Eggen er ræva! PE Ahlsen er ræva! FFK er ræva... Spillerne mangler totalt selvtillit! Ikke uten grunn! Makan til møkkafotball FFK har spilt i år!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 sep 05, 12:14
dere tror at neste år blir bedre bare for at eggen tar over.. da har dere glemt at eggen vil samarbeide med drillo... Dette er verken drillo,eggen eller Ahlsen sin feil.. ikke FFK styret heller..   Ingen skal verken gå av eller sparkes... skal vi ungå nedrykk trenger eggen,drillo og Ahlsen....  det er vel spillere som er nødt til å gå i seg selv... til helga vinner vi

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 19 sep 05, 14:10
Opprinnelig postet av mygg
Spillerne må ta sin del av ansvaret - såklart! Men Drillo har gjennom sesongen gjort for mange rare valg. Og han viser nå at han ikke klarer å snu trenden.

Eggen og Drillo skal uansett bytte roller ved sesongslutt - hvorfor ikke bytte umiddelbart?

Jeg sier ikke at Drillo skal sparkes ut døra og jages ut av byen, men Drillo kan godt trappe ned til den rollen han uansett skal ha fra sesongslutt, det kan han gjøre nå. 

Finnes det argumenter for at han skal fortsette som hovedtrener ut sesongen?


er veldig enig i det du skriver her!

det viktigste nå er egentlig ikke å fordele skyld og overanalysere hva som har gått galt så langt i sesongen. hvorvidt vi skal legge skylden på spillerne eller treneren kan vi ta ved sesongslutt.

spørsmålet nå er: hvordan plukker vi flest mulig poeng på de fem siste kampene? jeg tror svaret ligger i at drillo og kte bytter roller umiddelbart. dette kan gi en kortsiktig effekt av "nytt håp" og "ny guts". og hvem bryr seg vel egentlig om at dette er en kortsiktig effekt så lenge det kan redde oss plassen og rollene neste år er spikra uansett?

---------------------------

med ffk til champions league!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 19 sep 05, 14:29
Ingen kan skrike etter Eggen nå ! han har vært 100% tilstede i hele år. Og drillo og eggen er rimelig godt sammkjørt.
Trener-teamet er bra, desverre har vi ikke 2 tippeligalag å plukke spillere fra..(som RBK). Få stablet et "helt" lag på beina, så gåre.
Drillo advarte mot det vanskelige 2.året.

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og korps-trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 25 sep 05, 19:37
Opprinnelig postet av knut
spørsmålet nå er: hvordan plukker vi flest mulig poeng på de fem siste kampene? jeg tror svaret ligger i at drillo og kte bytter roller umiddelbart. dette kan gi en kortsiktig effekt av "nytt håp" og "ny guts". og hvem bryr seg vel egentlig om at dette er en kortsiktig effekt så lenge det kan redde oss plassen og rollene neste år er spikra uansett?


NÅ er det på tide! Drillo må trekke seg tilbake nå!

---------------------------

www.carlberner.no


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 25 sep 05, 19:38
Hvis det hjelper at KTE settes inn umiddelbart - GJØR DET.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 25 sep 05, 19:38
Opprinnelig postet av mygg

NÅ er det på tide! Drillo må trekke seg tilbake nå!



Nå er det for sent! We are going DOWN!!

---------------------------

Supporter, faktisk :)


remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 25 sep 05, 19:42
Opprinnelig postet av Brukernavn
Ingen kan skrike etter Eggen nå ! han har vært 100% tilstede i hele år. Og drillo og eggen er rimelig godt sammkjørt.
Trener-teamet er bra, desverre har vi ikke 2 tippeligalag å plukke spillere fra..(som RBK). Få stablet et "helt" lag på beina, så gåre.
Drillo advarte mot det vanskelige 2.året.


Helt enig. Tror heller ikke Spilelrgruppa er moden nok. Mangler guts. BLir altfor hgøye på pære så fort suksessen kopmmer, jf å få Kvisvik på laget, knuse RBK... Hjelper heller ikke at Markus ble solgt... 

Frykter at Drillo har blitt presset litt for langt vekk fra sin ønskede stil, slik at han ikke har klart å rendyrke den.

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 25 sep 05, 19:47
Opprinnelig postet av keiko99
dere tror at neste år blir bedre bare for at eggen tar over.. da har dere glemt at eggen vil samarbeide med drillo... Dette er verken drillo,eggen eller Ahlsen sin feil.. ikke FFK styret heller..   Ingen skal verken gå av eller sparkes... skal vi ungå nedrykk trenger eggen,drillo og Ahlsen....  det er vel spillere som er nødt til å gå i seg selv... til helga vinner vi


Tror dessverre det er for sent uansett.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 sep 05, 19:58
Slik jeg ser det har ikke Drillo tilført FFK en eneste ting, ikke en dritt, det eneste er at vi har blitt dårligere i forsvar, det eneste jeg trodde Drillo skulle gjøre bedre i klubben.

Nå er det på tide at ledelsen viser at ingen er større enn klubben og sparker den gamle nissen, for noe må gjøres, for vi blir bare verre og verre ser det ut som. Og nå vil jeg ikke høre at han skal trøste spillerne eller at noen her inne sier at innsatsen var bra. Når du taper 4-0, 4-0, 2-0, og 4-1 så er har ikke innsats en dritt å gjøre, det er for dårlig uansett hvordan du ser på det.

