Husk meg
Brukernavn
Passord

Opp med hue

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 15 jul 05, 11:57
Først og fremst vil jeg si at det er med vemod jeg ser fargeklatten Markus Ringberg forsvinne til fargeløse Ham-Kam, om overgangen skulle gå i orden.

Den den annen side vil jeg herved uttrykke min støtte til FFKs ledelse.

FFK har gått fra å være en dugnadsgjeng til en profesjonell organisasjon på bemerkelsesverdig kort tid. Den åpenheten og folkeligheten mange nå savner er minner fra en tid da strukturen i klubben var flatere enn den er nå. Samtidig var tiden i 2. div. preget av maktkamp mellom interessegrupper, baksnakk og uklar arbeidsfordeling.

Går vi én uke tilbake i tid ble FFKs ledelse beskyldt for å spille med for åpne kort da Start snappet Todi Jónsson. Det samme var tilfellet da overgangen til André Schei Lindbæk gikk i vasken.

Som supportere har vi rett til å vite hva som skjer i, med og rundt klubben i våre hjerter. Samtidig bør vi vise forståelse for at vi ikke til en hver til kan vi innblikk i alt som blir sagt innenfor klubbhusets fire vegger.

Jeg føler at mye av kritikken som har blitt rettet mot FFKs ledelse den senere tid ikke bare har vært unyansert, men tidvis meningsløs. Det er spesielt to personer jeg føler har fått gjennomgå unødvendig mye.

Arve Mokkelbost er en meritert næringslivsmann med et hjerte for fotball. Jeg kan vanskelig tenke meg en person som er bedre egnet til å sitte i direktørstolen i FFK. Det blir noe hitorieløst over hylekoret som nå krever hans avgang all den tid han ble hyllet som en helt da Kvisik-overgangen gikk i orden. Å foreta kontroversielle beslutninger som å selge Ringberg er desverre en del av hverdagen i en slik stilling. Om opplysningene til Hamar Arbeiderblad er riktige; http://www.h-a.no/artikkel.asp?Artid=133890&EmneID=HAM-KAM-, får vi over én million for en spiller som ikke har imponert nevneverdig i vårsesongen, og som ikke er med i klubbens videre planer. Og det er oppsiktsvekkende bra jobbet.

Drillo er kanskje den treneren i Norge med størst fotballfaglig kunnskap. I tillegg har han en enorm rutine og en naturlig autoritet. Man kan selvsagt diskutere spillestil til sola går ned, det skal jeg ikke begynne med da det finnes like mange meninger om dette som det finnes spillestiler.

Men kanskje viktigst er han som representant for FFK. Klubben vår er allerede en sterk merkevare, og jeg mener at denne merkevaren blir ytterligere styrket med Drillo som sjef. Mannen får jo pressedekning bare han åpner munnen. Det er vanskelig å måle en slik medieeffekt i kroner og øre, men når våre nye spillere Bjørkøy og Toth sier at det var det sterke trener-teamet som gjorde at de valgte FFK er dette er forholdsvis sterkt signal om at klubben fortsatt er attraktiv, selv med en gammel kommunist som hovedtrener.

For de fleste med hjerte i klubben blir det rart å se Rinberg i grønn drakt. Men uttalelser om at Drillo og Mokkelbost er i ferd med å ødelegge det Knut Torbjørn Eggen og Harry Hansen har bygd opp de siste årene faller på sin egen urimelighet.

For det første er dette en umyndiggjøring av de to sistnevnte. Så lenge de har fremtredende roller i klubben er jeg overbevist om at de stiller seg bak de avgjørelser som Drillo og Mokkelbost måtte ta.

For det andre virker kjøpene av Kvisvik, Bjørkøy og Toth på meg som om klubben ønsker å tenke mer offensivt enn den har gjort så langt i sesongen. Jeg tror at vi vil se et langt mer lekent, kreativt, konstruktivt og variert FFK-lag når høstsesongen sparkes i gang. Kall det Eggen-fotball om dere vil.

