Husk meg
Brukernavn
Passord

Nei til røyking på tribunene!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 10 mai 05, 16:09
lykke til dem som skal være røykepoliti på stadion.......
tror det kan bli morro å se vaktene og politiet gå inn for dette, tror det blir ytterst få vakter igjen på stadion ergo billettene blir dyrere pga securitas må ta over vaktholde siden de vanlige vaktene for verbal kjeft av røykere(det kommer garantert til å skje)

Var forresten i Stavanger ifjor.....
syns det blir vannvittig dumt når politi og vakter flyr å passer på slikt(tok kun de som sto ytterkant) mens de som var i midten røyka som svamper

NB jeg er ikke røyker men røykepoliti, vakter og supporterer som leker vakter kan bli morro
*gleder meg*

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 10 mai 05, 16:16
Endret: 10 mai 05, 16:31
Hvis folk klarer å oppføre seg og følge de reglene som blir satt, så er jo ikke det noen sak, mr_max. Men i dagens individualiserte samfunn, så gidder vel ikke folk bry seg, så de fleste røykerne vil sikkert røyke uansett. De har jeg i såfall veldig liten respekt for.

Hørte akkurat intervju med Mokkelbost om dette på radioen, og han tror ikke det vil medføre store problemer og at et "røykepoliti" blir helt unødvendig. Han viser til forbudet på restauranter hvor man på forhånd skisserte de samme problemene, men hvor det har gått ganske smertefritt. Man antar at folk flest, de som er noenlunde oppegående, respekterer forbudet. Hvis ikke vil sikkert de som sitter/står rundt vedkommende som fyrer opp en røyk si i fra om at sånt ikke er lovlig...

Tipper Drillo også er storfornøyd med dette! :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 mai 05, 16:35
Endret: 10 mai 05, 16:35
Jeg røyka i stavanger ennå der var det ikke lov.. ingen som sa noe.. kom med forslag om hvordan en skal slå ned på det.. Bøter ? utestenglese ?
Gult kort ?
ja ja her var det mange gode forslag :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 10 mai 05, 19:06
Kanskje du burde lære deg litt folkeskikk og overholde de reglene som er satt. Det er faktisk folk som blir plaget av at andre røyker i nærheten av dem og hvis ikke du klarer å holde deg unna røyken i 45min, så får du gå et annet sted å tenne opp kreftpinnen din da vettu.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 10 mai 05, 19:31
Endret: 10 mai 05, 19:32
Opprinnelig postet av keiko
Jeg røyka i stavanger ennå der var det ikke lov.. ingen som sa noe.. kom med forslag om hvordan en skal slå ned på det.. Bøter ? utestenglese ?
Gult kort ?
ja ja her var det mange gode forslag :D

Det var jo akkurat det som var poenget mitt, keiko. Dessverre er det enkelte som ikke klarer å respektere hverken regler og medmennesker. Synes ikke det er noe å "skryte" av at du har tatt deg en røyk på Viking Stadion - hvor det er forbud.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 mai 05, 20:04
Endret: 10 mai 05, 20:05
hei Costanza

Jeg skryter faktisk av ting jeg ikke viste føre jeg leste det pr dags dato, men jeg Røyka til meg på Ullevaal stadion.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340