Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK = Moss

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 25 jul 05, 23:10
Bare en kuriositet, men FFK anno idag kunne vært et godt Mosselag for noen år tilbake

1. Myhre
2. Czwartek
3.
4. Trondsen
5. Petersen
6. Ramberg
7. Enerly
8. Brenne
9.
10.
11. Kvisvik

Mye eks mossinger her!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 25 jul 05, 23:12
Kan også ta med Jørgen Pettersen som er på utlån, samt Knut Torbjørn Eggen som trener og Jerry Knutsson som keepertrener. Hvert fall enn så lenge.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Vetlings

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 26

Lagt til: 25 jul 05, 23:16
Hva så?

---------------------------

FFK slår te ijænn!!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 25 jul 05, 23:37
Artig sak det der. Men det er vel bare Myhre som er mossing. Flertallet er fra vårt distrikt.


1. Myhre (moss)
2. Czwartek (Askim)
3.
4. Trondsen (Trondhjem)
5. Petersen (Oslo)
6. Ramberg (Fredrikstad)
7. Enerly (Oslo)
8. Brenne (Fredrikstad)
9.
10.
11. Kvisvik (Greåker)

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 25 jul 05, 23:57
Opprinnelig postet av Møklegård
Artig sak det der. Men det er vel bare Myhre som er mossing. Flertallet er fra vårt distrikt.

Menes nok spillere som har spilt for Moss...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 26 jul 05, 01:38
Endret: 26 jul 05, 01:39
Czwartek, Ramberg og Jørgen Pettersen gikk fra FFK til Moss før de så returnerte til FFK. Og man blir ikke automatisk Mossing selv om man spilt på Moss. De aller fleste er fra mer siviliserte kanter av landet. ;)

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 26 jul 05, 20:56
Endret: 26 jul 05, 20:57
For en gangs skyld har jeg ikke tid til å dobbeltsjekke, men var virkelig Czwartek i FFK før han var i Moss? Jeg trodde ikke det jeg...

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 26 jul 05, 21:16
Endret: 26 jul 05, 21:17
Det gjorde han nok ikke.

Og til de som kommer med innvendinger om at dette ikke betyr noe og at de fleste ikke kommer fra Moss osv.: Jeg tror ikke trådstarter hadde noen annen intensjon med innlegget sitt enn å påpeke det faktum at vi snart kan stille et helt lag med tidligere Moss-spillere som en ren kuriositet!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 26 jul 05, 22:24
Er i alle fall deilig de ikke spiller der nå;)

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 26 jul 05, 22:48
Czwartek var nok i Moss før han kom til FFK. Ble benket av Eggen der, og gikk til Fredrikstad.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 26 jul 05, 23:03
Det tror jeg alle her er klar over, oleberg. Var bare noen som mente at han først var i FFK, deretter Moss, og tilbake i FFK...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 26 jul 05, 23:12
Endret: 26 jul 05, 23:14
Opprinnelig postet av oleberg
Czwartek var nok i Moss før han kom til FFK. Ble benket av Eggen der, og gikk til Fredrikstad.


Som Costanza sier, ingen som har påstått noe annet. Men noen hevdet han var i FFK FØR han gikk det Moss. Det var han derimot ikke. Mener å huske at han var regnet som Eliteseriens raskeste back, men det hjalp lite når han ikke tok plass på laget... Det fikk meg forresten til å tenke på et Eggen sitat om Jerry Månsson :P

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 27 jul 05, 02:44
Har sjekket ut Czwartek nå og må nok innrømme - utrolig nok ;) - at jeg husker feil.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 27 jul 05, 09:39
Chwartek kom til Moss fra Sarpsborg FK
Opprinnelig fra Askim

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 27 jul 05, 10:19
Jeg har ingen kommentarer til dette..:rolleyes:....bortsett fra at de kan prise seg lykkelige over at de slipper å våkne opp til rompe-lukt hver morgen, kanke være lett å trene under sånne forhold :D

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03
Innlegg: 95

Lagt til: 27 jul 05, 11:29
Endret: 27 jul 05, 11:31
Czwartek har vel ikke vært så håpløs i år, har han? Han er jo kjapp (om ikke tippeligaens kjappeste, så..) og hadde noen saftige taklinger i Lyn-kampen. Jeg syns ikke vi trenger forsterkninger på den plassen..
Er jo gøy å ha med han med tanke på at han har vært med fra langt nede i 2. div..
husker da han spilte midtstopper! He, he...

---------------------------

Fasen

FFK for alltid!!!


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 27 jul 05, 11:48
Problemet med PAC er vel det at han er for ujevn i prestasjonene, og at han gjør en del "småfeil" i den defensive delen av spillet. Men er klart enig i at han ikke skal skvises ut. Det har sin årsak i at jeg har sett en utvikling i den gutten det siste året. Han har fått mye lærdom av Bora og Raijo. Dette er med på å løfte han videre, og tror nok han kan ta flere skritt i riktig rettning.

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 27 jul 05, 11:58
Opprinnelig postet av Propellen
Problemet med PAC er vel det at han er for ujevn i prestasjonene, og at han gjør en del "småfeil" i den defensive delen av spillet. Men er klart enig i at han ikke skal skvises ut. Det har sin årsak i at jeg har sett en utvikling i den gutten det siste året. Han har fått mye lærdom av Bora og Raijo. Dette er med på å løfte han videre, og tror nok han kan ta flere skritt i riktig rettning.


Hør, hør! PAC har vokst stort over det siste året (fjorårets høstsesong og vårsesongen). I fjor vår var han - desverre mye som resten av gjengen på banen - til å gråte blod av i perioder. :)

Men nå, uansett hva grinebiterne måtte mene, er det bare å glede seg over trenerteam, lag og administrasjon! Jeg synes det lukter av en profesjonelt drevet klubb, der man tar hensyn til hva som er best for klubben og ikke enkeltspillere. Selv om klubben også har vist seg frem fra en positiv side der også - tenker først og fremst på Håkan, som nå kan få en "ny" fremtid som fotballspiller igjen.

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 27 jul 05, 12:08
PAC bør få være med videre hvis han vil det selv.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340