Husk meg
Brukernavn
Passord

Idioter på tribunene!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 02 jul 03, 22:00
Emnet kunne kanskje provosere en del av dere, men idag var det på håret at det ikke klikka! Litt bakenfor meg på Gressviktribunen helt oppe ihjørnet står det en fyr som tror han er Arne Scheie, Egil Olsen, Bergstrøm osv osv osv. på en gang!!
Han roper og bærer seg igjennom hele kampen. Når det går bra hoier og skriker han, MEN når FFK mister ballen etc. lirer han av seg den ene spydige drittbemerkningen etter den annen. Heldigvis var det ingen som lo av kommentarene hans.

Hvis du er her inne, kanskje du kan prøve å la vær neste gang? Still deg heller sammen med MOT-supporterene og lag sur stemning der borte.
Ellers er jeg bare helt lykkelig over kampen! Usigelig heftig seier. Markus Ringberg skårer MÅL!!!!...

---------------------------

Stadion på FMV!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 02 jul 03, 22:11
Har diskutert litt av dette før...slike "supportere" er det værste jeg vet. Vi skal støtte laget, uansett. Spillerne vet utmerket godt selv at de gjør det dårlig hvis de gjør det...min oppfordring til alle er å si ifra til sånne tullinger som bare slenger dritt. Be dem om å holde kjeft hvis de ikke har noe positivt å si!

KjellK

Knøttespiller
Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 31

Lagt til: 02 jul 03, 22:54
Sitter "noen" oppe på sittetribunen også. I dag var alle "Drillo" så fort det gikk i mot. Klaging på det minste når man lå under..... Skikkelig "Besser wissere". Vebjørn Hagen fikk jo pepper fra første stund, til og med uten å gjøre feil.

---------------------------

Med sportslig hilsen

KjellK


Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 124

Lagt til: 02 jul 03, 22:58
Vebjørn gjorde en helt grei kamp idag. Ingen grunn til å klage på han etter denne kampen. Lurer på hva Eggen gjør foran kampen på Lambertseter. Stian/Vebjørn?

---------------------------

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 02 jul 03, 23:31
Har tidligere starta en tråd der jeg tok opp nettopp det samme problemet... Desverre er det noe som er kommet for å bli tror jeg, når det er 4000 på stadion vil det alltid være en del "forståsegpåere".. Desverre...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 02 jul 03, 23:54
det er helt håpløst!!! helt enig med dere som ikke liker sånne typer supportere... det med vebjørn har jeg tatt opp flere ganger i år, for det synes jeg begynner å bli patetisk.. han får pepper uansett!!!

til dere det gjelder: skjerp dere og støtt ALLE guttane på laget isteden!! det er det beste for oss alle!!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 02 jul 03, 23:57
Er så enig så enig ajg.. Var et par personer bortafor der jeg sitter som klaga ille på Ringberg, han hadde jo ingen stor kveld før scoringene... De mente på at han hadde vært helt ræva i år og burde byttes ut... Da jeg konfronterte dem med at han var toppscorer i 1.divisjon mente de fortsatt at han var dårlig... Irriterende at de fikk oppleve den deilige følelsen når han snudde kampen, de fortjente det ikke... Hater sånne folk!! :mad:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jul 03, 00:05
men da lærte de kanskje at de skal holde kjeft neste gang....

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 03 jul 03, 00:17
Opprinnelig postet av patriot44
De mente på at han hadde vært helt ræva i år og burde byttes ut... Da jeg konfronterte dem med at han var toppscorer i 1.divisjon mente de fortsatt at han var dårlig... :mad:


tja, må jo bare få sagt en ting til dette. (forsvarer på ingen måte de du refererer til).
Ringberg har på ingen måte vært like dominerende i år som han var i fjor, men det gjelder hele laget som sådan og Ringberg kan ikke lastes alene. Mannen er jo diger, og det sier seg selv at han som følge av dette må ta i mot mye juling fra motstanderne. Poenget er uansett, selv om Ringberg på nåværende tidspunkt har 10 fulltreffere i serien, så må man ha lov til å mene at han ikke har vist seg fra sin beste side i år? Ikke sant? Du er vel såpass for demokrati og talefrihet at man kan ha en annen mening enn mange av oss andre? Synes Ringberg gjør jobben sin greit jeg, ble noe skuffa mot MFK, men han scorer på slutten og da "glemmer" jeg alt det andre han gjorde eller ikke gjorde. Samme gjelder kampen i dag, han er til tider veldig anonym, men han dukker opp når Guttane trenger det som mest, puttær to i goalen, og jeg er en lykkelig man...

