Husk meg
Brukernavn
Passord

Det JEG mener er viktig

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ice-man00

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 1

Lagt til: 02 nov 04, 09:06
Aleksander Ødegård, Raymond Kvisik, VM, Martin Andresen osv osv..

Alle snakker om navn, store, små, nye som ukjente... Greit det er lov til å ønske seg drømmespillere, det gjør vi alle, men det JEG synes er viktig er at ledelsen ikke sitter på "sidelinja" og lar alle "godbitene" gå forbi, med en filosofi om kanskje vi får skaffa oss billigere spillere 1 uke før seriestart eller sommerferien til neste år også eller rett og slett tenker at stallen er god nok for gull :D

Jeg synes det er både morsomt og kanskje viktig at FFK "viser" seg litt frem i media om spillerkjøp (kanskje ikke de superhemmelige kjøpa som man finner spillende inne i en hule i et bortgjemt EU land som egentlig er gode nok for Man Utd...)
Men kanskje slenge seg på Ødegård og Andresen-bølgen som Enga og lillestrøm, selv om det sannsynligvis ikke hadde blitt noe så hadde man gitt tegn til omverden at vi vil forsterke oss betraktlig og med kvalitetsspillere. :)

Bare noen tanker jeg hadde en tirsdag morgen.. ;)

---------------------------

---

med forbehold om feil ;)


FFK

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 10

Lagt til: 02 nov 04, 09:16
helt enig

---------------------------

Hater Fredriksatd


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 02 nov 04, 09:36
Vi må også ta med oss at FFK gjennom høstsesongen og mange viktige kamper toppet tabellen, altså høsttabellen. Det vitner om at det bor mye i det mannskapet vi har også. Vi skal og må forsterke for vi har vel en litt smal stall. Men med signaturen til Piroja og Bora, og jeg mener vi også bør ta vare på Barret, med Trondsen tilbake og Cwartek med videre så har vi ihvertfall et godt forsvar.

Men ja, jeg ser helst at FFK nå gjør 2 skikkelige innkjøp og bruker penga der. Men haster gjør det nok ikke ennå.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 02 nov 04, 09:49
Vil bare minne om at:
De beste spillerene som kan tenke seg å spille i tippeligaen har vi aldri hørt om!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 02 nov 04, 09:59
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Vil bare minne om at:
De beste spillerene som kan tenke seg å spille i tippeligaen har vi aldri hørt om!


Kan vel gå andre veien også det, er vel nok av "gode" spillere på prøve i løpet av sesongoppkjøringen, men mange av de faller fort igjennom...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340