Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-Bodø/Glimt

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 13 jun 05, 10:40
Kostbar lærdom :-)

Deilig å være FFK og Liverpool supporter i år ;-)

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 jun 05, 10:45
Endret: 13 jun 05, 10:47
Opprinnelig postet av Frode
Kostbar lærdom :-)

Deilig å være FFK og Liverpool supporter i år ;-)
denne kampen var like spennende kampen som liverpool-milan :D

Å selv om jeg ikke er liverpool fan så vant det beste laget og det samme skjedde mellom FFK-bodø :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 13 jun 05, 10:47
Opprinnelig postet av keiko
Opprinnelig postet av Frode
Kostbar lærdom :-)

Deilig å være FFK og Liverpool supporter i år ;-)
denne kampen var like spennende kampen liverpool-milan jo :D

Synes egentlig denne kampen var dørgende kjedelig... Var ikke det minste nervepirrende før helt på tampen og kampen vippet på 2-2. Da kunne scoringen fort ha kommet begge veier. Og tverleggerskuddet til Runar Berg var jo interessant nok! ;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 13 jun 05, 10:54
Opprinnelig postet av Holters
Synes egentlig denne kampen var dørgende kjedelig...

Så dørging er kjedelig nå?! Man kan jo få fisk... :D

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 13 jun 05, 10:58
Dette minna meg litt om Haugesund kampen 1 i div,mener ffk lå under 0-2 da og vant 3-2 og ringerg scora 2 mål i den kampen å

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 13 jun 05, 11:41
Endret: 13 jun 05, 11:41
Måten "ludde" feira scoringa si på... Er det ikke sånn at det ikke er lov å erte/hisse opp motstandersupporterne etter scoring? :confused:
Mener det var en som fikk gult kort for det et sted.

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 13 jun 05, 11:44
Er vel ikke ulovlig, men blir sett på som usportslig/provoserende...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 13 jun 05, 11:49
Satt en liten gjeng med B/G supportere nederst ved A feltet som jubla og det var vist dem han feira med.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 13 jun 05, 12:18
Litt om kampen i går slik en "blodtørstig" Dracula opplevde den.
Første omgang med " drepende" kjedelig spill, spesielt fra :ffk:.
I tillegg til hjelpeløshet på flere av " de etablerte" spillerne, var Sørlie tilbake til sitt nivå fra i fjor.
Andre startet oppløftende med Alexander sikker i mål, og spillerne fikk "satt" seg og kjempet bra.
Når det gjelder mine betraktninger av spillerne, vil jeg kun kunne gi ordentlige meldinger fra Klokkesvingen, da det var der jeg kamperte.
En ting som Enerly, Brenne og Røn spesielt bør trene på er innlegg!!!!!
Enerly statisk med "bananer" i "keeperfelt" eller i "Kjølner" sone.
Brenne og Røn, må enten lære seg å slå harde innlegg eller legge utenfor "keeperrekkevidde". Slik det var i går valgte de enten å forsøke håpløse innlegg sjøl eller servere ballen til Horn.
Dette gjelder 1.omgang, selvsagt.
P.s spille ensom spiss slik det artet seg i 1.omgang i går var omtrent like vanskelig som å selge sand i Sahara.
2. omgang heldigvis en snu operasjon.
Meget positivt.
Får bare håpe at Olsen sine planer/ideer om 4-5-1 ble begravet en gang for alle i går.
Det er på tide å begynne å styrke de egenskaper laget har istenfor å rive ned til nye system.

:ffk: har kvaliteter og har en lagkaptein som virkelig går foran og viser hvordan man skal kjempe og vise innsats for å kompensere sine dårlige sider. Bare synd at endel med V:H i F-B i spissen bare er altfor opptatt av Marcus sine svakheter og ikke ser det arbeidet han nedlegger.

Mener fortsatt " The future so bright iI gotta wear shades"
Står fast på at dårligere enn 4-6 plass er fiasko.
Holder sjøl fortsatt på 6 plass, dette fordi jeg mener adm. ikke har fulgt opp så langt.
Men sommeren kan bli herlig.


:cool:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 13 jun 05, 12:22
dæ æ jo en stor prestasjon å snu 0-2 te3-2 ffk æ bæst ken endele ta skjegget ringberg 2 mål. bæst!!!!!!!!!

---------------------------

Lasse Båtstad


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 13 jun 05, 13:45
Tapte et veddemål med fatter`n igår som gikk på om enerly kom til å bli møkkete eller ikke. Jeg satt pengene på at han ble taklet eller no slik at litt flekker måtte det komme, men jeg tok feil. Enerly trakk seg unna hver gang og kom seg gjennom kampen uten en flekk på drakta. Flott innsats av Enerly, om man spiller på lag med homsepatruljen.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 jun 05, 14:49
Jeg er faktisk ikke helt enig mhp Enerly. Joa, han er ikke så god defensivt (les ikke så villig), men han er fremdeles en av de stabile oppspillspunktene på midtbanen, og sånn sett er gull verdt for et FFK uten flyt og rytme på midtbanen.

