Husk meg
Brukernavn
Passord

ødegård og andresen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

webman007

Bedriftsspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 6

Lagt til: 10 nov 04, 20:26
Det hadde vært litt av en midtbane det? Drillo har jo en god dialog med M.Andresen sånn ellers. Leid inn de to for en prøve periode, eller?

---------------------------

"Ære være planke byen, det synger sebastian" En for alle, alle for en.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 10 nov 04, 20:28
Endret: 10 nov 04, 20:41
Ødegaard som er prissatt til 10 mill? Han går nok ganske sikkert til Rosenborg. De er den eneste klubben som har råd til å betale det SIL krever, og Ødegaard vil gjerne til RBK selv. Så den saken er nok grei.

Angående Andresen er det litt mer håp, selv om han også potensielt vil bli en dyyr mann. Men det er klart, hvis Høili virkelig slår på storetromma og ordner det finansielle, ja, da er det ingen umulighet.

Hm... dette var visstnok mitt innlegg nummer 2000 her på forumet.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 nov 04, 20:58
Tja, hjelper vel ikke så mye om Drillo har en god dialog, hvis han ikke i tillegg har ei feit lommebok å handle for. Vi stiller ikke i samme klasse som VIF, Brann og RBK når det gjelder spillerkjøp. Det måtte i hvert fall være en ekstern investor som hentet inn spillere som pr-jippo, men hvilken lokal bedrift/firma skulle egentlig det være, foruten Høili?

For alt jeg vet så spilte Høili for FFK samtidig som Drillo spilte for Øssia, og er bitre fiender ennå, he he...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 11 nov 04, 10:53
Hvordan kunne det vært å leid inn Andresen for neste sessong?
Stabæk ønsker jo og beholde han for fremtiden, mens Martin Andresen helst ikke vil spille i 1.div p.g.a. nivået og landslaget. Dermed er han jo fortsatt Stabæk spiller, men får spille på toppnivå mens Stabæk er nede. Er ikke dette en god løsning for begge parter a?

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


reddevil

Knøttespiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 40

Lagt til: 11 nov 04, 14:25
Nå er jo både Andresen og vår egen Peter`s fra Ski. Så muligens de kunne snakker litt sammen nå utover høsten/vinteren. Så ser nok Andresen hvilken klubb han bør velge!!

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 11 nov 04, 14:28
reddevil: Hva er det for ett nick å ha på disse sidene? Må vel gå an å holde disse sidene scum frie. Her er det FFK som gjelder. FFK kommer alltid først.

---------------------------






Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 nov 04, 14:51
Andresen er i Trondheim for å forhandle om overgang til RBK. Så glem han.

reddevil

Knøttespiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 40

Lagt til: 12 nov 04, 15:47
Svar til Stenhard (og ferdig med saken)
Takk for den. Det er fritt land og jeg heter hva jeg selv velger å hete. Ikke ta alt så bokstavelig...og "scumfri"
Mener du at jeg er "scum" siden mitt brukernavn er reddevil?
FFK kommer også for meg også først og det har det gjort siden jeg i 1975 var på stadion første gang.
Du skriver "Her er det FFK som gjelder" ja og jeg er helt enig. Jeg har aldri skrevet noe annet enn om FFK her inne og selv om brukernavnet mitt ikke har noe med FFK å gjøre så er det vel ingen regel at man må ha ett FFK brukernavn for å kunne være eller skrive her? Jeg sier ingenting om ditt fantastiske FFK brukernavn....

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 12 nov 04, 15:55
Ødegaard er den fantastisk spiller med en stor fremtid. Martin Andresen mener jeg ikke ville fått plass sentralt på FFK. Han rekker ikke Brenne/Risholt til anklene en gang når de neste år får tatt ut sitt fulle potensial.
Martin A ble landslagskaptein da Hareide, under et drypp, sa at Norge hadde gode nok spillere til å briljere seg gjennom midtbanen. Vi så hvordan det gikk. Martin A er kanskje god med flyt. Når Stabæk slet i år var det ikke mange gangene han ble BB. Det er noe til Landslagskaptein.
Skulle han mot formodning bli FFK spiller, så må jeg vel ta en 4-5 kameler på styrten!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 12 nov 04, 18:29
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Martin Andresen mener jeg ikke ville fått plass sentralt på FFK. Han rekker ikke Brenne/Risholt til anklene en gang når de neste år får tatt ut sitt fulle potensial.


Drekki eller?!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 12 nov 04, 18:59
Endret: 12 nov 04, 18:59
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Martin Andresen mener jeg ikke ville fått plass sentralt på FFK. Han rekker ikke Brenne/Risholt til anklene en gang når de neste år får tatt ut sitt fulle potensial.


På tide å bytte nick kanskje...? :rolleyes:

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 nov 04, 23:53
Glem ødegård og andresen

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 12 nov 04, 23:54
Word:ffk:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 13 nov 04, 11:31
Når gjorde Martin A seg fortjent til den statusen han har?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 13 nov 04, 14:29
Martin Andresen er en glimrende fotballspiller, men det er ikke lett å dra Stabæk helt alene...på landslaget er problemet hans mangelen på defensiv makker på midten!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 13 nov 04, 16:19
Opprinnelig postet av Planken
Martin Andresen er en glimrende fotballspiller, men det er ikke lett å dra Stabæk helt alene...på landslaget er problemet hans mangelen på defensiv makker på midten!

Er ikke svindal larsen nettopp en god sådan?

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 13 nov 04, 16:43
Stemmer Julekake, og i den ene stakkars kampen de spilte sammen så var jo begge bra. Understreker bare mitt poeng...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 13 nov 04, 20:16
Helt enig med deg også jeg Planken..
Andresen er en knallspiller, og han er helt klart bedre når han får spille i en mer offensiv rolle en det han har gjort i både stabæk og på landslaget.

Tenk deg FFK med risholt sentralt og brenne og andresen som indreløpere a. Det hadde vært noe det!

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 16 nov 04, 11:10
Opprinnelig postet av Julekake
Hvordan kunne det vært å leid inn Andresen for neste sessong?
Stabæk ønsker jo og beholde han for fremtiden, mens Martin Andresen helst ikke vil spille i 1.div p.g.a. nivået og landslaget. Dermed er han jo fortsatt Stabæk spiller, men får spille på toppnivå mens Stabæk er nede. Er ikke dette en god løsning for begge parter a?


Nå er jo dette mulig. Se bareher
Jeg mener dette hadde vært en perfekt løsning for FFK!

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 16 nov 04, 12:24
Hva skal vi ha ham ett år for? Bygge lag vi nå. Spillere med langtidskontrakter. Ikke en mett pappagutt som går rundt i midtsirkelen og tar seg ut.

---------------------------







Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340