Når argumentene for å beholde Ringberg går på at han er en allright fyr sender dette mine tanker tilbake til den store depresjonen da vi svømte rundt i norsk fotballs bakgård, da laget var en lokal kompisgjeng, og vi spilte mot lag som ikke hadde egen jernbanestasjon. Men tidene forandrer seg, FFK skal opp til toppen av norsk fotball og da må vi være voksne nok til å legge sentimentalitet og personlige preferanser på hylla.

Du har gjort en kjempejobb i FFK, Ringberg, men nå er tiden kommet for å slippe til nye ansikter. Én spiller må ikke bli større enn klubben, og jeg håper og tror at denne høsten blir rød og hvit.

Opp med hue, guttær. Fremtiden er lys; vi er landets beste supportere, støtter landets vakreste lag - selve Aristokraten i norsk fotball, og snart står vårt nye praktanlegg ferdig på Kråkerøy.

Oj, som jeg gleder meg til serien starter igjen.

---------------------------

Ære være Plankebyen


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 jul 05, 12:02
bra skrevet og du har mn støtte der..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 jul 05, 12:03
Det virker som om det er den ekte Per Egil Ahlsen som har skrevet dette.:cool:

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 jul 05, 12:04
*APPLAUS*

kunne ikke vært mer enig!!!

ffkforalltid

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 7

Lagt til: 15 jul 05, 12:11
Helt enig!:ffk:

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 15 jul 05, 12:18
Overskriften bør rettes mot Drillo og Mokkelbost...... Vi så alle vår eneste borteseier mot RBK og hvordan vi fikk poengene, uten dem og vi hadde vært i sumpa, der kan vi fortsatt havne.........

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 jul 05, 12:22
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Overskriften bør rettes mot Drillo og Mokkelbost...... Vi så alle vår eneste borteseier mot RBK og hvordan vi fikk poengene, uten dem og vi hadde vært i sumpa, der kan vi fortsatt havne.........
dette er heller ett strort skritt mot toppen..Overskriften er det ikke noe galt med.. håpet om royal spill er forsatt til stedet

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 15 jul 05, 12:24
Er enig i mye du skriver her Per Egil. Men, det er alltid et men, jeg fatter ikke hvorfor de selge kapteinen på laget i midten av sesongen. Han selv sier jo at han ikke har lyst til å bytte klubb. Familien hans trives her. Okei, han har kanskje ikke spilt så bra på vårsesongen, men er det nødvendigvis Markus sin feil? Spillestilen har blitt lagt helt om etter at Drillo kom inn i bildet. Det tar tid å komme inn i et slikt nytt spillesystem. Drillo bruker spillere i posisjoner de ikke er vant til, fremfor å la de spille der de "hører hjemme".

Greit at det er treneren som bestemmer mye, men spillerne må kunne få komme med sine meninger og faktisk bli hørt de også. De kjenner sine motspillere og spillestilen. Da burde også trenerne være såpass ydmyke at de kan lytte til gode råd. Noe jeg ikke helt vet om de gjør i dette tilfellet. Skal være forsiktig med og si at slik og sånn er det, for det vet jeg ikke med sikkerhet. Men utifra media og spillerne selv så skjer det mer bak lukkede dører enn hva de fleste innvolverte vil ut med.

Drillo er en stor mann innen norsk fotball. Landslagfotball og klubbfotball er to vidt forskjellige ting. Er han riktige mann for FFK? Nå ser vi jo hva som skjer her. Spillerne er missfornøyde, trives ikke med spillestilen og vi mister en av våre nøkkelspillere. Og atpåtil kapteinen vår. Og han er ikke den eneste som ikke liker alt dette nye.
Hva skjer med keeperen vår, Lund Hansen? Han redda oss i forrige sesong og er en dyktig keeper. Men regner med at han også må gå. Eller vil gå. Siden han ikke får spilletid i det heletatt, enda Sørlies innsats den siste tiden ikke har vært den beste.

Skal vi som supportere bare sitte på sidelinjen og godta at slikt skjer?
Jeg synes ikke det.

