Husk meg
Brukernavn
Passord

Berthelsen klar kl. 21.00 i kveld ihht Haugesund avis! (:- )

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

vidar_hansen

Knøttespiller
Ble medlem: 14 sep 04
Innlegg: 53

Lagt til: 16 nov 04, 23:40
Endret: 17 nov 04, 18:24

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 17 nov 04, 00:08
Endret: 17 nov 04, 00:13
Føles godt å være ferdig med det og at det ikke ble trukket ut enda lenger. At FKH betegner overgangssumen som "grei nok" betyr trolig også at Harry Hansen & co. har gjort jobben sin i forhandlingene og presset prisen ganske bra ned.

Bertelsen er en spennende spiller og ønsker han velkommen til Plankebyen!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 nov 04, 00:29
Utrolig deilig, liker ikke at ting drøyer ut. Dette er en spennende spiller, og supert at vi allerede nå faktisk har hentet inn tre forsterkninger i forsvaret, siden Bora og Rajo har skrevet under også... Nydelig, rett og slett nydelig :D

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 17 nov 04, 01:40
Stiller meg litt avventende til denne Bertelsen. Er ikke like begeistret som alle andre her... Har sikkert talent osv, men det er ikke sikkert at dette er den venstre-backen, som flere her tror, tar fast plass på FFK. Regner faktisk med at han er hentet inn som en framtidens mann / utfordrer på den plassen (U21 eller ei, han herjet ikke på FKH i hvertfall) Jeg forventer at det hentes inn en etablert spiller på den plassen...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 17 nov 04, 07:17
Opprinnelig postet av BøgeJon
Stiller meg litt avventende til denne Bertelsen. Er ikke like begeistret som alle andre her... Har sikkert talent osv, men det er ikke sikkert at dette er den venstre-backen, som flere her tror, tar fast plass på FFK. Regner faktisk med at han er hentet inn som en framtidens mann / utfordrer på den plassen (U21 eller ei, han herjet ikke på FKH i hvertfall) Jeg forventer at det hentes inn en etablert spiller på den plassen...


Sier ikke nei takk til dobbel dekning hele veien jeg, men det kommer neppe fler forsvarsspillere nå. Dersom Wiig blir klar er det nok kun en midtbanespiller og keeper igjen

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 17 nov 04, 08:06
Velkommen til Fredrikstad Trond Erik!
:ffk:

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 17 nov 04, 08:26
Gratulerer med klubbvalget og velkommen til byen.:ffk:

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 17 nov 04, 12:01
Nå er jeg veldig fornøyd! Dette er et prospekt jeg har ønsket meg lenge - habile venstrebacker vokser ikke akkurat på trær.. Uten å ha sett for mye til spilleren, sitter jeg med en god magefølelse av at FFK har gjort et virkelig godt kjøp her.

Jeg vil sammenligne Bertelsen med kjøpet av Simen Brenne, som etterhvert har vist seg (og fortsatt vil vise seg) å være et meget godt kjøp.

Dette er spillere som i ro og mak kan få utvikle seg i FFK gjennom 3-4 år, før de deretter tar steget videre til landslaget og eventuelt utlandet. Jeg sitter med en følelse av at verdien av Bertelsen vil fem-doble seg i løpet av 3-4 år..

Noen som vet hva vi måtte betale for spilleren? Er vel naturlig å tro at summen ligger på mellom 1,2-1,7 mill kanskje?

PS: Forøvrig veldig overrasket av at Fredriksstad Blad ikke har fulgt denne saken mer nøye, da jeg rangerer dette spillerkjøpet som en av de klokeste klubben har gjort de siste 20 årene!!

---------------------------

Pontus


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 17 nov 04, 12:26
Jeg ønsker gjerne Berthelsen velkommen. MEN....jeg føler meg ikke sikker på at alt er i boks i forhold til denne avtalen. Hvorfor skriver ikke f-b.no noe om dette ? Jeg gikk også inn på fredrikstadfk.no og hva i alle land møtte meg der. Jo det eneste er en artikkel hvor Pål J. henviser til Haugesunds avis. Ergo ingen i FFK systemet har bekreftet overgangen.....

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 17 nov 04, 12:32
Endret: 17 nov 04, 12:33
I følge Nettavisen er Bertelsen ennå ikke helt klar. Dette i følge Harry Hansen, som tydelig var litt forundret over at mange nettsider skrev det, ikke minst klubbens offisielle...

