Husk meg
Brukernavn
Passord

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jun 05, 00:11
gleden som må vente..

Første mulighet til å se Raymond Kvisvik i aksjon for FFK vil mest sannsynlig bli i sommerkampen mot Vålerenga 18. juli på Stadion.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 23 jun 05, 00:15
Opprinnelig postet av Rey
Hvor lang signingsferd er det snakk om her? Bare sånn at vi vet hvor vi skal vente på deg i oktober/november en gang



tja si det...

var brå i kjeften og mumlet noe om å gå gfra Oslo til Kristiansand dersom Start vainner serien... dæven, måtte helvette fryse til is før det skjer...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


fireman

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 11

Lagt til: 26 jun 05, 13:07
Det jeg er veldig spent på med vår Raymond i Fredrikstad er om han vil klare å innordne seg Drillostilen. Raymond har jo både en spillende og en offensiv legning, og drillo fremelsker jo ikke akkurat slike typer. Vi får se.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 jun 05, 14:15
Det kan jo være at Drillo gir seg etter denne sesongen, og at Eggen overtar til neste år. Eggen og Kvisvik rimer mer enn, Drillo og Kvisvik

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 26 jun 05, 21:41
Det er vel nesten 100% at Eggen junior reiser tilbake til trøndelagen neste sesong. Perry får nok ikke fortsette og Sollied skriver vel i disse dager kontrakt med Panathinaikos? Så vi kan vel belage oss på det kanskje?

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


fireman

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 11

Lagt til: 27 jun 05, 12:20
Opprinnelig postet av Patrioten
Eggen og Kvisvik rimer mer enn, Drillo og Kvisvik


Det stemmer nok. Men skal Kvisvik briljere som han til tider har gjort i Brann, så må spillet innordnes Kvisvik og ikke omvendt. Da kan det bli suksess.

Håper forresten han klarer seg bra i Østfold. Han har gjort mye for Brann og vi kommer helt sikkert å savne ham i Bergen uansett hvor gode erstattere som måtte komme.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340