Om klubben vil satse på yngre krefter så fatter jeg ikke at de driver Lund Hansen og Ringberg vekk og satser på spillere som Kviskvik. Vil nå si at Ringberg har større rett på å få avslutta karrieren sin i FFK enn Kvisvik.

---------------------------

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

Ivar Hoff


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 jul 05, 12:27
Endret: 15 jul 05, 12:28
Jojo slik kan det også sies, og menes. Per Egil & Co.

Jeg har fortsatt stor respekt for andres meninger, sjøl om jeg er toatalt uenig.

Etter min mening er det fare for at FFK nå kan ligne en flokk med lemen, utfor stupet iallefall når det gjelder "Varemerket FFK" Den gamle aristokrat utvikler seg til en nyrik japp uten sans for kontinuitet eller å ivareta det beste fra tidligere arv.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 15 jul 05, 13:18
Godt skrevet, men jeg er helt uenig.

Et godt og profesjonelt lederskap betyr at man ikke kun tenker budsjett og kroner, men at man søker å ivareta sin ansatte på beste mulig måte.

Jeg hørte en gang en næringslivsleder holde et foredrag, hvor han ble spurt om hvordan han så på de ansatte. Hvorpå han svarte "som en utgift". Noen her som ville like å jobbe for ham?

I en fotballklubb forventer man at spillerne skal blø for drakta, med andre ord at de skal kjempe hardt i alle kamper og være lojale overfor klubben. Når man forventer det, må spillerne også kunne forvente at klubben viser lojalitet tilbake. Hvis klubben viser at de gir faen i spillerne, så vil spillerne gi faen i klubben også, og vi sitter igjen med en haug "lykkejegere".

Markus har, som det har blitt sagt utallige ganger det siste døgnet, vært DEN viktigste spilleren i de 3 siste sesongene. Han er den selvskrevne kaptein, er aldri skadet, og gir alltid jernet. Dette er en spiller som fortjener lojalitet fra klubben og oss supportere.
Hvis klubben ikke engang kan vise ham respekt og lojalitet, hva kan da de andre spillerne forvente?

Rent fotballfagelig synes jeg også avgjørelsen er horibel. Begrunnelsen med at Hoås er bedre, er for dum. Alle som har vært på stadion denne sesongen vet at det ikke er sant. Jeg skal ikke skjelle ut Hoås her, men at han vil kunne fylle rommet etter Ringberg har jeg ikke tro på. Den andre unge de vil satse på er Wiig. Noen som er imponert over det han har vist?

Toth har jeg ikke sett, men i fjor scoret han færre mål enn Ringberg (7 mot Ringbergs 11) i en liga som han selv anser som svakere enn den norske.

Ledelsen selger altså den eneste spissen vi har som noen gang har bevist at han duger på dette nivået, og det er i seg selv uforståelig, selv om han ikke hadde vært kaptein og en kjempe fin fyr, når vi vet vi i år og må kjempe mot nedrykksspøkelset.

Som om ikke alt dette var nok, så selger vi ham altså til en av de klubbene vi helst vil og må ha bak oss på tabellen. GALSKAP, du skal vel ikke hjelpe motstanderne?

---------------------------

La oss selge hele laget!!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 jul 05, 13:22
Du tar opp mange av poenga jeg er enige i Carlsberg.
Jo mer en tenker jo værre føles det, man ikke unngå å tenke på Charlie Chaplin sin film " Diktatoren". Mon tro om det var en fotball han snurra på fingeren i stedenfor en globus.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 15 jul 05, 13:29
et diskusjons-forum er det værste stedet du kan skrive din mening...det blir alltid diskusjon av det :rolleyes:

Bra Per Egil !

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 15 jul 05, 13:33
Med fare for å fremstå som flåsete må jeg si jeg liker sammenlikningen med lemen, minner om hylekoret inne på dette forumet.

Det er bra vi er uenige. Ellers hadde dette forumet vært drepende kjedelig. Av ren nysgjerrighet er jeg av og til inne på debattforumene til våre Tippeliga-kollegaer og jeg tør påstå at dette er debattforumet med høyest temperatur.

