Husk meg
Brukernavn
Passord

RYKTE! Bertelsen er klar for FFK!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 15 nov 04, 12:31
Han kommer vel fra Jæren-området, og der hater de fleste Viking (Soma inkludert). Dessuten har jeg snappet opp et sted at Bertelsen kjenner godt til Jarle Mong (som nå spiller for Bryne, men hele tiden bare har godord å si om oppholdet sitt i FFK). Dessuten er det jo ingen tvil om at det er langt mindre konkurranse om venstrebackplassen i FFK vs. Viking. I tillegg har vi Drillo som trener - en trener Bertelsen kjenner fra før (U19).

I sum blir dette mye som taler for FFK. Nesten kun geografien taler for Viking.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 15 nov 04, 12:36
Håper virkelig du har rett!

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


prometheus

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 nov 04
Innlegg: 1

Lagt til: 15 nov 04, 12:37
Endret: 15 nov 04, 12:38
I dagens Dagbladet står det øverst på side 23 at han har valgt :ffk:

På nett er den eneste nye artikkelen denne:
Nettavisen - U 21-spiller velger FFK

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 15 nov 04, 12:47
Må legge til at jeg virkelig synes FB har sovet i timen angående Bertelsen. Har de hatt en eneste artikkel om ham i det hele tatt? Knapt nok vært nevnt i en bisetning i artikkelen de hadde om Drillo. Hvorfor har de ikke kjørt en større sak på det? Gutten er jo U21-landslagsspiller og veldig spennende. Mener å huske de hadde opptil flere saker om Brenne før den overgangen...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 nov 04, 13:36
Når får vi dette bekreftet mon tro? Utrolig morsomt med signeringer allerede nå i hvert fall. Viktig å få forsterkningene tidlig, slik at vi kan bruke vinteren på å bli samspilte, fremfor å hilse på nye spillere på prøvespill hele vinteren. Lover godt dette :D

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 15 nov 04, 14:04
Opprinnelig postet av FFK1903
Når får vi dette bekreftet mon tro? Utrolig morsomt med signeringer allerede nå i hvert fall. Viktig å få forsterkningene tidlig, slik at vi kan bruke vinteren på å bli samspilte, fremfor å hilse på nye spillere på prøvespill hele vinteren. Lover godt dette :D


Derom Drillo får et halvt år på seg med å samkjøre det forsvaret slipper vi ikke inn mål til året!!! :)

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 15 nov 04, 14:48
Til Constanza
Bertelsen er fra Lura. Det er i Sandnes kommune. Omtrent i området hvor Kvadratsenteret ligger. Dvs mellom Sandnes sentrum og Forus. Nesten gangavstand til Viking Stadion.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 nov 04, 14:59
Endret: 15 nov 04, 14:59
Nesten gangsavstand til Viking Stadion? He he, ja har man skikkelig syvmilsstøvler så... :D

Sikkert ikke alvorlig ment, blir vel nesten som at Hvaler er gangavstand til Fredrikstad Stadion :)

Sitter egentlig spent å venter på en endelig bekreftelse. Hadde vært greit å fått på plass en spiller allerede nå. :ffk:

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 15 nov 04, 15:12
Opprinnelig postet av FFK1903

Sikkert ikke alvorlig ment, blir vel nesten som at Hvaler er gangavstand til Fredrikstad Stadion :)


Døh... Jeg har gått fra Fredrikstad til Hvaler jeg altså... Skjønt det var i fylla og jeg gadd av en eller annen bisarr grunn ikke å vente på første buss hjem, på morningen...Men det var et stykke, så pass minnes jeg...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 16 nov 04, 07:57
Virker som om vi endelig kan få en avklaring idag....

Begynner å bli utålmodig her nå...

sveinung

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 04
Innlegg: 58

Lagt til: 16 nov 04, 08:08
I følge Haugesunds Avis i dag, har Bertelsen bestemt seg for FFK. Bare detaljer gjenstår.

---------------------------

Tippy


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 nov 04, 15:43
Nå har klubbene kommet til enighet, så nå gjenstår den personlige kontrakten til TEB.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 16 nov 04, 16:21
Harry Hansen ble akkurat intervjuet på Radio Fredrikstad, og ifølge han er de ennå ikke helt i mål med hverken klubb eller spiller. "Det går fremover, men det er ting som tar litt tid. Blant annet det juridiske. Vi er ved godt mot, men tiden går litt lenger enn jeg kunne ønske meg", sa han på spørsmål om Bertelsen.

Kan dog være at dette intervjuet ikke var direkte. Det vet jeg ikke.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 nov 04, 16:55
Endret: 16 nov 04, 17:27


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340