Poenget min gode mann er; Folk må få lov til å synes at Ringberg har vært dårlig, men så lenge han viser målteft når det trengs, så er det greit...La oss være ærlige å si det som det er, media har vært snille mot Ringberg i år, og det er kunn fordi han scorer mål. LP som ikke har putta så mange har fått en del pes, men med en gang han scorer så er han helt? Go figure? Enkelt egentlig, vi forventer at spissene scorer, gjør de det, smt at de spiller bra, ja da er alle happy...

Markus Ringberg skårær mål, skårær mål, skårær mååååååååål... ... ...

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 03 jul 03, 00:21
Altså... Jobben til en spiss er å score mål. Ingen i 1. divisjon scorer flere mål enn Ringberg - hva kan du da klage på?

Hadde Ringberg vært snevet raskere hadde han ikke vært i 1. divisjon, for en SÅ målfarlig og effektiv spiss er noe alle lag vil ha. Vi skal være sjeleglade for at han er under kontrakt en god stund fremover.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 03 jul 03, 00:24
Sier bare at jeg har sett mannen spille bedre fotball enn i de siste kampene.

Dessuten må det nok litt mer enn fart til for at han skal bli en "hit" i eliteserien, skulle gjerne sett at han hadde litt bedre teknikk også kanskje? Men for alle det, Ringberg er GOD

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 03 jul 03, 00:24
han er vel fredrikstads svar på brattbakk... spiller dårlig gjennom store deler av kampen, også plutselig er han der og scorer - helt utrolig!!!

men er enig i at han var bedre spillemessig i 2.div, men det var jo nesten alle, hadde blant annet en god del assists, det har han vel ikke i år....

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 03 jul 03, 09:08
Ringberg scorer ikke bare mål, han vinne de fleste hodeduellene også og stusser videre eller legger den til en møtende FFK spiller. Dessuten jobber han bra igjennom hele kampen. Det er, idet hele tatt ikke mulig å klage på den innsatsen Ringberg legger ned for FFK.

På www.hovedtribunen.net ligger det en artikkel som heter "FFK-supporteren - en ørliten betraktning" som bør leses i denne forbindelse. For en del av dem som er 100% negative til egne spillere hele tiden er underholdende på sitt vis der de begår sosialt selvmord. Bare det ikke blir for mange av dem.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 03 jul 03, 09:29
...hehehe.

Det mest bedrøvelige er vel at disse fyrene også ved sin oppførsel psyker ned spillerene våre, noe vi ikke kan tolerere.
Jeg synes de bør få rabatt på billetten, og fast plass i klokkesvingen!:D

---------------------------

Stadion på FMV!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 03 jul 03, 09:39
Eller så må noen reise seg og be dem om å holde kjeft. Det er ihvertfall skjedd på den delen på Hovedtribunen hvor jeg vanligvis sitter og det hjelper noe.

Men det er beklagelig hvis spillerne blir psyket ut av dette. Husker en idiot for litt siden som bare ropte drit til Hagen og Watson, i en kamp hvor begge ble spesielt fremhevet av Eggen etter kampen og det med rette.

Men alt i alt så kan man via radio virkelig høre hvor mye bedre liv det er på tribunene nå og det er veldig bra.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03
Innlegg: 95

Lagt til: 03 jul 03, 10:16
Jeg stod på langestå mot Haugesund, og reagerte også mye unødvendig mye regelrett kjefting fra supportere (mange av dem hadde drakt og greier...)
Helt håpløst!!!:eek:

Jeg er enig med Håkan som sier at Guttane spiller bedre borte. Da bør vi i hvert fall ikke kjefte på de hjemme, men kanskje være flinkere til å heie de fram selv etter to kjappe skåringer i mot som mot HFK.

Men man må ikke bli helt motsatt heller, det må fortsatt være lov å komme med skuffende rop av og til, når passninger er helt håpløse...

Blir spennende å se om Lindbæk kommer til klubben i dag.

---------------------------

Fasen

FFK for alltid!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340