Det er utspill av typen "Vil nå si at Ringberg har større rett på å få avslutta karrieren sin i FFK enn Kvisvik" jeg mener ikke holder på dette nivået. Om man skulle ta slike hensyn til stadighet ville laget slutte å utvilke seg. Dette er den typen sentimentalitet og nostalgi jeg føler det ikke er plass til i en profesjonell fotballklubb.

Hva gjelder kontinunitetsbærere er vel årets Rosenborg-lag et eksempel på at evig kontinuitet ikke nødvendigvis er et gode.

Jeg stusser alltid over debattanter som kommer drassende med enkeltkamper for å poengtere sitt syn. Rosenborgkampen var et mareritt å se på, vi ble rundspilt etter alle kunstens regler av et hissig og meget bra RBK-lag. Og vi vant. På stadion herjet vi med serieleder Start og tapte. Vi burde slått Lyn på Ullevåll, vi burde tapt for Vålerenga. Vi burde ha slått Odd på hjemmebane og hadde fortjent poeng mot Brann. Om og hvis og at og men.

Velger heller å tro at laget er profesjonelt nok til å ta lærdom av vårsesongen. Høsten tror jeg som sagt blir rød og hvit.

---------------------------

Ære være Plankebyen


FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 15 jul 05, 13:42
jeg er veldig enig i at kritikken kan være for sterk og rett mot enkeltpersoner, men når det er sagt...

Mange nevner at Ringberg ikke skårer like mange mål i år, og tar det da som gitt at han har blitt dårligere. Dette virker merkelig. For meg ser Rinberg ut til å være i bedre form enn tidligere, men laget greier ikke gi han de sjansene en spiss må ha.

Hvor mange kamper i år har FFk skapt et akseptabelt antall målsjanser ?

Skremmende sjelden. I flere kamper har vi ikke hatt sjanser i det hele tatt.

Så selv om RBK kampen trekkes frem er den absolutt ikke noe unntak.

OG så har jeg lyst til å nevne at mykkelbost ikke bare ble hyllet for Kvisvik sin overgang, pga prisen...men er lov å håpe han kan være med å snu den negative trenden klubben er inne i spillemessig....

Ringberg er en klassepiss hvis han brukes riktig....hvor mange gode innlegg har han fått i år ?

Klart en overgangssum på 1 mill vil være bra for en spillerr med et halvt år igjen av kontrakten, men har FFK en erstatter..lov å håpe, men jeg tror ikke det. Så gjennstår det og se om det vil komme noen...

Kunn en uke siden Ringberg skulle spille i FFK ut sesongen...litt trygghet burde klubben kunne gi spillere...og ja jeg savner informasjon fra klubben...klart den kan skjule hvilke spiller som er akutelle...men dette er en annen type informasjon..hva skjer med ffk om dagen ?

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson


mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 15 jul 05, 13:54
er selv enig med det som står i tråden her, er en av de som var med på demonstrasjon for å beholde Ringberg igår, men etter jeg har hvert på stadion idag, fått mm greie på mye mye mere enn det som står i media å her inne så vil jeg påstå noen par ting.

1. Klubben må bli mere åpen på informasjon å faktisk legge ut pressemeldinger selv slik at avisene her i byn ikke kan sitere selv slik at at det blir se og hør

2. Plankehaugen bør ha minst 1 månedtlig møte med ledelsen i klubben for å få innblikk hva som skjer, slik at F.eks nå da når Markus er solgt kan alle fakta komme på bordet å det er ikke få fakta å tror faktisk 90 % av alle som er her inne hadde sakt noe annet om Drillo og Myklebust da

3. Markus fikk 4 år ville flere her beholdt Markus 4 år til som spiss?, Markus har fått til en vannvittig god avtale med Ham Kam, Klubben har faktisk fått noen penger igjen for dette også, å det er snakk om over 800 000 kr faktisk hørt det har svirra opp mot 1,5 mil.. men det gjenstår å se.

blir jeg sikkert slakta her inne fordi jeg med dere nå støtter Klubben, men det gjorde jeg ikke for 2 dager sia, men etter idag å alt jeg har fått greie på iløpet av dagen så har jeg skifta mening
Bra jobba FFK tar nok litt tid før alle forstår det bare

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 15 jul 05, 13:56
Endret: 15 jul 05, 14:03
Per Egil: Siden du drar frem RBK som et eksempel på at kontuinitet ikke er bra, syns jeg det viser at du ikke helt har skjønt hva dette dreier seg om.

