Husk meg
Brukernavn
Passord

Festen mot Moss

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 26 jun 03, 13:18
Kampen mot Moss blir utvilsomt en fest! Kommer til å bli en utrolig bra ramme rundt kampen. Hvis guttane spiller som de gjorde i går vinner vi! Tenk dere den stemningen vi får hvis folk er like mye med som i går bare at vi er dobbelt så mange!! Oppfordrer derfor ALLE til å møte opp og til å SYNGE for full hals! Dette blir gøy!!!
Hvem ser dere helst på topp for Fredrikstad? Melo eller LP?

Maradona

Knøttespiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 49

Lagt til: 26 jun 03, 15:14
Enig i at det blir en fest mot Moss!
Jeg ser helst at Lars Petter spiller.

---------------------------

Mvh

Diego


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 26 jun 03, 16:27
Personlig mener jeg Welton Melo bør starte dersom en av de må. Bare den ene ENORME sjansen Biffen hadde alene med Misund i går, og klarte å rote vekk, sier vel sitt om hvor lite Biffen har lært og tackler situasjoner som dette i år. Han må jo ha straffespark for å kunne scora (eller skyte mot mål)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Maradona

Knøttespiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 49

Lagt til: 26 jun 03, 18:20
Jeg personlig er like skuffet som dere andre...
MEN: Vi må aldri glemme at Lars Petter scora 30 mål for oss i fjor!!!
Det er så jævlig typisk Fredrikstad- folk å syte og klage med engang det er noe som ikke står helt til forventningene!
Ja, det er riktig: Han har ikke svart til forventningene, MEN:
Har Welton vært noe bedre enn LP?
Er det virkelig noen som synes det?
Jeg synes begge har vært like svake, men jeg mener det er litt tidlig å stikke kniver i ryggen til Lars ennå..
La Lars få noen sjanser til, og jeg er sikker på at han vil begynne å gi litt valuta.
Vi må ikke glemme...

---------------------------

Mvh

Diego


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 26 jun 03, 19:02
Opprinnelig postet av Maradona
Har Welton vært noe bedre enn LP? Er det virkelig noen som synes det?Jeg synes begge har vært like svake, men jeg mener det er litt tidlig å stikke kniver i ryggen til Lars ennå.


Ja, JEG mener hvertfall at Welton Melo har vært litt bedre enn Hansen. Det står jeg gjerne for. Men jeg skjønner jo samtidig at det ikke er mange av oss som ser potensialet til Melo; hver kamp jeg er på stadion sitter forutintatte stadionhuer og skjeller ut Welton Melo uansett hva han gjør. Faktum er at Melo er god med ballen i beina, han er pasningssikker og kan rykke i fra forsvaret med ballen i beina. Dessverre mangler han litt fysisk styrke, blir for veik i duellene, ubesluttsom foran mål og muligens litt tilpasningsproblemer. Likevel tror jeg dette er ting som er enklere å justere enn svakhetene til Hansen. Sistnevnte virker rett og slett ikke å være god nok for dette nivået uansett hvordan man vrir og vender på det. Og jeg har ikke stukket kniven i ham eller noen som helst - faktisk har jeg støttet Eggens valg om å teste ut Ringberg/Hansen som radarpar i 1.divisjon og faktisk vært uenig tidligre i sesongen når Eggen gang på gang satte inn Melo for Hansen. Men etter 16. mai og utover, synes jeg å spore en fremgang i Melo - og tilbakegang hos Hansen. Mens Melo ser ut til å ha noe på gang - mangler bare en scoring - så virker det å gå feil vei for Hansen. Vi kan ikke ha en spiss på banen som er så blottet for selvtillit; når man kommer alene med keeper opptil flere ganger, men ikke engang tør å skyte, da scorer man ikke. Gang på gang skyver Hansen unødvendig ansvaret over på medspillere. Nå har riktignok ikke Melo vært noe bedre foran mål, men jeg mener at han har evnen til å skape mye mer, og bør få sjansen fra start flere ganger.

Når alt dette er sagt så er jeg fullstendig enig med de som mener at klubben trenger en ny, god spiss som utfyller Ringberg. Det er det ingen tvil om (dersom vi ønsker å rykke opp)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 26 jun 03, 19:34
Opprinnelig postet av Finn
Hvis guttane spiller som de gjorde i går vinner vi!



Og speller Moss og Simen Brenne som døm gjorde i går, så skal jeg lova deg det blir knus!! Har trua nå. Vi har mindre forventningspress en dere ævv!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 26 jun 03, 22:30
Jeg mener verken Lars Petter eller Welton bør starte... costanza sier at hansen ikke er god nok for dette nivået, det mener jeg er feil - det den gutten mangler det er selvtillitt!!!! men nå som selvtillitta er på bånn og welton ikke greier å tilpasse seg, mener jeg faktisk at ringberg og søderstjerna bør spille på topp.. da får vi stian johnsen som venstreving, mens søderstjerna kan fungere som en litt "hengende" spiss......

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 26 jun 03, 22:33
Ja, det fungerer nok strålende med gjennombruddshastigheten til Ringberg. :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 26 jun 03, 22:38
vi bør vel ikke tenke gjennombrudd hele tiden vel??? de som har gjennombruddshastighet scorer jo ikke likevel!!!! syns heller vi burde fått mer bredde i spillet og få innlegg fra bl.a. stian johnsen.. da fungerer Markus Ringberg.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 26 jun 03, 22:41
Du har rett i en del av det du sier, men tror at FFK kan bli meget farlig med Stjerna på venstre, en god høyrekant ala Stian Johnsen og en hurtig spiss ved siden av Ringberg.

Tror ikke stjerna skulle vært den slepende spissen hvis de to skulle spilit på topp. Det måtte nesten ha vært Ringberg.

Stjerna må nok spille på venstre - er en grunn til at det er der han spiller. Trekker vi han inn som indreløper tror jeg nok ikke midtbanen ville fungert.

Da mister vi løpskraften til Bjørnar f.eks.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 26 jun 03, 23:50
Opprinnelig postet av Hjælmen
Og speller Moss og Simen Brenne som døm gjorde i går, så skal jeg lova deg det blir knus!! Har trua nå. Vi har mindre forventningspress en dere ævv!!


Syns jeg leste at Brenne skjøt over alene med keeper jeg...han må gjerne gjøre det mot FFK å...hvis han skulle få sjansen...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 27 jun 03, 19:38
Får håpe banen hos dere er bedre enn Melløs sin, da gå`n ikke over!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340