Ny FFKSupporter.net!
---------------------------
FFK til Royal League
Må si jeg ble imponert over det nye designet, men det er et par småting jeg ikke er like fornøyd med.. Synes det var bedre når svar-ruten lå under resten av tråden, slik at man underveis i skrivingen kunne lese de siste innleggene. For meg med ekstremt dårlig hukommelse var ihvertfall det kjekt.
Dessuten håper jeg fargene øverst på siden blir litt mer nyansert, slik at man kan se hva det står der. Fant så vidt ut hvor jeg skulle logge inn hen.
Og dette med bilde under id. Om man legger inn et svært bilde der, vil da bilde ligge som et stort bilde og forskyve siden eller vil det bli krympet?
Men tross dette, synes siden ble meget fin! Virker ryddig og oversiktelig, noe jeg setter som høyeste pri...
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av Julekake
Må si jeg ble imponert over det nye designet, men det er et par småting jeg ikke er like fornøyd med.. Synes det var bedre når svar-ruten lå under resten av tråden, slik at man underveis i skrivingen kunne lese de siste innleggene. For meg med ekstremt dårlig hukommelse var ihvertfall det kjekt.
Dessuten håper jeg fargene øverst på siden blir litt mer nyansert, slik at man kan se hva det står der. Fant så vidt ut hvor jeg skulle logge inn hen.
Og dette med bilde under id. Om man legger inn et svært bilde der, vil da bilde ligge som et stort bilde og forskyve siden eller vil det bli krympet?
Men tross dette, synes siden ble meget fin! Virker ryddig og oversiktelig, noe jeg setter som høyeste pri...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Utvikler og Medeier.
Dette er ikke mulig på grunn av den mye trådet-funksjonen. Heretter er det viktig at du trykker "svar" eller "sitere" på akkurat det innlegget du hovedsaklig svarer til. Dette gjør at man kan se hvem som svarer hvem på trådet visning.
Sitter du på dårlig skjerm? ;)
Bildene blir selvsagt krympet og vi har en maksbredde. Husker ikke helt hva den er eller om vi har innført en makshøyde enda.
Godt du er litt fornøyd i alle fall! :)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
knallbra!førsteinntrykket er usedvanlig bra,selvsagt små ting som kan rettes på som nevnt, men alt i alt en kraftig forbedring av det gamle.må legge til at sifferkonkurransen har fått et kraftig ansiktsløft!meget imponerende!bare synd den ikke er opdatert siden 13runde...jeg la inn resultatene for runde 15 & 16 på det gamle forumet,synd hvis det bare er blitt slettet...på linken Siffertips - resultater står det jo at vi har spilt 16runder,men den sammenlagt lista er ikke oppdatert lenger enn runde 13.
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av keiko
Nja det er vel noe bedre, men å skifte mail add eller forandre på nick er forsatt ikke mulig.
Stemmer det, og sånn tror jeg vi fortsetter å ha det... Vil du bytte nick eller mail er det bare å sende oss en mail, eller poste det i f.eks, denne kategorien i forumet.
Utvikler og Medeier.
Opprinnelig postet av bateman
knallbra!førsteinntrykket er usedvanlig bra,selvsagt små ting som kan rettes på som nevnt, men alt i alt en kraftig forbedring av det gamle.må legge til at sifferkonkurransen har fått et kraftig ansiktsløft!meget imponerende!bare synd den ikke er opdatert siden 13runde...jeg la inn resultatene for runde 15 & 16 på det gamle forumet,synd hvis det bare er blitt slettet...på linken Siffertips - resultater står det jo at vi har spilt 16runder,men den sammenlagt lista er ikke oppdatert lenger enn runde 13.
Er bare enkelte som er for late til å legge det inn.. men det kommer.. ingenting er slettet
Utvikler og Medeier.
Opprinnelig postet av morten
Bytt mail add min til post@keiko99.net bytt nicket mitt til keiko99.. jeg har brukt det nicket hos dere før som dere sperret for lenge siden, men jeg ønsker nicket tilbakeOpprinnelig postet av keiko
Nja det er vel noe bedre, men å skifte mail add eller forandre på nick er forsatt ikke mulig.
Stemmer det, og sånn tror jeg vi fortsetter å ha det... Vil du bytte nick eller mail er det bare å sende oss en mail, eller poste det i f.eks, denne kategorien i forumet.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Utvikler og Medeier.
Opprinnelig postet av morten
Sånn... da var det gjort..takk for den
Dette så virkelig flott ut.
GRATULERER.
Men som den trege typen jeg er trenger jeg vel litt tid for å venne meg til det nye forumet.
Men pytt, pytt
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
itte gærli detta :)
Litt early release kanskje eller?
En ærlig FFK supporter!
03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914