Husk meg
Brukernavn
Passord

Brann tester ut Kvisvik Erstatter

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 18 apr 05, 13:32
Brann tester ut U21 landslagspiller . Det er jo ikke uvanlig at tippeligaklubber tester spillere. Men jeg velger å håpe og tro at dette er for å erstatte Kvisvik som selges til FFK til sommeren. Hvorfor Kvisvik selges ? Jo, Brann ønsker ikke å la kvisvik gå gratis etter kontraktstid og velger å la ham gå. FFK står klare med penger og åpne armer. Klart dette bare er spekulasjoner, men jeg ser etter tegn som gjør disse spekulasjonene reelle.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Lanber

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 okt 04
Innlegg: 8

Lagt til: 18 apr 05, 15:34
:ffk:Hvis eventuelt Kvisvik skulle vente med å komme til FFK etter at kontrakten hans med Brann er over. Tror jeg etter min mening at FFK ikke ville tatt han, da begynner jo tross alt mannen å bli gammel.

Så jeg for håpe det er noe i disse spekulasjonene.

Rødt og Hvitt er alltid best.

---------------------------

Født og oppvokst i Fredrikstad


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 18 apr 05, 15:55
Enerly er jo 32 år han, virker ikke som han vil gi seg som fotballspiller med det første heller.. I norge så kan man spille fotball til man har pasert 35 år bare man ungår de mest alvorlige skaden.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340