Husk meg
Brukernavn
Passord

Jørgen Pettersen til Stabæk?!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 29 mar 05, 00:43
Han ska snakke med klubben i morgen,så stor sjanse for at han blir solgt før fristen stenger...


snakker med stabæk

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 29 mar 05, 00:46
Får håpe det blir noe av det. Både for Jørgen og FFKs del. Ser derimot ikke ut til at klubben klarer å bli "kvitt" Hornseth før overgangsvinduet stenger... Det er litt kjedelig.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 29 mar 05, 02:09
De kan sikkert bli kvitt Hornseth, men tror problemet er at spilleren selv totalt overvurderer sine egne ferdigheter. :confused:

Han har feks. uttalt at han ikke vil gå til noen klubb som har lavere ambisjoner enn å spille i toppen av 1. divisjon i 2005.

I mine øyne er Hornseth ikke i nærheten av å holde hverken tippeliga eller 1. divisjonsnivå, og er vel det eneste spillerkjøpet FFK har gjort, som nesten udiskutabelt kan få betegnelsen et bomkjøp.:confused:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 29 mar 05, 10:15
Må bare få lov til si at jeg er fullstendig enig med sa1. Sjelden kost fra den kanten. Det var rene ord for pengene.

---------------------------






tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 29 mar 05, 11:57
med totale bomkjøp , så bør man også regne med Koskela.
Blir overrasket om han får spilletid i år.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1207

Lagt til: 29 mar 05, 12:02
Jeg er ikke enig når det gjelder Kosso. Synes han gjorde en solid sesong i fjor.

---------------------------

Fredd


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 29 mar 05, 12:48
Kosso er ikke bomkjøp! I forhold til hva vi betalte (som jeg tror ikke var alt for mye) har vi fått en anvendelig midtbane spiller som klarer seg brukbart på tippeliganivå.

Men med Risholt og Enerly som konnkurenter på midt/høyresiden av midtbanen har det ikke blitt alt for mye spilletid. Men fra det, til bomkjøp er det en lang vei.

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 mar 05, 17:36
Prestasjon, spilletid og pris avgjør bomkjøp eller ei....... I så måte er Hornseth og Håkan to store bomkjøp i mine øyne........ Men totalt sett har FFK kommet godt ut av kjøp i Eggens tid....

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 29 mar 05, 17:45
Endret: 29 mar 05, 17:46
Syns det vel er å ta litt hardt i, når du kaller Håkan et stort bomkjøp. Er vel neppe hans skyld at han har gått mye skadet? Når det er sagt så er jeg enig i at han ikke har prestert like godt som han har pratet :rolleyes:

Hørte forøverig på radioen i dag at Drillo ikke kunne si noe sikkert om Håkans (nære)fremtid i klubben. Noen som vet noe? Jeg har jo reg. at det har blitt lite spilletid på Håkan i treningskampene. (hmm dette hører vel hjemme i en egen tråd, men skitt au)

---------------------------

La oss selge hele laget!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 mar 05, 18:15
når det gjelder håkan tror jeg han er mye lik hornseth, han har det i kjeften, men mangler prestasjon på banen, begge er derfor etter mitt syn bomkjøp..(ja da, håkan scora mål i fjor og det gjorde hornseth også) men synes lissom at begge har "skrytt" seg selv høyt opp, for så å falle rett ned igjen når de skal vise det frem... men, hvem vet, kansje håkan blir eliteseriens store profil i år....??

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 131

Lagt til: 29 mar 05, 19:11
var det 7 mål Håkan endte på i fjor?

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 29 mar 05, 19:13
5 mål og i alle fall 3 assists

Enerly hadde også 5 mål, mens West scoret 6 og Ringberg 11.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1207

Lagt til: 30 mar 05, 16:18
I papirutgaven av Aftenposten Aften gikk det frem at det var så og si sikkert at Jørgen får kontrakt med Stabæk. Får bare ønske han lykke til der.

---------------------------

Fredd


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 30 mar 05, 17:19
Virker som han gjorde et positivt inntrykk i treningskampen han spilte. Supporterne på stabaek.no er også stort sett fornøyde og håper de signerer kontrakt med Jørgen, selv om de er mest opptatt av at han må klippe seg først... :)

Satser på at dette går i orden.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340