Husk meg
Brukernavn
Passord

Berthelsen klar kl. 21.00 i kveld ihht Haugesund avis! (:- )

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

FKH-FKH

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 nov 04
Innlegg: 3

Lagt til: 17 nov 04, 17:23
Får vel først gratulere dere med ny spiller. Er dessverre redd mange av dere kommer til å bli skuffet. Jeg har sett de fleste Haugesundkampene de siste årene, og Bertelsen er en helt ok spiller... ikke noe mer. I år har han rett og slett vært dårlig, men det har han ikke vært alene om. Når det gjelder prisen er det nok FKH som har mest grunn til å være fornøyde. Pålitelige rykter vil ha det til at prisen høyere enn hva Lyn var villige til å gi for noen mnd siden. Det var rundt 1, 8 mill.
Nå er det sikker noen av dere som tror at jeg skriver dette fordi jeg er sur og bitter over at Bertelsen gikk. Nope.... Håper allikevel at han blir en hit i FFK. På det beste er sikkert Bertelsen en tippeligaspiller, men pr. dag dato er han alt for dårlig defensivt etter mitt hode.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 17 nov 04, 20:16
Endret: 17 nov 04, 20:17
Opprinnelig postet av FKH-FKH
Er dessverre redd mange av dere kommer til å bli skuffet.


Ja det er jeg "redd" også... Han kan sikkert være en mann for fremtiden, hvis talentet får utvikle seg videre. Men det er nok mange her som tror at dette er en "kjempeforsterkning", og der tror jeg at folk kan bli skuffet....

Håper at klubben fortsetter jakten på ETABLERTE spillere, til de plassene vi trenger forsterkning, og at en Wiig og en Bertelsen blir nyttige utfordrere i laget!

La oss ikke gjennoppleve fjorårets innkjøpstragedie en gang til, hvor man utelukkende satset på spillere som "kunne" slå til...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 18 nov 04, 08:57
Endret: 18 nov 04, 08:58
Hvis prisen er rundt det som nevnes i denne tråden (~2 mill) tror jeg nok ikke klubben jakter en etablert venstreback i tillegg...

Så er det opp til hver enkelt å bedømme hvor stort sjansespill det er. Jeg velger å tro at Drillo, som kjenner spilleren fra U21, vet hva som bor i ham. Men så er jo jeg en evig optimist også :)

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 18 nov 04, 09:08
Håper Bertelsen slår til, men som FHK skriver har han ikke akkurat vært stjerne på FHK i år. Ligger faktisk svakt på deres lagbørs.
Personlig hadde jeg heller håpet på C.Grindheim, som skrevet før.
Dersom Bertelsen slår til er det kjempeflott og blir ei fjær i hatten for :ffk:.
Derfor lykke til, til både Bertelsen & Drillo & CO. Håper at utvikla slår positivt ut.
Men som sagt bertelsen har vel ikke overbevist noe særlig i år, og spørsmål er forsatt åpent om hans TL`s kapasitet.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 18 nov 04, 11:21
Noen spillere passer bedre i TL enn i 1. divisjon også da, fordi det spilles en litt annen fotball...kanskje Bertelsen er en av disse!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 18 nov 04, 12:35
Hvis han er god nok til å spille fast på vårt U21 landslag, så bør han også være god nok til å spille venstre back i FFK.

Dersom han ikke har hatt noen stor sesong i Haugesund i år, så sier det kanskje mer om Haugesund og Harald Aabrekk enn om Bertelsen.

Han har spillt på alle våre landslag siden han var 16 år og har hele tiden blitt regnet som et kjempetalent.

Når det gjelder Grindheim, så er det vel et spørsmål om det er en spillertype vi trenger akkurat nå og da er det vel bedre å bruke pengene på de spillertypene vi virkelig trenger mest. :D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 nov 04, 12:49
Han er nok bedre enn de v.backane vi har hatt de senere åra. Men Wade var tålig bra, åsså var det det med utenfor EU igjen da.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340