FFK har ingen kontinuitet, vi startet oppturen for 3 år siden, og siden da er nesten samtlige spillere skiftet ut. Når årets sesong startet var dety 4 spillere i troppen som var med i 2 div. PAC, Steinar, Risholt og Ringberg. Resten er vekk. FFK som klubb må vokte seg vel for å bytte hele laget hver 3 eller 4 sesong. Suksess kan ikke kjøpes det må skapes, og det må skapes gjennom god samhandling mellom spillerne, og med en vilje til å blø for drakta. Se på Start og spillerne der. RBK er også et godt eks. I 11 år har de vunnet serien på grunn av vinnervilje og samhandling.
Noen som har lagt merke til at det er i de sesongene hvor det har vært størst utskiftninger de har slitt mest?

Jeg sier ikke at det ikke har vært nødvendig for FFK å kjøpe nye spillere, for det har det opplagt vært. Men nå har vi en stall som begynner å bli bra. Eneste jeg har å utsette, er at det er for mange, som ikke holder mål, og disse bør forsvinne, men Ringberg er ikke en av disse!

I år har vi kjøpt 3 angrepsspillere (Wiig, Hoås og Toth) og vi vet ikke om noen av de er gode nok. En har ikke fått sjansen ennå (det skal han få) og de to andre har ikke vist noen ting som gir grunn til optimisme. Vi har nå solgt kvalitet og kontinuitet, og bytta det med det som i bestefall er et håp om utvikling.

Edit: Ja mr. Max, så lenge Markus er god nok, så ville jeg beholde ham i gjerne 10 år til. Og når han ikke lenger var god nok, så kunne vi ha sluppet ham, eller satt han på benken, kanskje tilbudt ham en jobb i klubben.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 15 jul 05, 14:50
Opprinnelig postet av Per Egil
Først og fremst vil jeg si at det er med vemod jeg ser fargeklatten Markus Ringberg forsvinne til fargeløse Ham-Kam, om overgangen skulle gå i orden.

Den den annen side vil jeg herved uttrykke min støtte til FFKs ledelse.

FFK har gått fra å være en dugnadsgjeng til en profesjonell organisasjon på bemerkelsesverdig kort tid. Den åpenheten og folkeligheten mange nå savner er minner fra en tid da strukturen i klubben var flatere enn den er nå. Samtidig var tiden i 2. div. preget av maktkamp mellom interessegrupper, baksnakk og uklar arbeidsfordeling.

Går vi én uke tilbake i tid ble FFKs ledelse beskyldt for å spille med for åpne kort da Start snappet Todi Jónsson. Det samme var tilfellet da overgangen til André Schei Lindbæk gikk i vasken.

Som supportere har vi rett til å vite hva som skjer i, med og rundt klubben i våre hjerter. Samtidig bør vi vise forståelse for at vi ikke til en hver til kan vi innblikk i alt som blir sagt innenfor klubbhusets fire vegger.

Jeg føler at mye av kritikken som har blitt rettet mot FFKs ledelse den senere tid ikke bare har vært unyansert, men tidvis meningsløs. Det er spesielt to personer jeg føler har fått gjennomgå unødvendig mye.

Arve Mokkelbost er en meritert næringslivsmann med et hjerte for fotball. Jeg kan vanskelig tenke meg en person som er bedre egnet til å sitte i direktørstolen i FFK. Det blir noe hitorieløst over hylekoret som nå krever hans avgang all den tid han ble hyllet som en helt da Kvisik-overgangen gikk i orden. Å foreta kontroversielle beslutninger som å selge Ringberg er desverre en del av hverdagen i en slik stilling. Om opplysningene til Hamar Arbeiderblad er riktige; http://www.h-a.no/artikkel.asp?Artid=133890&EmneID=HAM-KAM-, får vi over én million for en spiller som ikke har imponert nevneverdig i vårsesongen, og som ikke er med i klubbens videre planer. Og det er oppsiktsvekkende bra jobbet.