Det som IKKE fungerer er returrom-spillet, vi vinner nesten *aldri* ballen i returrom, verken vårt eget eller mostanders. Typisk: En B/G-spiller beiner ballen utover banen, og treffer en egen spiller rett i bena. FFK beiner ballen utover, men treffer aldri egen spiller. Det er ikke bare innstilling, det går også på at vi ikke har folk der. Vi må ha en kriger i det rommet! I samme åndedrag er jo duellspillet grusomt dårlig, i og med at vi taper alt av dueller i det samme returrommet.

Røn er for meg en svært positiv overaskelse, og McDonald likeså. McDonald og Hoås kan ikke sammenliknes defensivt, for McDonald er mye bedre, og har uendelig mye større arbeidsrom. McDonald gjør noen tabber lavt på banen, men jeg tror det retter seg etter litt tilvenning, og synes ellers det er flott at vår midtbane-venstrekant er helt hjemme og jobber.

Hoås vil gi best valuta sentralt, siden det da vil være folk til å ta imot hodestussen (som B/G var gode på).

Når det gjelder returrommet mener jeg at vi skal ligge igjen med to spillere, en på topp/litt tilbaketrukket, og en i returrommet, ca 10 meter utafor sekstenmetern.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 13 jun 05, 14:57
Noen få ord om de to hjemmedebutantene;

Røn overrasket meg ikke, men var like positiv som jeg hadde forventet. Klarer han å holde seg skadefri er han en svært verdifull spiller for FFK i kommende år, på grunn av sin enorme løpskapasitet og innsats kombinert med to ålreite skuddbein.

Yherland var svært positiv. Det offensive vet vi han kan, vi som har sett han en del, men han jobbet også veldig bra hjem. Får håpe det fortsetter, at ikke det var debut-innsatsen som gjorde det.

Tipper vi får se mer til disse to utover i sesongen, uansett skadesituasjon...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 13 jun 05, 15:18
Skjønner ikke hvorfor skal folk være så negative. Vi ar akkurat ikke noe topplag og så lenge gutta vinner .......
Måtte dra hjem i pausa da datterra mi ble syk men deppa ikke i det heletatt. det var en dårlig første omgang og jeg viste at gutta kunne ikke spille dårligere enn dette og BG var enda verre så jeg hadde tro på dem jeg .

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 13 jun 05, 15:19
Problemet er at FFK ikke har noe alternativ til enerly. Vi skulle hatt inn en ung sulten utfordrer a`la macdonald på den kanten. Enerly er som du sier viktig for midtbanen til FFK, men det er fordi vi ikke har noe alternativ. Igår var til og med dødballene og overleggene til enerly dårlige. Men det hjelper jo ikke akkurat enerly noe at blixt ikke traff med en pasning i hele går da.

Har vært mektig imponert over spillet til blixt før i år, men igår var han svært svak. i første omgang slet han med plaseringen og virket usikker i alt han foretok seg. Dette rettet seg noe i andre omgang, men da fulgte han opp med å gjøre feil valg eller dårlig utførte valg hver gang han hadde ballen. Skuffende.

De jeg synes gjorde en god kamp igår, var:
ALH, Bertelsen, Røn, MacDonald, Brenne (men bare i andre omgang), Ringberg (BB) og West (men han kan fortsatt mye bedre).
Resten synes jeg var svake.

Håper på dette laget neste kamp:
ALH

Bertelsen
Helland
Bora
Blixt

Macdonald
Brenne
Peters
Røn

Ringberg
Wiig

West kan komme inn etterhvert. Dessuten synes jeg Wiig skal få muligheten som spiss en kamp. Det er jo tross alt det han er. Synes også Peters bør få sjansen snart igjen og at enerly var så dårlig igår at han bør benkes. Eneste som taler for enerly er at han ikke får spilt på søndag, men jeg synes man skal bruke cupkampen til å sjekke ut hvordan røn er på høyrekanten og om det fungerer. Han er veldig løpssterk og gjennombruddshissig så det er jo en mulighet. Noen som vet om Hoås rekker kampen til onsdan?

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 13 jun 05, 15:38
peters fortjener spilletid.en kriger.men han tar ikke plassen fra enerly.tenker vi starter i 4-5-1 borte mot molde:

ALH

bertelsen-bora-helland(peters)-blixt

mackie-brenne-røn-peters(risholt)-enerly

ringberg


foreløpig er west gull verdt i 2omg.vi så åssen det gikk mot aalesund.west holder per dags dato 30min i mine øyne.peters har spilt stopper med bravur tidligere.helland feilberegner en del,virker ikke helt i slag om dagen.var jo kanon og resolutt i starten av sesongen!samtidig er midtbanen nesten avhengig av risholt.håper han straks er tilbake.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340