Husk meg
Brukernavn
Passord

Bilder Fest

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 07 nov 04, 19:55
Kun 3 stk men tror at det er noen folk her på forumet som blir glad til å se dem ......

Bilde 1
Bilde 2
Bilde 3

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


_Anette_

Knøttespiller
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 39

Lagt til: 07 nov 04, 20:23
Kongebilder! Tok en del bilder i går jeg også. Skal fremkalle de i morgen. Håper det ble noen bra bilder. Skal prøve å få lagt de ut så fort jeg har fått de :)

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 07 nov 04, 23:55
Tusen takk Klokan. Hadde håpa at noen hadde tatt bilde av oss blussere. Det er så vanskelig å holde to bluss og fotografere samtidig. ;) Artig å ha bilde av det og...

Har filma må snutter av festen, så de blir vel kanskje lagt ut på plankehaugensida med tiden. Ble desverre syk igjen jeg da, og måtte dra hjem midt i festen. Så snuttene er bare fram til Klokkesvingerane hadde spella. Måtte jo få med meg det! Og de redda virkelig dagen asså....

---------------------------

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

Ivar Hoff


poppey

Juniorspiller

Ble medlem: 10 jan 04
Innlegg: 141

Lagt til: 08 nov 04, 02:23
takk klokan :D

---------------------------

PISSBOY #1

Bajs är kul :)

epostadresse er jon.kilen@tiscali.no


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 08 nov 04, 10:54
Opprinnelig postet av Abby
Tusen takk Klokan. Hadde håpa at noen hadde tatt bilde av oss blussere. Det er så vanskelig å holde to bluss og fotografere samtidig. ;) Artig å ha bilde av det og...

Har filma må snutter av festen, så de blir vel kanskje lagt ut på plankehaugensida med tiden. Ble desverre syk igjen jeg da, og måtte dra hjem midt i festen. Så snuttene er bare fram til Klokkesvingerane hadde spella. Måtte jo få med meg det! Og de redda virkelig dagen asså....


Og det var meget hyggelig å se deg pynta ..... og andre jenter også selvfølgelig

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340