FB tror jeg derimot ikke vi kan forvente oss noe av i denne saken. De har jo ignorert hele Bertelsen-overgangen totalt.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 nov 04, 13:30
Mundtlig er han klar, men han skal skrive under på en pressekonferanse på klubbhuset kl. 14.30.
Tror den overføres på Radio Fr.stad.

FFK`s mediastunt med Drillo ga nok mersmak, så nå blir det nok flere pressekonferanser etterhvert, tenker jeg. :D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 17 nov 04, 13:56
Ja velkommen skal du være! Håper du fortsetter din fine utvikling i FFK :ffk::ffk:

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 nov 04, 14:54
Endelig f-b

Syns det er rart det ikke står mer om det, og har stått. Når Enerly kom hadde han jo fått spalteplass i en måned allerede.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 17 nov 04, 15:00
Endret: 17 nov 04, 15:01
Han har for øvrig skrevet under for 4 år. Ingen tvil om at FFK har tro på ham. Harry Hansen mente det kunne være et godt investeringsobjekt, og anså ham som en spiller man kunne utvikle til å bli interessant for utenlandske klubber...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 nov 04, 15:42
Endret: 17 nov 04, 15:43
Hmmm... FFKs offisielle sider oppfører seg litt merkelig. Det står at "I følge Haugesund Avis har FFK sikret seg underskriften til U21-landslagsspiller Trond Erik Bertelsen." Kan ikke de bekrefte dette selv? Skal vedde på at f-b sin kilde er fredrikstadfk.no igjen.

Hadde de vært hundre prosent sikker, så hadde de vel gått ut med en offisielle uttalelse selv, og ikke basert seg på hva en lokalavis på andre siden av landet har skrevet?

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 17 nov 04, 15:47
Endret: 17 nov 04, 15:48
Opprinnelig postet av FFK1903
Hmmm... FFKs offisielle sider oppfører seg litt merkelig. Det står at "I følge Haugesund Avis har FFK sikret seg underskriften til U21-landslagsspiller Trond Erik Bertelsen." Kan ikke de bekrefte dette selv? Skal vedde på at f-b sin kilde er fredrikstadfk.no igjen.

fredrikstadfk.no fikk dette fra oss (sendte sms), og f-b fikk dette fra oss eller de igjen. Det virker ikke som om klubben er spesielt flinke til å verdsette og benytte seg av sine egne offisielle sider, og behandler de på lik linje som alle andre medier. Rett og slett helt latterlig av styret i FFK.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 17 nov 04, 15:55
Opprinnelig postet av Holters
Det virker ikke som om klubben er spesielt flinke til å verdsette og benytte seg av sine egne offisielle sider, og behandler de på lik linje som alle andre medier. Rett og slett helt latterlig av styret i FFK.

Helt enig Holters. Fikk mail av en kamerat med opplysninger om at det var klart med Bertelsen. Han hadde fått den av Harry/Joppe. Sånn sponsormail. Helt patetisk å ikke bruke sine egne sider til sånt.

---------------------------






Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 17 nov 04, 16:03
Opprinnelig postet av stenhard
Helt enig Holters. Fikk mail av en kamerat med opplysninger om at det var klart med Bertelsen. Han hadde fått den av Harry/Joppe. Sånn sponsormail. Helt patetisk å ikke bruke sine egne sider til sånt.

De sender visstnok ut en slik "sponsormelding" til sponsorene før media får vite nyheten. Her legger de ved pressemeldingen som vil bli sendt til media litt senere på dagen.

At ikke klubbens offisielle sider får vite dette før resten av verdens media, er rett og slett uforståelig. De kunne i det minste latt siden være blant de som får denne "sponsor-mailen".

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 17 nov 04, 16:16
Ikke mange som har så mange U landskamper.
30 stk!
"Gode venstrebente spillere vokser ikke på trær."
En fremtidig landslagsspiller.

---------------------------

Benksliter`n



BYGG EN STOR NOK STADION!

15 000 +++++


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 17 nov 04, 17:14
Opprinnelig postet av benksliter`n
Ikke mange som har så mange U landskamper.
30 stk!

Det må poengteres at han ikke har 30 U21-landskamper, men ca 30 U-landskamper totalt. Det involverer alt fra U16 og oppover. Tror det er ganske mange som har plukket over 30 landskamper da.

Likevel tror jeg dette fort kan være et scoop for FFK!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340