Etter Rosenborgkampen har vi vært en gresk tragedie. Hadde enda Myhre vært her ennå, så kunne han i det minste ha gjort noe med forsvaret, men han forsvant jo etter, ja nettopp, Rosenborgkampen.

Neste kamp bør vi supportere reagere kraftig, nå får det være nok snillisme ute og går, nok er nok. Dem skulle blitt kjeppjaget til Moss med slik innsats. Det skal være en ære for de å spille i den drakta, ikke en selvfølge, ikke en hvilken som helst annen jobb, en ære! Vi møter opp i store antall til hver kamp, betaler en av de dyreste billettprisene i Norge på et av de dårligste stadionene i Norge for å bli pissa på at spillerne? Det er en hån mot oss supportere at de holder det på sånn.

Aalesund hadde ikke vunnet en kamp borte, før eller senere måtte det jo komme en seier, men mot oss som har samme utgangspunkt som dem? Og 4-1? 

Enerly & Co, enten får dere gjøre ord til handling, eller så får dere finne noe annet å gjøre. Det holder ikke å stille opp til rett tid på jobben, du må også gjøre noe mens du er på jobb.

Ses om en uke folkens, håper ting har roet seg ned da.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 sep 05, 20:08
40 mål i maklengs sier vel alt om Drillo, vi er det laget som har sluppet inn mest mål, fy faen Drillo. Gå av

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 25 sep 05, 20:29
Forandringer må til. Helst drastiske!

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 25 sep 05, 20:41
jepp..Tror nok engang Drillo ryker i klubbfotball..På Landslag slipper han den daglige kontakten med spillerene
Virker jo helt søk sosialt sett.Sta og egen og klokketro på RV.. Tror ikke Eggen får lov til siste ord der nei..

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 25 sep 05, 20:44
Opprinnelig postet av remtan
Opprinnelig postet av Brukernavn
Ingen kan skrike etter Eggen nå ! han har vært 100% tilstede i hele år. Og drillo og eggen er rimelig godt sammkjørt.
Trener-teamet er bra, desverre har vi ikke 2 tippeligalag å plukke spillere fra..(som RBK). Få stablet et "helt" lag på beina, så gåre.
Drillo advarte mot det vanskelige 2.året.


Helt enig. Tror heller ikke Spilelrgruppa er moden nok. Mangler guts. BLir altfor hgøye på pære så fort suksessen kopmmer, jf å få Kvisvik på laget, knuse RBK... Hjelper heller ikke at Markus ble solgt... 

Frykter at Drillo har blitt presset litt for langt vekk fra sin ønskede stil, slik at han ikke har klart å rendyrke den.


En klubb har 1 stk hovedtrener, så Eggen har nok langt mindre å si i år enn i fjor. Jeg håper at Drillo får fyken imorgen selv om jeg tviler på om Arve har guts nok til dette. Eggen burde ta over umiddelbart. Dette kan ikke fortsette lengre! Drillo må gå nå!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 25 sep 05, 20:44
Hvis ikke ledelsen er voksne nok til å gjøre forandringer nå, da har vi et lederproblem. Vi mangler alt og mest av alt spilleglede.  Til og med en blind mus ser at det er noe som er riv ruskende galt. Så Drillo det er bare en ting å gjøre........ TRE AV.......

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 25 sep 05, 20:44
Opprinnelig postet av Brukernavn
Ingen kan skrike etter Eggen nå ! han har vært 100% tilstede i hele år. Og drillo og eggen er rimelig godt sammkjørt.
Trener-teamet er bra, desverre har vi ikke 2 tippeligalag å plukke spillere fra..(som RBK). Få stablet et "helt" lag på beina, så gåre.
Drillo advarte mot det vanskelige 2.året.



Tror desverre ikke Eggen har en dritt han skulle ha sagt. >Selv sa han jo i pausen att han viste ikke hva som ble sagt i garderoben. Han har en slik rolle at hans oppgave er å prate med de som eventuelt skal byttes inn.

Nei
Drillo er for "stor" i egne øyne til og høre på en i hans øyne "jypling" av en læregutt som Eggen.

Og for Kamma scorer Ringberg   :::::::::::::::::::::

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 sep 05, 20:51
Ta med Arve i samme dragsuget

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 25 sep 05, 20:54
Ikke hovering, men dette er slik DRillo har stått fram i klubbfotball.
Synes egentlig at Drillo bare er et symptom på en klubbeldelse som ikke fungerer, uten en stor pengesekk.
(Les gjerne TerjeH).
Ser en på de grep som er gjordt med ny ansettelser & innkjøp så er det vel bare Bertelsen som har holdt mål.
Kvisvik inkludert ( han har jo sagt m/glimti øyet, men...)ikke høynet kvaliteten på laget. Laget er heller sv ekket eller de siste salg / gratis overgang.
Nei dette hadde jeg faktisk ikke trodd!!!!!!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 25 sep 05, 20:54
Arve? Hvem Arve?! Å ja han som ikke viser trynet sitt når ting går galt.........

---------------------------

En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.



Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340