Husk meg
Brukernavn
Passord

ødegård og andresen?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 16 nov 04, 13:20
God løsning.
Og hvor sannsynlig er det at Stabæk rykker rett opp igjen. Jeg tror det ikke.:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 nov 04, 13:39
Å leie Andersen kunne vært en en god løsning. For, da kan vi konsentrere oss om å forsterke skikkelig i et annet ledd på banen. For slik jeg ser det, så har ikke vi råd til å kjøpe to-tre klassespillere, dermed kan det være lurt å investere over noen sesonger, og heller leie klassespillere i mellomtiden. For, skal vi kjøpe forsterkninger i de leddene vi trenger nå, så frykter jeg, igjen, kvanitet fremfor kvalitet. Da er det bedre å leie Andresen, som ikke trenger å bli veldig dyrt, og heller skrive langtidskontrakter med andre kvalitetsspillere. Og hvem vet, hvis Stabæk ikke rykker opp, så trives Andresen kanskje så godt her at han blir med videre?

Det er i hvert fall en tanke, at vi bygger opp laget sakte men sikkert med gode spillere, fremfor å prøve å kjøpe seg til suksess med en gang. Det tror jeg ikke vi har råd til, med mindre vi er griseheldig å får noen gode Bosman-spillere...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 nov 04, 14:19
drit oppi ødegård og andresen.
vi har ikke lønn og gi dem en gang.. begge spiller sikkert ikke for mynter.. handler om flere hunder i lønn.

Jeg ville hatt dem, men det er ikke mulig tror jeg..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 16 nov 04, 15:21
FFK1903: Akkurat det jeg mente!

Noen som vet hva andresen har i lønn i år da? For det er vel det vi må ut med for han? Dekke lønnsutgiftene, pluss kanskje en liten kompensasjonssum.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 16 nov 04, 15:52
Er helt enig med keiko her. Stabæk leier ikke ut Andresen gratis, og i tilegg må vi sprenge lønnsbudsjettet. Ikke en holdbar løsning.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 17 nov 04, 15:44
De siste ryktene sier at Martin A muligens skal til utlandet. Trodde han var kurert for det ette to mislykkede forsøk i bunnlag i premier league.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 17 nov 04, 21:14
Eneste de ryktene går på, er at det har vært utenlandske klubber som har forhørt seg om han hos stabæk. Ingen som harr kommet med noe konkret..

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340