Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem bør vi kvitte oss med???

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 nov 04, 01:20
Jeg synes dette er en latterlig diskusjon på nåværende tidspunkt.

Føler meg ganske sikker på at Drillo og co først vil ha på plass noen flere forsterkninger før vareopptellingen starter.

Når det er sagt, så tror jeg det vil bli satset på en stall med bedre dobbeltdekkning på alle plasser enn tilfelle var i 2004.:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 17 nov 04, 01:28
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Jeg synes dette er en latterlig diskusjon på nåværende tidspunkt.

Tja, det er jo på denne tiden av året vi bør vurdere hvem som er gode nok for førsteeleveren.

Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Når det er sagt, så tror jeg det vil bli satset på en stall med bedre dobbeltdekkning på alle plasser enn tilfelle var i 2004.:D

Joa, men de som liksom skal "dobbeltdekke" plassene bør inneha kvaliteter som ikke ligger så altfor langt unna de i startelveren... Fungerer ikke med Hornseth, Momo og Solvang som backup for West (eller RIngberg, for den saks skyld)! ;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 17 nov 04, 08:35
Det er vel ikke mulig å sparke spillere som er under kontrakt? ref Søderstjerna og Koskela. Dessuten synes jeg begge har en ok sesong i klubben bak seg. Søderstjerna er nest sist eller tredje sist på nesten alle mål FFK scorer i sesongen. Koskela var, som alle andre, svak første del av sesongen. Han var god under de innhoppene han gjorde i høst. Det samme må jo kunne sies om Hornseth. C Petersen har vel spilt alle plasser bortsett fra keeper i år.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 17 nov 04, 10:15
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Søderstjerna er nest sist eller tredje sist på nesten alle mål FFK scorer i sesongen.


Den er vel ganske drøy...FFK scorer 42 mål, og Håkan scorer 5 og legger opp til 3. Han er da ikke 3. sist på over 30 mål?!

Si han er involvert i fjerdeparten av målene vi scorer da, så er ikke det mer enn en kantspiller bør være for å få godkjent...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 nov 04, 13:49
Endret: 17 nov 04, 13:52
Til Holters!

Er forsåvidt helt enig i det du skriver.
Men mener du misforstår meg noe.

Når jeg skriver at jeg synes diskusjonen er latterlig på nåværende tidspunkt, så mener jeg selvfølgelig det, fordi det er viktig å få forsterkninger på plass, før man begynner å snakke om hvem som skal vekk.
Erfaringen fra sist år viser jo tydelig at det er vanskelig å få tak i akkurat de forsterkningene man ønsker seg, selv om det antagelig blir lettere i år.

Men selvfølgelig så er det spillere i dagens stall, som helt klart ikke holder mål, men også mange spillere som kan legges i kategorien "bob, bob"
I den siste kategorien er det etter min mening alt for tidlig å felle noen endelig dom.

Enda tror jeg vi vil få 2-3 forsterkninger, som er bedre enn de spillerne vi allerede har og da sier det seg selv at vi vil få en bedre dobbeltdekkning enn det vi hadde i 2004.
I 2004 var det jo flere plasser vi ikke hadde kvalifisert dobbeltdekking på i det hele tatt. :D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 17 nov 04, 15:12
Til Planken
Denne informasjonen har jeg fra en av de som er med å analyserer kampene. Jeg kan gå med på å moderere meg fra "nesten alle" til "veldig mange". Uansett er dette viktig i min vurdering av spilleren. Sjekker du på TV2 web tv, kan du se høydepunktene fra alle FFK`s kamper denne sesongen. Prepare for a surprise.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 17 nov 04, 15:42
Kan vi ikke haller snakk om hvordan man skal forsterke laget.

Å følge FFK denne sesongen har vært topp underholdning med happy ending. Jeg bifaller alle som har bidratt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 17 nov 04, 19:03
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Til Planken
Denne informasjonen har jeg fra en av de som er med å analyserer kampene. Jeg kan gå med på å moderere meg fra "nesten alle" til "veldig mange". Uansett er dette viktig i min vurdering av spilleren. Sjekker du på TV2 web tv, kan du se høydepunktene fra alle FFK`s kamper denne sesongen. Prepare for a surprise.