Drillo er kanskje den treneren i Norge med størst fotballfaglig kunnskap. I tillegg har han en enorm rutine og en naturlig autoritet. Man kan selvsagt diskutere spillestil til sola går ned, det skal jeg ikke begynne med da det finnes like mange meninger om dette som det finnes spillestiler.

Men kanskje viktigst er han som representant for FFK. Klubben vår er allerede en sterk merkevare, og jeg mener at denne merkevaren blir ytterligere styrket med Drillo som sjef. Mannen får jo pressedekning bare han åpner munnen. Det er vanskelig å måle en slik medieeffekt i kroner og øre, men når våre nye spillere Bjørkøy og Toth sier at det var det sterke trener-teamet som gjorde at de valgte FFK er dette er forholdsvis sterkt signal om at klubben fortsatt er attraktiv, selv med en gammel kommunist som hovedtrener.

For de fleste med hjerte i klubben blir det rart å se Rinberg i grønn drakt. Men uttalelser om at Drillo og Mokkelbost er i ferd med å ødelegge det Knut Torbjørn Eggen og Harry Hansen har bygd opp de siste årene faller på sin egen urimelighet.

For det første er dette en umyndiggjøring av de to sistnevnte. Så lenge de har fremtredende roller i klubben er jeg overbevist om at de stiller seg bak de avgjørelser som Drillo og Mokkelbost måtte ta.

For det andre virker kjøpene av Kvisvik, Bjørkøy og Toth på meg som om klubben ønsker å tenke mer offensivt enn den har gjort så langt i sesongen. Jeg tror at vi vil se et langt mer lekent, kreativt, konstruktivt og variert FFK-lag når høstsesongen sparkes i gang. Kall det Eggen-fotball om dere vil.

Når argumentene for å beholde Ringberg går på at han er en allright fyr sender dette mine tanker tilbake til den store depresjonen da vi svømte rundt i norsk fotballs bakgård, da laget var en lokal kompisgjeng, og vi spilte mot lag som ikke hadde egen jernbanestasjon. Men tidene forandrer seg, FFK skal opp til toppen av norsk fotball og da må vi være voksne nok til å legge sentimentalitet og personlige preferanser på hylla.

Du har gjort en kjempejobb i FFK, Ringberg, men nå er tiden kommet for å slippe til nye ansikter. Én spiller må ikke bli større enn klubben, og jeg håper og tror at denne høsten blir rød og hvit.

Opp med hue, guttær. Fremtiden er lys; vi er landets beste supportere, støtter landets vakreste lag - selve Aristokraten i norsk fotball, og snart står vårt nye praktanlegg ferdig på Kråkerøy.

Oj, som jeg gleder meg til serien starter igjen.


Det er frekt å omtale deg selv som supporter når du i realiteten er kjøpt og betalt.

Det er også veldig og unødvendig frekt å oppfordre supporterne til å få opp hue når det serveres den ene nyheten mer sjokkerende enn den andre. Ha i det minste litt respekt for folk som ligger nede!

Alt er nå opp til Drillo og resten av dere i ledelsen å vise at dere er så mye klokere enn andre. Tipper de ekte supportere vil være store nok til å innrømme feil hvis de etterhvert skjønner de har hatt det. Men går det motsatt vei så vil hatet og skammen bli stor.


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 15 jul 05, 14:57
Det jeg mente med setningen "Vil nå si at Ringberg har større rett på å få avslutta karrieren sin i FFK enn Kvisvik", Per Egil, er at når man begynner å skylde på alder, at alderen til Markus er for høy, og at det er en av årsakene til at han får beskjed om å finne en annen klubb. Ja da synes jeg at det hele med Kvisvik er litt rart. Man kan ikke selge en kar som Markus og skylde på alderen når man betaler såpass mye for Kvisvik. Det henger bare ikke på grep.

---------------------------

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340