Ny FFKSupporter.net!
Jøss, så fint det så ut her nå, da!
Og ble virkelig jeg førstemann til å lage ny tråd? :D
Er veldig til å gratulere om dagen, men det er vel på sin plass igjen, vel. Ser veldig bra ut i første øyekast.
Så blir det spennende å se om alle er like flinke som deg med å poste i riktig forum fremover... Håper det skal gå greit med inndelingen og at ting blir noe mer oversiktlig.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ja. Du var ganske rask der :)
Velkommen alle sammen til FFKsupporter.net :: Divisjon v2.0
Det er bare å lese mer om åpningen av den nye siten under nyheter
Sjefskodærn
Weee... Innlegg #100
Utvikler og Medeier.
Ja, dette var jo veldig oversiktlig og greit. Synes dere har gjort en god jobb her. Det endelige resultatet blir spennende.
Litt skuffende å bare være knøttelagsspiller,da... Kommer seg vel etterhvert, håper jeg.
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Rett og slett konge... fikk jo en sniktitt når Holters la ut ei sie tidligere, men dette var bra
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Any given sunday
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
du fant noe å klage på med en gang?
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Hehe, lurte på selv hvilken side jeg hadde tastet meg inn på med en gang, og hva de hadde hatt i lunsjen her nede. Men har sittet og utforsket litt nå, og kan bare si at dette blir kjempebra, gett. Stilig med muligheten til å se på debattene i trådet form og greier.
Om et par dager er vi vant til det.
Dette så rett og slett veldig bra ut!! All honnør til dere som har jobba lenge med dette....
Men en ting stussa jeg litt over....hadde det vært mulig å få det til slik at linkene på fotballnyhetene åpnet seg i et eget vindu? Mulig bare jeg som foretrekker det slik da...
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Opprinnelig postet av Røvern
Dette så rett og slett veldig bra ut!! All honnør til dere som har jobba lenge med dette....
Men en ting stussa jeg litt over....hadde det vært mulig å få det til slik at linkene på fotballnyhetene åpnet seg i et eget vindu? Mulig bare jeg som foretrekker det slik da...
Hold shift inne og trykk på linken. Da åpnes den i et nytt vindu.
Hyggelig med positive tilbakemeldinger så langt!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Gratulerer alle dere som står bak denne nye siden. Den har blitt veldig bra. Og veldig rask! Og artig med bilde under bruker-id også. (og jeg som trodde at marle var hunkjønn
Ser at jeg tross min alder er juniorspiller. Får ta det som et kompliment
Opprinnelig postet av aavdst
Gratulerer alle dere som står bak denne nye siden. Den har blitt veldig bra. Og veldig rask! Og artig med bilde under bruker-id også. (og jeg som trodde at marle var hunkjønn
Ser at jeg tross min alder er juniorspiller. Får ta det som et kompliment
Hehe.. er ikke noe mann nei..
Det med at du er juniorspiller går utifra hvor mange innlegg du har hatt... Om du ikke skjønte den..
Sjefskodærn
Opprinnelig postet av ajg
Gratulerer med ny side! Jeg må dessverre si jeg er litt skuffet. Synes det er gjort for store endringer i forhold til den enkle siden man hadde tidligere. Men, men, man vender seg vel til dette etterhvert også.Ta deg sammen da! Du er jo bare negativ til alt nytt!
FFK til Royal League
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914