Ganske enorm forskjell på "nesten alle" og "veldig mange" i mine øyne da..."veldig mange" kan jeg nemlig gå med på ;)

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 18 nov 04, 09:52
Hei A9.
Enda en gang enige.
Synes det er bedre å beholde unge talenter f.eks Holberg For sent å gjøre noe med)en å la f.eks Søder & Peters fortsette.
Når det gjelder Jeton ha han på gress et år til, det samme som Costa Boys.
jeton har vel vært brukbar på 2.laget?

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 18 nov 04, 10:37
Endret: 18 nov 04, 10:38
Har ingen sterke meninger på hvem som eventuellt bør ut, det overlater jeg til Drillo&Co.

Vil minne enkelte her på at mange av de spillerne de vil ha ut har vist seg lite frem på stadion, men kan ha vist meget lovende takter på treningsfeltet.

FFK skal UTVIKLE spillere også, ikke kun kjøpe ferdige produkter, det blir alt for dyrt.

Hvordan kan du feks. A9 si at L. Fallay ikke blir tippeligaens beste stopper om 2-3 år ?? Jeg tør ikke vurdere spillere jeg knapt har sett i aksjon.

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 18 nov 04, 11:26
Opprinnelig postet av dracula
Når det gjelder Jeton ha han på gress et år til, det samme som Costa Boys.
jeton har vel vært brukbar på 2.laget?


Brukbar er å ta i, det jeg har sett av Jeton i år er at han er litt for liten og lett rett og slett...men det kan han jo muligens lære seg å benytte seg av da.

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 18 nov 04, 12:04
Feilen med Jeton er vistnok at han ikke gidder å trene. Det er ihverfall hva jeg har hørt og da kommer man ikke langt i idrettens verden.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 18 nov 04, 12:32
Endret: 18 nov 04, 12:35
Synd hvis det er slik du skriver, jashin.

Forøvrig er Jeton helt konge i CM4-spillet mitt (2003-sesongen). 9-ere og 10-ere så langt øye kan skue på skue og en skokk klubber sikler etter ham. Bare synd at manageren er så elendig at FFK står i meget stor fare for å rykke ned tre kamper før slutt... Å ha ett ben i andre divisjon er vel en meget presis beskrivelse av situasjonen ;)

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 18 nov 04, 14:41
bjervell; årsaken til høye karakterer hos Jeton er ikke at han spiller veldig bra, men at han går på sinnsykt mange løp. Bug (mener jeg) i CM4 som da gir høy karakter...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 18 nov 04, 14:43
Opprinnelig postet av Planken
bjervell; årsaken til høye karakterer hos Jeton er ikke at han spiller veldig bra, men at han går på sinnsykt mange løp. Bug (mener jeg) i CM4 som da gir høy karakter...


Akkurat... Ja, jeg har merka meg at han er god på løp, så jeg har bedt ham om å løpe med ball til krampa tar`n. ;) I tillegg er han enorm på direkte frispark. Han er faktisk toppscorer og beste pasningslegger...

Hadde det bare vært slik i virkeligheten også *sukk*

---------------------------



Bjørn Jervell Hansen


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 nov 04, 21:58
Ut:

Hornseth
Søderstjerna
Fallay
Latyr

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 18 nov 04, 22:22
Ut:

Fallay
Mommo
Petersen

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 18 nov 04, 23:12
Peters har jo akkurat fått ny 2 årskontrakt, så han blir her. Synes også det var korrekt. Peters har vært god i år - og det i flere posisjoner.

Er dog litt skeptisk til hvordan Drillo vil sette pris på Peters sin spillestil... Han er jo ikke akkurat glad i driblinger som ikke er effektive (Peters sine går ofte ikke i lengderetningen), unødvendige driblinger defensivt og støttepasninger...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 18 nov 04, 23:41
At han er talsmann for spillegruppen har nok ingen betydning. At han akkurat har skrevet under ny kontrakt derimot...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 19 nov 04, 14:28
Kanskje Drillo kan lære Petersen å slutte og drible på egen femmeter!?

Det pluss litt markeringstrening og plaseringsevne så har vi enda en god midtstopper!

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340