Husk meg
Brukernavn
Passord

Rask, raskere, Bertelsen!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 24 aug 05, 00:04
Endret: 24 aug 05, 00:15
«Bertie» brukte 4,67 sekunder på 40-meteren, noe som plasserer ham blant de aller raskeste norsk fotballspillere gjennom tidene.

Faktisk er ikke mandagens testresultater det beste han har fått notert. På toppidrettssenteret i Oslo, har han tidligere oppnådd 4,64. Og som 6.klassing ble han klokket inn på 7,00 på 60 meter.

– Det er vel ikke feil å si at vi trolig har den raskeste forsvareren og angrepsspilleren i landet, sier Egil Drillo Olsen. Han sikter naturligvis til Brian West, som ikke tok testen av frykt for at han kan pådra seg en strekkskade.

– Men alle vet hvor fort han kan løpe, humrer Drillo.

Les mer hos f-b.no

Nesten synd at Brian ikke løp! =) Bertelsen må nesten være FFKs beste kjøp... Kanskje faktisk sammen med Brian?

---------------------------

Ansvarlig redaktør


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 24 aug 05, 00:10
Kanskje Brian ikke tok sjansen på å løpe i tilfelle at testen viste at han ikke var raskest likevel.
Men moro å vite at vi har noen av de kjappeste i tippeligaen. Ble faktisk overrasket av at PAC var såpass kjapp. Men det var moro lesning.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 24 aug 05, 00:16
Endret: 24 aug 05, 00:19
Dette er sakset fra Fædrelandsvennen, hvor de bl.a skryter av  Starts raske spillere. Videre sies det følgende:

PS! Lyns Ezekiel Bala har norgesrekorden for fotballspillere på 40 meter. I vinter løp han på 4,67 sekunder. Det er raskere enn John Carew (4,70) og Rune Bratseth (4,74). Det opplyser fotballansvarlig Rolf Magne Walstad på Norges Toppidrettsgymnas - som mener en spiller må løpe under fem sekunder på 40 meter for å defineres som rask

Bertelsen er altså Norges kjappeste fotballspiller på linje med Ezekiel Bala.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 aug 05, 00:40
bertelsen er sjef!

ffk_4ever!

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 aug 05
Innlegg: 4

Lagt til: 24 aug 05, 08:35
Hei..

Syns Bertie burde spille midtbane.. Han er jo veldig rask,oxo spilte han veldig bra på treningskampen mot Moss. Da spilte han midtbane! Han r FFKs raskeste spiller!
Klem

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 24 aug 05, 10:37

vi har jo ikke all verdens av alternativer på venstreback da....

---------------------------

med ffk til champions league!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 24 aug 05, 10:42
Dessuten bør kanskje Raymond Kvisvik få spille venstre midtbane....


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 aug 05, 14:25
Opprinnelig postet av ffk_4ever!
Hei..

Syns Bertie burde spille midtbane.. Han er jo veldig rask,oxo spilte han veldig bra på treningskampen mot Moss. Da spilte han midtbane! Han er FFKs raskeste spiller!
Klem


Det kunne vært artig å sett dette laget i en 3-5-2 formasjon. Med Vidar Martinsen som ny forsterkning og med Bertelsen på sentral midtbane, hvor vi jo mangler en rask motor og ballvinner.
--------
Lund Hansen
-------
Vidar Martinsen
Piiroja
Bora
-------
Enerly
Jonna
Bertelsen
Brenne
Kvisvik
-------
West
Hoås/Tóth

---------------------------

FFK på toppen i 2006


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 24 aug 05, 15:21
Endret: 24 aug 05, 15:22
SnæbbusA1, joda jeg liker mange av tankene dine, denne også.
Hadde vært en meget spennende lagoppstilling, bare ikke sett hoås/Toth.
Vil la Toth forsøke seg fra start jeg.

Men tror du at Proffesoren hadde våget noe så offensivt da??

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 24 aug 05, 15:41
vet ikke så mye om farta til han "derre nye" dere snakker om, men jeg vil påpeke hvor mange ganger bertie har redda resten av forsvaret ved å løpe opp baller i år. uten bertie i forsvar kunne det blitt veldig stygge sifre i lillestrøm (som et eksempel). nei vi trenger raske sidebacker for å utfylle den enste mangelen til et av tippeligaens beste stopperpar.

men jeg er også enig i at bertie kunne komme godt ut av en midtbanerolle. jeg ville likevel brukt bertie som indreløper. da hadde vi hatt to kjappe indreløpere med stor løpskapasitet i brenne og bertie. så kunne jonna (evt ramberg) styrt skuta, og strødd baller sentralt.

---------------------------

med ffk til champions league!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 aug 05, 20:27
Opprinnelig postet av dracula
SnæbbusA1, joda jeg liker mange av tankene dine, denne også.
Hadde vært en meget spennende lagoppstilling, bare ikke sett hoås/Toth.
Vil la Toth forsøke seg fra start jeg.

Men tror du at Proffesoren hadde våget noe så offensivt da??


Er egentlig enig med deg, samtidig som jeg tror Hoås har mye mere inne enn det han har fått vist. Felles for både Hoås og Tóth tror jeg er at de begge i øyeblikket er litt usikre og utrygge.
Eggen har jo prøvd 3-5-2 noen ganger og de to snakker jo sammen, så det er vel ikke utenkelig at Drillo også kan prøve noe sånt.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 25 aug 05, 11:52

Svært så enige vi er i mange ting nå da, SnæbbussA1!
Tror også at Hoås har potensiale, men mitt spørsmål hele tiden er om han klarer / er villig til å utvikle det.
Har tidligere sammenlignet med Jostein Flo, som også var i skyene etter sine første kamper på toppnivå.
Han stagnert inntil han forstå at potensiale er noe man må jobbe med.
Tilbake til Hoås jeg opplever at han pr.idag ikke ser sine egne "begrensninger", ei lytter til kritikk.
Kritikk som ikke bare kommer tilsyne her på forumet, men som også "bertie" ga uttrykk for etter AAFK kampen.
Ps Ringberg (vet at her er vi inne på ett av våre skjæringsfelt) ga uttrykk for det samme da han vel uttalte noe om stasjonere breddeholdere.

Tror helt sikkert at Eggen vil prøve 3-5-2, om ikke før "muppett -galleriet" er på plass.
Må tirre deg litt vet du!!!!!!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340