Husk meg
Brukernavn
Passord

Wade Barret?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 16 nov 04, 07:55
Jeg leser det er ivrig jakt etter en venstreback for tiden. Men er det med sikkerhet bestemt at Wade Barret ikke skal fortsette i FFK? Jeg vet det har vært mye synsinger rundt dette, bl.a. pga utenlandskvoten (utenfor EU). Men jeg kan ikke erindre at FFK-ledelsen faktisk har sagt at de ikke ønsker et videre samarbeid med ham? Jeg synes nemlig at Barret gjorde et solid inntrykk den perioden han var her.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 16 nov 04, 08:08
Wade har gjort en god jobb, og om han får en plass med i troppen videre vil det ikke være helt ufortjent.
Feilen med dette er at det sender signaler til de unge fra Costa-Rica om at det ikke vil bli satset på de i fremtiden heller.
Jeg antar at Wade Barrett sin kontrakt går ut ved nyttår og vil tro at han ikke blir tilbudt en ny kontrakt om FFK har skaffet seg en ny venstreback innen den tid.
På den annen side så må FFK ha to sidebacker i tillegg til Pål Andre etter min mening. Hva om Berthelsen eller 2PAC blir skadet eller må ut med karantene?
Veldig dumt å ikke ha backup mener jeg.
Men tror ikke at Wade Barrett vil være fornøyd med å være backup egentlig.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 nov 04, 16:03
Synes det er horibelt hvis wade forsvinner, en soleklar god spiller somhar gjort jobben sin bra! skjønner ikke poenget med å satse på de fra costa rica når wade har prestert som han har gjort.-hva har de fra costa rica bevist? at de kan drible....ja, men i treningskampene som jeg har sett døm i så mista de ballen 9 av 10 ganger å gadd ikke jobbe hjem!

synes vi kan starte en slags underskriftskampanje for å beholde wade, akkurat som "plankehaugen.no" gjorde når det gjalt Stian Johnsen( det ser jo ut som at det funka!)

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 16 nov 04, 16:15
At det er horribelt er vel å ta hardt i. Det er opp til trenerteamet å vurdere hvilke to ikke-eu spillere om bør satses på. Og dersom det ikke blir barett får vi ganske sikkert bra forsterkning på backen (TE Berthelsen). Personlig gleder jeg meg til å se hva MacDonald har å by på til året.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3507

Lagt til: 16 nov 04, 16:42
Endret: 16 nov 04, 16:43
Slik sesongen ble måtte vi ha midlertidig hjelp fordi venstre-back-problemene ble for store.

Imidlertid har vi nå god tid til å løse dette. Barett har gjort sine saker OK, men jeg synes det vil være feil å satse på ham framfor Costa Rica-gutta fordi sistnevnte kan tilføre oss noe spesiellt ved sin teknikk. Tenk dere å sette inn Mac Donald de siste 25 min av en kamp mot et slitent forsvar.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 16 nov 04, 17:02
De gutta fra CostaRica har aldri spilt i Tippeligaen, må ikke glemme det.
Nivåforskjellen opp dit er helt sinnsyk i forhold til det de er vant med....
Jeg mener det ville vært lurt å tilbudt Barret kontrakt, han kan brukes på begge sider,men det jeg tror det koker ned til er om han synes det høres bra nok ut, han blir jo på en måte backup for PAC og Bethelsen i tilfelle. (?)

Sånn det ser ut for øyeblikket blir det null konkurranse på noen av backplassene,og det er ikke bra.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 16 nov 04, 17:14
Hvis de aldri får spille i TL, får de aldri TL-erfaring.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 nov 04, 17:29
Costa Rica boys mista 9 av 10. Tullprat.:cool:

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 16 nov 04, 18:06
Hvorfor alt dette maset om Wade Barret.

Allerede da han kom til klubben i sommer hadde klubben bestemt seg for at Wade kun skulle brukes ut sesongen og at han ikke var med i klubbens planer ut over denne tiden.

At klubben enda ikke har bekreftet at hans kontrakt ikke blir fortlenget er vel helt normalt. Det meste vil nok bli avklart og offentliggjort i løpet av Desember, og jeg tror nok det blir flere enn Wade som kommer til å forlate oss før sesongstart i april.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3507

Lagt til: 16 nov 04, 19:07
Enig, la oss ikke bruke opp "utenfor-EØS-kovoten" på forsvarsspillere

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 16 nov 04, 21:17
Wade har gjort det greit men ikke bra nok. Han er en lite spillende back. Mister ofte ballen i oppspillfasen, og det er veldig irriterende gang på gang. Men han er god som stopper og har fart men mangler en del på fotball teknisk offensivt.. Greit å bli kvitt. sikker dyr også. Ikke noe å gråte over..Underskifts kampanje er det dummeste jeg har hørt på lenge. Hadde det gjeldt Bjørnar så ok men Wade, niks piks påsa..

Costa rica boys er helt klart store talenter. Ingen tvil. Spesielt McD, ligner på Ronaldino på utseende og teknisk.. Veldig spennende spiller.

Fredrikstadpatriot kan ikke ha sett en eneste b kamp i år. Det er ihvertfall helt sikkert. Er det noen som jobber så er det ihverfall Garro. Jobber som en helt og McD kan jo dribble hvem som helst i en telefonboks..

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 nov 04, 16:12
har heller aldri sagt at jeg har sett en b kamp, men treningskamper før sesongen har jeg sett, og de gutta imponerte meg ikke! kan hende de har gjort det bra på b laget, men som dere selv skriver, det er på B laget! motstanden i 3 div er ikke noe å skryte av! nei, skal vi bruke eu kvota fult ut bør den brukes på gode spillere med erfaring fra høyt nivå, så kan heller de gutta der komme innpå hvis det er en skade eller karantene på en av de andre på eu kvota.

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 nov 04, 17:44
Har sett både McD og Garro i treningskamp og serie. Få litt mer kjøtt på de 2 der og døm kommer til å bli bra på sikt. Den som har imponert meg mest hittil er McD.

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 19 nov 04, 14:37
Syns vi alle skal ønske Wade lykke til videre i sin neste klubb, og takke ham for den gode jobben han har gjort for klubben. Han ble hentet for å tette igjen på venstre kant og det gjorde ha:ffk:n med stil.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 19 nov 04, 16:25
Opprinnelig postet av Carlsberg
Syns vi alle skal ønske Wade lykke til videre i sin neste klubb, og takke ham for den gode jobben han har gjort for klubben. Han ble hentet for å tette igjen på venstre kant og det gjorde ha:ffk:n med stil.


Enig. HVIS han drar. Jeg håper han blir.

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 19 nov 04, 16:46
Endret: 19 nov 04, 16:46
Om det er slik at FFK ikke skal hente inn flere sidebacker, håper jeg at Wade blir i klubben minimum en sesong til.
Det vil være naivt og gå inn i en ny sesong uten backup på backplassen.
Skader/karantener er noe vi må regne med iløpet av sesongen desverre.
Håper Wade blir en sesong til, men tviler på at han vil det dersom FFK signaliserer at han ikke kommer til å bli satset på......


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340